[line]
[dropcap]T[/dropcap]α remake, sequel, reboot και ότι έχει να κάνει με μεταφορές παλιών ταινιών στο Χόλιγουντ δίνουν και παίρνουν τον τελευταίο καιρό και αυτό συμβαίνει με το Suspiria που έχει διχάσει τους κριτικούς μετά την προβολή της στο Φεστιβάλ της Βενετίας.
Ντέιβιντ Έρλιχ (Indiewire)
«Το τρομακτικό ριμέικ του Γκουαντανίνο είναι ένα ζοφερό και ένδοξο έργο τρέλας… Στην πορεία τα πράγματα αλλάζουν και οδηγούν σε ένα ντελιριακό φινάλε που είναι τόσο ακόλαστο, που θα ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς φανατικούς του gore».
Όουεν Γκλάιμπερμαν (Variety)
«Το νέο “Suspiria” έχει κάτι από τη δριμύτητα και την αυστηρότητα του Φασμπίντερ, χωρίς να εξελίσσει αυτές τις ιδέες. Η ταινία, αν και κρατά το ενδιαφέρον, είναι ένα δυομισάωρο μυστήριο βραδείας καύσης. Σε κάνει να αναρωτιέσαι τι θα ακολουθήσει – ένα remake του “The Hills Have Eyes” με το ύφος της Σαντάλ Ακερμάν, το ριμέικ του “Audition” από τον Χιροκάζου Κόρε-Έντα; Το “Suspiria” έχει αρετές, αλλά και τα όρια μιας πλούσιας εγκεφαλικής ταινίας τρόμου. Κρατά την προσοχή σου και εκρύηγνυται κατά περιόδους, αλλά δεν είναι τρομακτικό, και δεν είναι πραγματικά – να τολμήσω να το πω; – διασκεδαστικό».
Έμιλι Γιοσίντα (Vulture)
«Το όραμα του Γκουαντανίνο δεν είναι σαγηνευτικό ή παρήγορο. Η “Suspiria” είναι μια πανέμορφη, αποτρόπαια και ασυμβίβαστη ταινία, και ενώ επιδιώκει να ασχοληθεί με πολλά πράγματα, η θεματική σχετικά με τη βιαιότητα του παρελθόντος και η ανθρώπινη φύση, δεν είναι μερικά απ’ αυτά».
Αλόνσο Ντουράλντε (The Wrap)
«Ένας από τους πιο φιλήδονους κινηματογραφιστές δεν θα μας κάνει να μυρίσουμε το δεντρολίβανο ή να δοκιμάσουμε το χυμό ροδάκινο αυτή τη φορά. Η ιδέα να προσφέρει τα δώρα του στην οργή του αίματος, στα χαρτιά ήταν υπόσχεση μιας μοναδικά τρομακτικής εμπειρίας. Τι σημαίνει λοιπόν η μεταφορά του Γκουαντανίνο; Πλήξη, ως επί το πλείστον, μαζί με σύγχυση και μια δόση απογοήτευσης κι εκνευρισμού».
Πίτερ Μπράντσο (The Guardian)
«Υπάρχουν έξυπνες σκηνές τρόμου και υποσυνείδητες ανατριχίλες, οι χορογραφίες είναι καλές και φυσικά ο Γκουαντανίνο δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο από ένας νοήμονας δημιουργός. Αλλά περιέργως πρόκειται για μία ταινία χωρίς πάθος. Η σπίθα της καθαρής σατανικής τρέλας του Αρτζέντο έχει σβήσει, μαζί με την αυθάδικη μαύρη κωμωδία, και στη θέση του είναι κάτι ντετερμινιστικά μεγαλύτερο και περισσότερο, με δύσπεπτα νέα στρώματα ιστορικών νοημάτων».
Ντέιβιντ Ρούνεϊ (The Hollywood Reporter)
«Ο Ιταλός σκηνοθέτης κάνει μια απότομη στροφή για να αποδώσει ένα έργο υπογραφής του Ντάριο Αρτζέντο… Ενώ το πρωτότυπο του 1977 ήταν ένας ονειρικός, έντονος πυρετός βίαιων χρωμάτων και ήχου, η προσέγγιση του Γκουαντανίνο είναι πιο ήσυχη τόσο σε παλέτα όσο και σε ύφος, επιλέγοντας την ύπουλη παραδοξότητα από το σοκ και το gore, μία κοκκώδη υφή αντί ζωηρών πινελιών, μέχρι το οπερετικό λουτρό αίματος στο φινάλε».
Τιμ Γκρίρσον (Screen Daily)
«Αρκεί να πούμε πως η “Suspiria” προσπαθεί να πει πολλά, με αποκορύφωμα ένα φινάλε που είναι σχεδόν γελοία υπερβολικό. Αλλά το πάθος του ακατάστατου οράματος του Γκουαντανίνο έχει μια δύναμη που υπερβαίνει κατά πολύ τα μεγάλα λάθη του».
Η υπόθεση για την ταινία είναι η εξής: Μια νεαρή αμερικανίδα μπαλαρίνα, η Σούζι Μπάνιον, ταξιδεύει σε μια περίοπτη ακαδημία χορού στο Βερολίνο του 1977. Αυτό όμως που θα ανακαλύψει εκεί, είναι κάτι το πλέον μοχθηρό και υπερφυσικό. Ολοένα και τρομοκρατείται περισσότερο από μια σειρά ειδεχθών φόνων, και σιγά-σιγά διεισδύει στη σκοτεινή ιστορία της ακαδημίας.
Ο σκηνοθέτης του Call Me by Your Name, Luca Guadagnino είναι πίσω από τις κάμερες, ενώ στο cast είναι οι Tilda Swinton (We Need to Talk About Kevin, Doctor Strange), Dakota Johnson (Fifty Shades of Grey, How To Be Single), Chloë Grace Moretz (Kick-Ass, The 5th Wave), Mia Goth (A Cure for Wellness, Everest), Jessica Harper από την αυθεντική ταινία, Mia Goth, Lutz Ebersdorf και άλλοι.
– Περισσότερα θέματα σχετικά μπορείτε να δείτε:
- Η ταινία τρόμου που έρχεται για να γίνει… cult
- Αποθέωση για την ταινία που έκανε ο Γιώργος Λάνθιμος
- To remake για την ταινία Big Trouble in Little China θα είναι… sequel
- Η τελευταία ταινία του Orson Welles που δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει στις αίθουσες
- Η ταινία που είναι από τα φαβορί για τα Oscar
- To… ιερόσυλο remake που ανακοινώθηκε και επίσημα
- H ταινία που ήδη έχουμε σημειώσει για το 2019
- H Oσκαρική ταινία που ανακοινώθηκε πως θα έχει sequel
- To sequel για ταινία που δεν περιμέναμε να γίνει
- Η νέα ανατρεπτική ταινία που έχει εξαιρετικό cast
- Οι υποψήφιοι σκηνοθέτες για την νέα ταινία James Bond
- Η πιο ακριβή Κινέζικη ταινία όλων των εποχών κατέληξε σε ανεπανάληπτο φιάσκο
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]