Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΕιδήσειςΟ Matthew McConaughey ήθελε να... ψαρώσει το κοινό για sequel του Interstellar...

Ο Matthew McConaughey ήθελε να… ψαρώσει το κοινό για sequel του Interstellar με την νέα του διαφήμιση

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 5]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 5]

[line]

[dropcap]M[/dropcap]ια από τις πιο πολυσυζητημένες ταινίες της δεκαετίας ήταν χωρίς αμφιβολία το Interstellar. Ειδικότερα το φινάλε της ταινίας προκάλεσε αρκετές συζητήσεις, ακόμα και πολλές ενστάσεις.

 

H εξαιρετική ταινία του Christopher Nolan θα μπορούσε να είχε “ψεύτικες” φήμες για sequel, καθώς ο Matthew McConaughey σκόπευε να χρησιμοποιήσει το διαφημιστικό του για τις ανάγκες του Super Bowl, για αυτόν τον σκοπό.

Ο ηθοποιός μιλώντας στο Variety ανέφερε πως σκόπιμα θα προωθουσε το εν λόγω βιντεάκι ως teaser για το Interstellar 2, ταινία που φυσικά δεν υπάρχει. Ανέφερε πως ήθελε να αποπροσανατολιστεί το κοινό και η διαφήμιση να δείξει πολύ πιο σοβαρή και στο διάστημα, ώστε να μπορέσουν νομίζουν πως είναι trailer για κανονική ταινία (εννοώντας το sequel του Interstellar φυσικά).

https://www.youtube.com/watch?v=tIp251KCz6k

Η υπόθεση για την ταινία Interstellar: Σε ένα μέλλον όπου το περιβάλλον έχει καταστραφεί, και η τροφή γίνεται όλο και πιο σπάνιο αγαθό, ένα ταξίδι πέρα από το γαλαξία είναι το μόνο που μπορεί να προσφέρει ελπίδα στην ανθρωπότητα. Η ταινία εξιστορεί τις περιπέτειες μιας ομάδας εξερευνητών, οι οποίοι αναλαμβάνουν την πιο σημαντική και ηρωική αποστολή στην ανθρώπινη ιστορία: να ταξιδέψουν, μέσω μιας πύλης στο χρόνο, πέρα από τους φυσικούς περιορισμούς, για να ανακαλύψουν αν η ανθρωπότητα έχει μέλλον ανάμεσα στα αστέρια.

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ