[line]
[dropcap]T[/dropcap]ο Netflix είναι με διαφορά ένα από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα και σίγουρα έχει κάνει αμέτρητες προσπάθειες και μεγάλες επιτυχίες, ωστόσο όπως αποκαλύφθηκε με έναν απίθανο τρόπο το δίκτυο χάνει μια μεγάλη ευκαιρία.
Σε ένα αναλυτικό άρθρο που γράφτηκε στο Extreamist αναφέρθηκε ότι το Netflix θα μπορούσε να έχει επιπλέον έσοδα $2 (και κάτι) δις δολάρια, για το γεγονός ότι δεν τρέχουν διαφημίσεις και έτσι από επιλογή τους, δεν έχουν ένα επιπλέον πολύ σημαντικό ποσό.
Αυτό υπολογίστηκε με βάση το γεγονός ότι ο μέσος όρος που περνούν οι θεατές είναι 90 λεπτά και μέσα σε 30 λεπτά προγράμματος, τα 7,75 είναι οι διαφημίσεις, υπολογισμένο επίσης πως για 30 δευτερολέπτων σποτ, το κόστος είναι γύρω στα 110.000. Τώρα δεν ξέρουμε γιατί το Netflix, δεν έχει εκμεταλλευτεί κάτι τέτοιο.
– Περισσότερα θέματα θα δείτε:
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]