Η μεγάλη αναβάθμιση του DLSS στο Starfield είναι πλέον διαθέσιμη στην προ-κυκλοφορία στο Steam, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες των καρτών γραφικών Nvidia να απολαύσουν τα υψηλότερα frame rates που είναι ικανά να παρέχουν οι GPU τους.
Ήταν περίεργο που το Starfield δεν υποστήριζε DLSS από την αρχή, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι περισσότερο από το 80% των gamers έχουν κάρτες γραφικών Nvidia στα υπολογιστικά τους (σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα του Steam για το hardware). Το δάχτυλο κατηγορίας κατευθύνθηκε στη συνεργασία της Bethesda με την AMD για το παιχνίδι, αν και η AMD δήλωσε αργότερα ότι η εταιρεία μπορούσε ανά πάσα στιγμή να υποστηρίξει το DLSS. Οι modders προσπάθησαν να λύσουν το πρόβλημα, αλλά ήταν ευχάριστα νέα όταν η Bethesda επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι η επίσημη υποστήριξη για το υλικό Nvidia ήταν στον δρόμο.
Τώρα είναι εδώ, αν και σε κατάσταση προ-κυκλοφορίας. Η σημερινή ενημέρωση επιτρέπει στους ιδιοκτήτες συμβατών καρτών Nvidia να χρησιμοποιήσουν το DLSS Super Resolution, το Deep Learning Anti-aliasing (DLAA), το Nvidia Reflex Low Latency, και τη δημιουργία καρέ DLSS. Θα πρέπει να έχετε το Vsync απενεργοποιημένο για να δείτε οποιαδήποτε πλεονέκτημα από τη δημιουργία καρέ DLSS αυτή τη στιγμή, αλλά η Bethesda είπε ότι αυτό θα γίνει αυτόματη προσαρμογή σε μελλοντική ενημέρωση.
Σημαντικό είναι να σημειωθεί ότι αυτή η προ-κυκλοφορία δεν είναι πραγματικά μια ενημέρωση, αλλά μια εντελώς ξεχωριστή έκδοση του παιχνιδιού. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε από το σημείο που σταματήσατε, αλλά οποιαδήποτε αποθηκευμένα αρχεία στο κλαδί της προ-κυκλοφορίας δεν θα είναι συμβατά με τη ζωντανή έκδοση μέχρις ότου η ενημέρωση γίνει πλήρως διαθέσιμη. Αυτό δεν πρέπει να αποτελέσει πρόβλημα όσο καιρό έχετε χώρο για δύο ξεχωριστές εγκαταστάσεις του Starfield, αλλά μπορεί πιθανόν να είναι κεφαλαίο αν η προ-κυκλοφορία παρουσιάσει κάποιο καταστροφικό σφάλμα που εμφανίζεται τέσσερις ώρες μετά. Υπάρχει ένας λόγος που το λένε δοκιμή beta.
Σας παραθέτουμε και τον πλήρη κατάλογο διορθώσεων από το beta:
Performance And Stability
- Addressed a number of memory related issues and leaks.
- [PC Only] Add some GPU performance optimizations, which will be more impactful on higher end cards.
- [PC Only] Improved renderer threading model, improving CPU usage most notably on higher end systems.
- Various stability and performance improvements.
Gameplay
- Added the ability to eat the food placed in the world
- Adjusted stealth to be a bit more forgiving.
- Fixed an issue where Andreja’s head would stay permanently cloaked.
- Fixed an issue that could prevent players from firing their weapons.
- Fixed issues where some NPC could be seen not wearing clothes.
- Fixed an issue where already in-progress skill challenges could stop progressing after reaching the Unity and starting a new game.
- Fixed an issue that could temporarily prevent opening the inventory or saving after entering the Unity.
- PC: Fixed an issue where mouse movement could be choppy.
- Fixed a rare issue that could cause the home ship to be lost.
- Fixed an issue where the ship services technician might be missing.
Graphics
- Addressed an issue with how ambient occlusion appeared in ultrawide resolutions.
- Optimized initial shader compilation that occurs on start-up.
- Added the ability to adjust Brightness and Contrast in the Display Settings menu.
- Added the ability to adjust HDR Brightness provided that the system supports it. (Xbox & Windows 11 only).
- Addressed a number of materials that could sometimes present an unintended pattern under certain conditions.
- Fixed various visual issues related to the new FOV slider options.
- Improved the appearance of the eyes on crowd characters.
- Addressed a number of minor visual issues related to lighting, shadows, terrain, and vegetation.
Quests
- All That Money Can Buy: Fixed a rare issue where players couldn’t sit during the negotiation with Musgrove.
- Blast Zone: Fixed an issue where the hard rocks that need to be cleared out by players will not appear on Ngodup Tate’s land.
- Echoes of the Past: Fixed an issue where the Grylloba Queen could sometimes not be reachable during the objective “Secure the Shuttle Bay”.
- Eye of the Storm: Fixed an issue where players’ quest progression could potentially be blocked due to a missing docking prompt.
- Grunt Work: Addressed an issue where progress could appear blocked if “Supra et Ultra” was completed while returning to the Lodge during “High Price to Pay”.
- No Sudden Moves: Fixed an issue the that could prevent the entrance door to the Scow ship from being opened again.
- Operation Starseed: Fixed an issue where the key that is needed to exit the facility could sometimes not be present.
- Sabotage: Fixed an issue where David Barron could potentially not be found by players.
- Short Sighted: Fixed an issue where players could rarely become control-locked while speaking with Vladimir.
- The Heart of Mars: Fixed an issue where players might not be able to mine the “The Heart of Mars”.