Παρασκευή, 12 Ιουλίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΕιδήσειςΤο σενάριο από την ταινία The Holdovers κατηγορείται για λογοκλοπή

Το σενάριο από την ταινία The Holdovers κατηγορείται για λογοκλοπή

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]

 

Το υποψήφιο για Όσκαρ σενάριο από την ταινία The Holdovers (εδώ μπορείτε να βρείτε την άποψη μας) βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου λογοκλοπής, την παραμονή της 96ης απονομής των βραβείων. Η ταινία, που κέρδισε το Όσκαρ Β’ γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της Ντα’ Βιν Τζόι Ράντολφ, ήταν επίσης υποψήφια στις κατηγορίες της καλύτερης ταινίας, του Α’ ανδρικού ρόλου, του καλύτερου μοντάζ και του καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου.

Η τελευταία αυτή υποψηφιότητα αμαυρώθηκε όταν το σενάριο της ταινίας που έγραψε ο Ντέιβιντ Χέμινγκσον – με συνεισφορά από τον ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτη Αλεξάντερ Πέιν – κατηγορήθηκε για λογοκλοπή γραμμή προς γραμμή.

Σύμφωνα με τον σεναριογράφο των ταινιών «Λούκα» και «Πάντινγκτον 2», Σάιμον Στίβενσον, το σενάριο των «Παιδιών του χειμώνα» έχει εκπληκτικές ομοιότητες με ένα σενάριο που έγραψε ο ίδιος το 2013, με τίτλο «Frisco», το οποίο είχε κυκλοφορήσει σε διαφορετικά στούντιο χωρίς να πάρει πράσινο φως για να γίνει ταινία.

Όπως αναφέρει το Euronews, η υπόθεση του «Frisco» αφορά έναν κυνικό παιδίατρο που καταλήγει να φροντίζει έναν έφηβο ασθενή για μερικές ημέρες. Ενώ στα «Παιδιά του χειμώνα», ο Πολ Τζιαμάτι υποδύθηκε έναν κυνικό καθηγητή που καταλήγει να φροντίζει έναν έφηβο μαθητή για μερικές ημέρες σε ένα οικοτροφείο.

Ο Στίβενσον είχε στείλει από τον Ιανουάριο στην Ένωση Σεναριογράφων της Αμερικής έγγραφα που συγκρίνουν σκηνές από τα δύο σενάρια, και την παραμονή των Όσκαρ το περιοδικό Variety δημοσιοποίησε ένα από αυτά τα έγγραφα.

«Το ουσιαστικό σύνολο του σεναρίου για το THE HOLDOVERS έχει αντιγραφεί από το σενάριο του FRISCO με αντιμετάθεση. Αυτό περιλαμβάνει ολόκληρη την ιστορία του σεναρίου του FRISCO, τη δομή, την αλληλουχία, τις σκηνές, τους εσωτερικούς ρυθμούς των σκηνών, την ουσία της δράσης και των διαλόγων γραμμή προς γραμμή, τους χαρακτήρες, τα εξελικτικά τόξα, τις σχέσεις, το θέμα και τον τόνο».

«Η πλειονότητα αυτών έχει γίνει γραμμή προς γραμμή, και ένας μεγάλος αριθμός μοναδικών και πολύ συγκεκριμένων στοιχείων που δημιουργήθηκαν στο FRISCO είναι εύκολα και αναμφισβήτητα αναγνωρίσιμα στο THE HOLDOVERS», σημειώνεται στο έγγραφο.

Τα πράγματα περιπλέκει ακόμη περισσότερο το γεγονός ότι ο Στίβενσον ισχυρίζεται πως ο Αλεξάντερ Πέιν είχε πάρει στα χέρια του το σενάριο του «Frisco» το 2013 και το 2019, λίγο πριν ο σκηνοθέτης επιλέξει τον Χέμινγκσον για να συνεργαστεί μαζί του στην ταινία The Holdovers.

Πηγη: CNN Greece

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ