Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΑφιερώματαΟι πιο σκληρές ταινίες που δεν είχαν καθόλου βία

Οι πιο σκληρές ταινίες που δεν είχαν καθόλου βία

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 5 Average: 3.4]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 5 Average: 3.4]

[line]

[dropcap]Υ[/dropcap]πάρχουν πολλές ταινίες οι οποίες έχουν καταφέρει να αφήσουν εποχή και γενικότερα να χαρακτηριστούν από τις καλύτερες και πιο κλασικές του είδους, ωστόσο υπάρχουν και κάποιες που έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά

 

Το Taste Of Cinema είναι μακράν ένα από τα καλύτερα site στην ανάλυση ταινιών, αλλά και αφιερωμάτων σχετικά με διάφορα είδη αναφέρει μερικές από τις εξαιρετικές ταινίες οι οποίες έχουν το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ότι είναι σκληρές, χωρίς ωστόσο να έχουν καθόλου βία.

10. Innocence (2004)

Ένα περίεργο οικοτροφείο θηλέων δέχεται στις εγκαταστάσεις του την Ίρις. Το εξάχρονο κοριτσάκι θα μάθει σύντομα ότι οι αυστηροί κανόνες του σχολείου της πρέπει να μείνουν απαράβατοι και το τίμημα της ανυπακοής είναι η αιώνια παραμονή των παιδιών σΑαυτό. Τα μαθήματα επικεντρώνονται στη γυμναστική, τον χορό και την βιολογία και τίποτα δεν φαίνεται να ταράζει την καθημερινή ρουτίνα. Τα φαινόμενα όπως απατούν, αφού η Μπιάνκα, η μεγαλύτερη από τα κορίτσια του οικοτροφείου φεύγει κάθε βράδυ από το δωμάτιό της για κάποιο κρυφό προορισμό…

[line]

9. Import/Export (2007)

Μια νεαρή νοσοκόμα από την Ουκρανία αναζητά μια καλύτερη τύχη στην Αυστρία, ενώ ένας άνεργος από την Βιέννη, πρώην φύλακας ασφαλείας, ταξιδεύει στην Ανατολική Ευρώπη για δουλειές μαζί με τον πατριό του.

[line]

https://www.youtube.com/watch?v=hiICAIhfhjE

8. Loving Memory (1971)

7. Camille Claudel 1915 (2013)

Ο χειμώνας του 1915 βρίσκει τη γλύπτρια και πρώην σύντροφο του Ογκίστ Ροντέν Καμίγ Κλοντέλ κλεισμένη σε ένα επαρχιακό ψυχιατρικό ίδρυμα. Εκείνη, απελπισμένη, έχει εναποθέσει όλες τις ελπίδες της για παρηγοριά στην επικείμενη επίσκεψη του αδερφού της και διακεκριμένου λογοτέχνη Πολ Κλοντέλ.

[line]

6. Ma Mère (2004)

Ο Pierre είναι ένας έφηβος 17 ετών, που αγαπά υπερβολικά -στα όρια του έρωτα- τη μητέρα του. Μετά τον αιφνίδιο θάνατο του πατέρα του, η σχέση του Pierre με την μητέρα του θα αρχίσει να γίνεται πιο στενή. Εκείνη όμως ασφυκτιά από την πίεση αυτή και έτσι αποφασίζει να αποκαλύψει την πραγματική φύση της στο γιο της. Να του δείξει πώς είναι μια πόρνη πολυτελείας χωρίς όρια, πως η διαστροφή της έχει μετατραπεί σε εθισμό. Ο Pierre όμως απαιτεί να μυηθεί από εκείνη στον κόσμο της, γεμάτο από sex, αλκοόλ και εξευτελισμός, χωρίς να του κρύψει τίποτε. Η Και τότε η Helene αποδεχόμενη το αίτημα αυτό θα μεθοδεύσει μια αργή και βασανιστική διαδικασία για την διαφθορά του γιου της με τη βοήθεια και άλλων «συνεργών».

[line]

5. M (1931) μαζί με High and Low (1963)

«Ο δολοφόνος είναι ανάμεσά μας…» Βερολίνο, αρχές 1930. Η τοπική κοινωνία αναστατώνεται από την ύπαρξη ενός τρομακτικού σίριαλ κίλερ, που σκοτώνει μόνο παιδιά. Ο «δράκος» αυτός, καταφέρνει και ξεφεύγει συνέχεια. Κανείς δεν μπορεί να φανταστεί ποιος μπορεί να είναι, αλλά ο δολοφόνος έχει ένα χαρακτηριστικό: σφυρίζει πάντα έναν συγκεκριμένο σκοπό από ένα κομμάτι κλασικής μουσικής… Στο μεταξύ, η υποψία πλανάται στον αέρα και οι άνθρωποι ψάχνουν ανάμεσά τους τον στυγνό δολοφόνο. Η αστυνομία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να εντοπίσει τον δολοφόνο, φρουρεί κάθε δρόμο και ερευνά τις συνοικίες σπιθαμή προς σπιθαμή. Παράλληλα, ο υπόκοσμος της περιοχής αποφασίζει να αναλάβει δράση! Πράγματι, σύντομα ο δολοφόνος προδίδεται από τον μουσικό σκοπό που σφυρίζει, τον οποίο αναγνωρίζει ένας τυφλός ζητιάνος. Ο δολοφόνος πέφτει στα χέρια των κακοποιών, οι οποίοι έχουν σκοπό την αυτοδικία…

[line]

Ο Γκόντο μαθαίνει πως ο γιος του έχει απαχθεί και πως τα χρήματα που ζητούνται είναι σχεδόν όσα έχει μαζέψει για μια κρίσιμη δουλειά. Όταν ετοιμάζεται να δώσει τα λύτρα, ανακαλύπτει πως έχουν απαγάγει λάθος παιδί. Μήπως, όμως, και η ζωή του παιδιού ενός άλλου είναι εξίσου πολύτιμη;

[line]

4. Stations of the Cross (2014)

Η Μαρία είναι 14ων ετών. Η οικογένεια της είναι μέλος της φονταμενταλιστικής καθολικής εκκλησίας. Η Μαρία ζει σε έναν μοντέρνο κόσμο, αλλά μέσα της ζει για τον Ιησού. Θέλει να τον ακολουθήσει κατά βήμα, να γίνει αγία και να πάει στον Παράδεισο, σαν όλα τα άγια τέκνα για τα οποία ακούει μία ζωή. Έτσι, η κοπέλα ξεκινάει να περάσει τα 14 στάδια του Ιησού μέχρι και τον Γολγοθά και μονάχα ένα αγόρι στο σχολείο, ακόμα κι αν δεν είναι καν χριστιανός, μπορεί να την αποτρέψει.

[line]

3. Mephisto (1981) μαζί με Downfall (2004)

Λίγο πριν το ξέσπασμα του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, ένας γερμανός ηθοποιός του θεάτρου συναντά αναπάντεχη επιτυχία για την ερμηνεία του σε ένα έργο που βασίζεται στην ιστορία του Φάουστ. Κι ενώ οι ναζί αρχίζουν να επικρατούν στην πόλη, οι φίλοι και συνεργάτες του αφήνουν τη Γερμανία, ενώ αυτός είναι έτοιμος να θυσιαστεί για την τέχνη και να δεχτεί τους όρους των ναζί.

[line]

1945: η ήττα του Χίτλερ θα σημάνει τη λήξη του Β` Παγκοσμίου Πολέμου. Ο Χίτλερ και οι στρατιωτικοί του με τις οικογένειές τους είναι όλοι κλεισμένοι στο καταφύγιο, περιμένοντας το μοιραίο τέλος. Ανάμεσά τους βρίσκεται και η Τράουντλ, η γραμματέας του, που μέσα από τα μάτια της θα παρακολουθήσουμε τις συγκλονιστικές τελευταίες μέρες του Χίτλερ και της κυριαρχίας των Ναζί…

[line]

2. The Vanishing (1998)

[line]

1. The Idiots (1998)

[line]

– Ακόμα μπορείτε να δείτε σε παρόμοια θέματα:

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ