Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΚριτικέςΚριτική για την ταινία Υπο Την Επήρεια

Κριτική για την ταινία Υπο Την Επήρεια

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 2 Average: 3]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 2 Average: 3]

[line]

[dropcap]H[/dropcap] Roxana εγκαταλείπει τις σπουδές της, μαλώνει με τη μητέρα της και αφήνει τη ζωή της στο Παρίσι για να παρακολουθήσει μαθήματα ελεύθερης κατάδυσης στην όμορφη Νότια Γαλλία. Εκεί ερωτεύεται τον δάσκαλό της και παγκόσμιο πρωταθλητή ελεύθερης κατάδυσης. Ο Pascal προσκαλεί την Roxana στη συνέχεια της ταινίας «Υπό την επήρεια» στο Netflix, να πάει με την ομάδα για την επόμενη εξόρμησή τους που εκείνος θα προπονηθεί για μια κατάδυση 172 μέτρων παγκόσμιου ρεκόρ. Το καταφέρνει, αλλά η τραγωδία χτυπά έναν από τους δύτες ασφαλείας του ο οποίος δεν βγαίνει στην επιφάνεια. Τότε η Roxana, παίρνει την θέση του στην ομάδα, παρά την απειρία της και ακολουθεί σε όλη την Ευρώπη τον Pascal για διαγωνισμούς, πρώτα ως μέλος της ομάδας και μετά για να αγωνιστεί η ίδια. Εκείνος διακατέχεται από ζήλια και ειδικά όταν δεν μπορεί να την ανταγωνιστεί. Εκείνη πλέον έχει πολύ καλή φήμη στις καταδύσεις και μάλιστα σπάει ένα ρεκόρ. Τι γίνεται όμως πριν την τελευταία της κατάδυση; Τι ρόλο παίζει ο μοιραίος έρωτας;

 

Σε αυτή την ταινία βλέπουμε τους ρυθμούς να είναι μια σκάλα πιο κάτω ίσως από όσο θα θέλαμε. Μπορεί να υπάρχει μια ενδιαφέρουσα υπόθεση και γενικότερα ένα συμπαθητικό cast, ωστόσο η ταινία έχει πολλά προβλήματα.

Η σκηνοθεσία ανά στιγμές έχει ωραία πλάνα, κάποιοι ηθοποιοί το παλεύουν αν και όλα είναι κλισέ, αλλά μέχρι εκεί καθώς τα υπόλοιπα είναι κάτω του μετρίου. Η ταινία Υπο Την Επήρεια (θα μπορούσαμε να πούμε όνομα και πράγμα) δεν καταφέρνει δυστυχώς να αξιοποιήσει την κεντρική ιδέα και ο ρυθμός της είναι υπερβολικά άστατος για αυτά που έχει να προσφέρει.

Μπορεί οι καλύτερες των προθέσεων να υπήρχαν, αυτό που βγαίνει είναι μια ταινία που αποδεικνύεται μετά από ένα σημείο αχταρμάς, που πραγματικά ενώ έχει τις δυνατότητες να προσφέρει κάτι στον θεατή, χάνεται η ευκαιρία για κάτι αξιόλογο.

Το δεύτερο μισό δεν δικαιολογεί τα όσα βλέπουμε στην οθόνη. Ενώ είναι ωραίο το πρώτο ημίωρο, πιο μετά βλέπεις πως τα πράγματα δεν πάνε και πολύ καλά, με την ταινία από ένα σημείο και μετά αρχίζει να μην… τραβάει.

Μπορεί ο σκηνοθέτης επιχείρησε να βάλει την δική του “πινελιά” και η αλήθεια είναι πως για ένα κομμάτι της δεν την λες τόσο αδιάφορη, ωστόσο έχει πολλές filler σκηνές και γενικά πλατειάζει. Με αποκορύφωμα το χαοτικό δεύτερο μισό που είναι λες και θέλει απλά να γεμίσει τον χρόνο και σίγουρα θα μπορούσε να διαχειριστεί αλλιώς μερικές καταστάσεις.

Από την αρχή κάτι δεν κολλάει ωστόσο υπάρχει μια όχι τόσο κακή αισθητική και μερικές σκηνές που σου τραβούν κάπως την προσοχή, αλλά από κεί και πέρα όλα γκρεμίζονται και η ταινία Υπο Την Επήρεια παίρνει την κάτω βόλτα.

Αντί να έχει μια ένταση, αγωνία και τα συναφή, γίνεται ολοένα και πιο άνευρη με χαρακτήρες που είναι το λιγότερο καρικατούρες και παρόλο που υπήρχε προοπτική για κάτι πρωτότυπο, καταλήγει να γίνει ανιαρή από ένα σημείο και μετά.

Στο πιο κρίσιμο σημείο η ταινία χάνει εντελώς την μπάλα και παρόλο που έχει ενδιαφέρον, μένει αρκετά στάσιμη. H εξέλιξη της ταινίας αποδεικνύεται άνευρη, μην μπορώντας να αξιοποιήσει την πολύ καλή ιδέα της.

Η σκηνοθεσία και το σενάριο γίνονται κουλουβάχατα, ειδικά στο δεύτερο και πιο κρίσιμο κομμάτι της, με την ταινία Υπο Την Επήρεια να είχε προοπτικές για κάτι πολύ ενδιαφέρον, αν αξιοποιούσε όσα έπρεπε.

Η ταινία πνίγεται στην μετριότητα και ενώ ήδη πάει να εκτροχιαστεί χωρίς να δίνει κάνει στον θεατή, έρχεται και το απογοητευτικό φινάλε να δώσει την χαριστική βολή. Όλα αυτά χάνοντας μια τεράστια ευκαιρία για την ταινία Υπο Την Επήρεια, πραγματικά να δώσει κάτι έστω κάτι απλά συμπαθητικό.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: ★✬☆☆☆

– Ακόμα, μπορείτε να δείτε:

[line]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”100″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”]
Sofiane Zermani [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Camille Rowe [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] César Domboy [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]

[line]

Υπό Την Επήρεια Trailer [feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”] 

[line]

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ