Διάρκεια: 90′
Πρωταγωνιστούν: Μόργκαν Σπέρλοκ
Ένα σατιρικό ντοκιμαντέρ για τον κόσμο του κινηματογραφικού μάρκετινγκ, τα εμπορικά σήματα, την διαφήμιση και τα προϊόντα που χρηματοδοτείται και γίνεται από τις μάρκες, τη διαφήμιση και το στήσιμο των προϊόντων. Πώς το κοινό επηρεάζεται από μεγάλες φίρμες μέσω των ταινιών και η διαδικασία για να γίνει αυτό πραγματικότητα.
Από τον δημιουργό του σοκαριστικού (αν και σε μερικά σημεία λαικίστικου) ντοκιμαντέρ Super Size Me για τα McDonald’s, Μόργκαν Σπέρλοκ έχουμε ένα πολύ ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ για το πως επηρεάζει το Μάρκετινγκ τον κινηματογράφο. Ο Σπέρλοκ είναι αναμφισβήτητα πανέξυπνος film-maker και ξέρει να φτιάχνει χρησιμα ντοκιμαντέρ και να μεταδίδει χρήσιμες πληροφορίες στον θεατή, έστω και αν σε μερικά σημεία λαικίζει (λιγότερο βέβαια από τον εξίσου πολύ καλό Mάικλ Μούρ). Εδώ, λοιπόν, μαθαίνουμε τα πάντα για το τι χρειάζεται για να γυριστεί μια ταινία, όσον αφορά φυσικά τους χορηγούς και την χρηματοδότηση της ταινίας. Με οδηγό το ευφυέστατο χιούμορ του και τις πετυχημένες του ατάκες, ο Σπέρλοκ χτυπάει πόρτα-πόρτα, ώστε να βρεί χορηγούς για την ταινία που παρακολουθούμε στην οθόνη μας. Από άλλους “τρώει πόρτα”, άλλοι δέχονται να συμμετάσχουν, ωστόσο το ενδιαφέρον έγκειται στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζει τις απόψεις του και τους τρόπους προώθησης του προϊόντος, οι οποίοι αν μη τι άλλο είναι έξυπνοι, προσφέρουν γέλιο και ενδιαφέρον για τους τομείς του Μάρκετινγκ και της διαφήμισης, οι οποίοι κακά τα ψέματα έχουν μπεί για τα καλά στις ζωές όλων. Ευτυχώς ο Σπέρλοκ παρεκλίνει ελάχιστα από τον στόχο του (σε μερικά σημεία μόνο) και σε γενικές γραμμές πετυχαίνει αυτό που θέλει δίνοντας χρήσιμες πληροφορίες και καταφέρνει να κάνει ένα εύστοχο σε γενικές γραμμές ντοκιμαντέρ το οποίο και ψυχαγωγεί και ενημερώνει τον θεατή παράλληλα. Αξίζει τον κόπο, να του ρίξει κάποιος μια ματιά.
https://www.youtube.com/watch?v=T4Ng2P3zxfM
Share