[line]
Χωρίς να έχουμε δεί φυσικά όλες τις ταινίες της χρονιάς (αλλά τις κυριότερες) και με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια, οι Cine-καμμένοι κάνοντας έναν απολογισμό της χρονιάς από τις ταινίες που παρακολουθήσαμε, διαλέγουμε και παρουσιάζουμε τις καλύτερες και χειρότερες ταινίες της χρονιάς, καθώς επίσης τις πιο ενδιαφέρουσες, τις απογοητεύσεις, τις αδιάφορες αλλά και τις πιο διασκεδαστικές του 2013. Δίπλα από την κάθε ταινία υπάρχει link με την αντίστοιχη κριτική. To 2013, ήταν εξαιρετικό κινηματογραφικά (και το 2014 μας έρχονται ακόμα καλύτερες ταινίες, σε μια πολύ πλούσια χρονιά) και ξεχωρίσαμε τις καλύτερες και τις χειρότερες κινηματογραφικές στιγμές.
Πατώντας πάνω σε κάθε link θα μπορείτε να διαβάζετε και την κριτική μας για κάθε ταινία ξεχωριστά.
Ας αφήσουμε όμως τις περιττές εισαγωγές και ας ξεκινήσουμε με τις λίστες:
Α. Καλύτερες ταινίες:
1. 12 Χρόνια Σκλάβος
2. Django Unchained
3. Gravity
4. Prisoners
5. O Λύκος της Wall Street
6. Η ζωή της Αντέλ (Kεφάλαια 1 & 2)
7. Στο τέλος του δρόμου
8. Mud
9. Το Παρελθόν
10. Θλιμμένη Τζασμίν
B. Χειρότερες ταινίες:
1. Movie 43
2. Οι μεγάλοι 2
3. Scary Movie 5
4. So Undercover
5. Ακάλυπτος
6. Diana
7. The Big Wedding
8. Το σώμα
9. A Haunted House
10. H αγάπη έρχεται στο τέλος
Γ. Οι πιο ενδιαφέρουσες:
1. Επιχείρηση: Argo
2. The Iceman
3. The Great Gatsby
4. Rush
5. Captain Phillips
6. All is lost
7. Before Midnight
8. Οδηγός αισιοδοξίας
9. Miss Violence
10. Trance
Δ. Οι πιο αδιάφορες-βαρετές:
1. The Lone Ranger
2. O Θεός αγαπάει το χαβιάρι
3. Μαθήματα ζωής
4. After Earth
5. Riddick
6. R.I.P.D.
7. Parental Guidance
8. Τζακ: Κυνηγός γιγάντων
9. The Paperboy
10. Alex Cross
Ε. Οι πιο διασκεδαστικές:
1. This is the end
2. Hunger Games: Catching Fire
3. Χόμπιτ: Η ερημιά του Νοσφιστή
4. Iron Man 3
5. Fast and Furious 6
6. Star Trek: Into Darkness
7. World War Z
8. The Conjuring
9. Elysium
10. White House Down
ΣΤ. Οι απογοητεύσεις:
1.Lincoln
2. The Butler
3. Only God Forgives
4. Stoker
5. Jobs
6. The Wolverine
7. Σαββατοκύριακο στο Hyde Park
8. The Counselor
9. The Bling Ring
10. This is 40
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]
Ωραίες οι λίστες σας παιδιά. Το Frances Ha και το Νο πουθενά???
Για το Frances Ha ήθελα να γράψω αλλά δεν πρόλαβα, ωστόσο σου παραθέτω την κριτική μου από το Filmboy… http://www.filmboy.gr/2013/12/review-frances-ha.html
To No δυστυχώς δεν το έχω δεί ακόμα, αλλά θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία.
το τελειο χτυπημα ειναι η αγαπημενη ταινια του ’13 που ειδα και δεν τη βλεπω πουθενα.
To Τέλειο Χτύπημα, το είδαμε ήταν από τις καλές ταινίες του 2013 (όχι από τις καλύτερες), αλλά δυστυχώς δεν προλάβαμε να γράψουμε κριτική.. Θα υπάρξει σύντομα πάντως.
Συν Filth! και το Detachment νταξ…δεν το βρηκα ασχημο,με συγκινησε σε κανα δυο σημεια (αν κ ειχε βγει απο το ’12)
To Filth το είδαμε μέσα στο 2014 δυστυχώς, θα είναι στην λίστα του 2014 σίγουρα. Το Detachment αδιάφορο και απογοητευτικό, κρίμα, βγηκε το 12 αλλά το είδαμε το 13 κι αυτό. Ότι να ναι προγραμματισμός.