Το Netflix θέλει να αλλάξει τα δεδομένα για να είναι στην κορυφή

0
547
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 2 Average: 3]

Είχαμε αναφερθεί στα άσχημα νέα για τις τιμές του Netflix, ωστόσο έρχεται και μια ακόμα κίνηση που δεν θα αρέσει σε πολλούς. Η πλατφόρμα πριν καιρό ανέφερε πως δεν θα επιτρέπει να υπάρχουν κοινοί λογαριασμοί σε διαφορετικά σπίτια.

 

Ωστόσο αυτό το μέτρο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ πιο γρήγορα, μιας και η πλατφόρμα για πρώτη φορά μετά από δεκαετία έχασε συνδρομητές και ένας από τους λόγους φυσικά είναι και το μοίρασμα των κωδικών, που οδηγεί σε χασούρα (τόσο συνδρομητών, όσο και οικονομική). Μάλιστα ανέρχονται σε περίπου 100 εκατομμύρια χρήστες και μετά την έλευση του πρώτου τριμήνου του 2022 υπολογίζεται πως το Netflix έχει 200.000 λιγότερους συνδρομητές. Πάντως οι επενδύσεις δεν θα σταματήσουν όπως αναφέρεται και η αγορά θα επεκταθεί.

Όμως αυτό που δεν ξέρουμε κατά πόσο μπορεί να διαχειριστούν οι υπεύθυνοι είναι η καθίζηση της μετοχής του Netflix, η οποία μέσα σε μια μέρα είχε πτώση 35.1%, κάτι που σημαίνει 54.3 δις αξίας σε σχεδόν ένα 24ωρο. Με τον μεγάλο ανταγωνισμό, τους συνδρομητές που απειλούν να φύγουν, σίγουρα θα πρέπει να βρεθούν λύσεις για να αποφευχθεί κάτι πολύ άσχημο.

Όπως είναι λογικό υπάρχει ένας πανικός με βάση και το γεγονός πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 θα συνεχιστεί η… κατηφόρα και αναζητούνται λύσεις για να σωθεί η κατάσταση. Όπως αναφέρεται λοιπόν, το Netflix ετοιμάζει φθηνότερο πακέτο που θα έχει όμως διαφημίσεις, ώστε να μπορέσει να κερδίσει κοινό και χρήμα. Μάλιστα τα στοιχεία των συνδρομητών δεν θα χρησιμοποιούνται για εμπορική εκμετάλλευση σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές,.

Έτσι επισπεύδεται αυτό και στόχος είναι το πλάνο με τις διαφημίσεις να είναι έτοιμο και διαθέσιμο στους πελάτες μέχρι και το τέλος της χρονιάς. Θεωρείται πως θα μπορούσε να βοηθήσει στην προσέλκυση και τη διατήρηση καταναλωτών, ενώ το Netflix αναμένεται σύντομα να θέσει σε εφαρμογή το «πάγωμα» της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης την ίδια χρονική περίοδο.

Συν τοις άλλοις, το Netflix θα επιτρέψει στους συνδρομητές να μεταφέρουν τις πληροφορίες των προφίλ τους, δηλαδή το ιστορικό παρακολούθησης και τις προσωπικές προτάσεις, σε κάποιον άλλον λογαριασμό και μένει να δούμε πως θα λειτουργήσει όλο αυτό.

Cineramen

Νίκος Δρίβας

Facebook Twitter Google+

Δημιουργός και συντάκτης του www.cineramen.gr αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά

Share

Δείτε ακόμα στο Cineramen

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.