[line]
[dropcap]Α[/dropcap]ναμφίβολα τα trailer είναι σίγουρα με διαφορά το πιο δυνατό μέσο που χρησιμοποιούν οι ταινίες και έχουν προσφέρουν ως διαφήμιση στους θεατές τους. Και κυρίως η προσπάθεια να τους πείσουν, ότι το “προϊόν” τους έχει τα καλύτερα στοιχεία στο είδος της εκάστοτε ταινίας.
Μπορεί στην εποχή μας τα κινηματογραφικά trailer να μας φαίνονται κάτι συνηθισμένο, ωστόσο μόνο έτσι δεν είναι. Η ιστορία τους ξεκινάει από το 1913 όπου και προβλήθηκε το πρώτο πολύ μικρό απόσπασμα και μέχρι σήμερα όπως είναι λογικό έχει διαφοροποιηθεί σε τεράστιο βαθμό και πλέον η δημοτικότητα τους έχει εκτιναχθεί.
Σε ένα ακόμα εξαιρετικό βιντεάκι βλέπουμε, μια ανάλυση των κινηματογραφικών trailer και πως μπορούν να επηρεάσουν τους θεατές. Αναλύονται όλες οι τεχνικές μάρκετινγκ, τα μέσα που χρησιμοποιούνται, καθώς και πολλα ενδιαφέροντα ακόμα.
Στο παρακάτω βιντεάκι απεικονίζεται με τον καλύτερο τρόπο πως μπορείτε να ξεχωρίσετε το καλό με το κακό trailer και πως βοηθούν ή όχι:
[line]
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]