Οι live action μεταφορές από διάσημες παιδικές ταινίες είναι πολύ στην μόδα τελευταία. Γίνεται μια ακόμα ταινία, αυτή τη φορά με ηρωίδα την Barbie, έχει κυκλοφορήσει και μπορείτε να διαβάσετε την άποψη μας.
Ωστόσο, η γνωστή εταιρεία παραγωγής SugarBabesTV αποφάσισε να κάνει ένα parody με την πιο ροζ ταινία των ημερών. Δεν υπάρχει ταινία αυτή την εποχή, που να συζητιέται περισσότερο από τη Barbie. Άλλωστε όπως λένε και οι παραγωγοί της, «αν αγαπάς την Barbie, αυτή η ταινία είναι για σένα. Αν μισείς την Barbie, αυτή η ταινία είναι για σένα». Μιας και μιλάμε για το πιο ροζ κινηματογραφικό πρότζεκτ εκεί έξω, η γνωστή εταιρεία παραγωγής SugarBabesTV αποφάσισε να κάνει ένα parody και να φέρει την Barbie στον κόσμο του ερωτικών ταινιών.
Μετά την επιτυχία που έκανε με το parody του Fast and Furious, η Ίνα Ινάκι και ο Τεό, ιδιοκτήτες και παραγωγοί της εταιρείας, είπαν να «πειράξουν» την blockbuster ταινία των ημερών. Μαζεύοντας μάλιστα ένα all star cast, φαίνεται πως θα μας κάνουν εύκολα να ξεχάσουμε την Margot Robbie και τον Ryan Gosling.
Έτσι, στους κεντρικούς ρόλους της ελληνικής εκδοχής της Barbie, θα δούμε την Christy White, την οποία γνωρίσαμε μέσα από το GNTM και μάλιστα θριάμβευσε στα πρόσφατα ελληνικά βραβεία ερωτικού κινηματογράφου, καθώς και τον Φίλιππο Αρβανίτη, ο οποίος είναι γνωστός ως Sakis Dermatis και έχει συμμετάσχει στο παρελθόν τόσο στο Power of Love, όσο και στις Οικογενειακές Ιστορίες.
H Ίνα Ινάκι και η SugarBabesΤv θέλουν με αυτή την ταινία να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στα AVN τα Όσκαρ του ερωτικού κινηματογράφου που θα πραγματοποιηθούν φέτος (όπως και κάθε χρόνο) στο Λας Βέγκας, ενώ θα επιδιώξουν να φέρουν και για πρώτη φορά στη χώρα μας κάποιο χρυσό αγαλματίδιο.
Το τελευταίο διάστημα έχει καταφέρει να συζητηθεί αρκετά εντός και εκτός συνόρων, ενώ είναι πλέον πολύ πιθανό να χαρίσει στην Ελλάδα και το πρώτο της Όσκαρ Ερωτικού Κινηματογράφου στα AVN Αwards, που θα διεξαχθούν στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ στις 24-27 Ιανουαρίου.
Χαρακτηριστικό της μεγάλης επιτυχίας της είναι το γεγονός πως έχει ξεπεράσει τις 11 εκατομμύρια προβολές στην ιστοσελίδα της SugarbabesTV, όπου και μπορεί να τη βρει κανείς. Όπως χαριτολογώντας μας είπε ο Τεό «έχει ξεπεράσει στην Ελλάδα ακόμη και την επιτυχία της κανονικής Barbie. Eίναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει».
Φυσικά, μια τέτοια παραγωγή δεν θα μπορούσε να μην τραβήξει και το ενδιαφέρον των – μετρ του είδους – Αμερικανών. Έτσι, τα τελευταία 24ωρα η ελληνική Barbie «παίζει» ως κεντρικό θέμα στην ψηφιακή version του αμερικανικού περιοδικού AVN, με έδρα το Λος Άντζελες.
Πηγή: gazzetta.gr
Share