Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΘέματαΠως το μάρκετινγκ... χαντάκωσε την ταινία Babylon

Πως το μάρκετινγκ… χαντάκωσε την ταινία Babylon

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 1]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 1]

[line]

[dropcap]Ο[/dropcap] Damien Chazelle, βραβευμένος σε πιο νεαρή ηλικία με Όσκαρ σκηνοθέτης για το «La La Land», κάνει την ταινία Babylon που εστιάζει στην Χρυσή Εποχή του Hollywood, τη δεκαετία του 1920, και συγκεκριμένα το μεταίχμιο αλλαγής από το βωβό κινηματογράφο στον ομιλούντα.

 

Η ταινία βασίζεται στο βιβλίο «Hollywood Babylon» του Κένεθ Άνγκερ και έχει την εξής υπόθεση: Λος Άντζελες, δεκαετία του 1920 Αυτό είναι το ντεκόρ για μια ιστορία υπέρμετρης φιλοδοξίας και εξωφρενικής υπερβολής, ακολουθώντας την άνοδο και την πτώση πολλαπλών χαρακτήρων στη διάρκεια μιας περιόδου αχαλίνωτης παρακμής και ακολασίας στις απαρχές του Χόλιγουντ.

Είναι κατάλληλη άνω των 17 και παράλληλα η εναρκτήρια σκηνή έχει διάρκεια πάνω από μισή ώρα και θυμίζει… Φελίνι, συνολικά έχει διάρκεια 188 λεπτών (3 ώρες και 8 λεπτά), όμως όπως θα δείτε και παρακάτω το μαρκετινγκ ήταν ένας από τους λόγους, που δεν τα πήγε καλά.

Η ταινία ξεκίνησε με 15 εκατ. δολάρια εισπράξεις στις πρώτες βδομάδες (που εκτός από δυσοίωνες καιρικές συνθήκες στην Αμερική, έχει και το σαρωτικό Avatar: The Way Of Water το οποίο έχει το μεγαλύτερο μερίδιο των αιθουσών) και με το budget των 80 εκ. δολάριων (άλλοι λένε και παραπάνω από 100 εκ.) και τα έξοδα μάρκετινγκ θα έπρεπε να φτάσει τα 250 εκ. για να έχει κέρδος. Συνεπώς ήδη εισπρακτικά έχει αποτύχει, ενώ παράλληλα δίχασε και τους κριτικούς (55% Rotten Tomatoes και 61% Metacritic).

Η πρεμιέρα στην Ελλάδα είναι στις 19 Ιανουαρίου και ο σκηνοθέτης αναφέρθηκε στα των κριτικών. Ο Chazelle θεωρεί πως δεν είναι κακό μια ταινία να προκαλεί συζητήσεις, ανεξάρτητα τι γνώμη έχουν οι θεατές και γνώριζαν όσοι συμμετείχαν στο project πως κάποιοι θα ενοχληθούν και θα αντιδρούσαν και είναι καλό να γίνεται κάτι τέτοιο, μιας και είναι σύνηθες πλέον.

H Margot Robbie σε συνέντευξη της στο WSJ ανέφερε πως την… διέλυσε η συγκεκριμένη ταινία, καθώς στα γυρίσματα αυτά είναι η πιο σκληρή δουλειά την ζωή της και αφοσιώθηκε στον συγκεκριμένο ρόλο και ήταν συνεχώς στα… κόκκινα. Η ηθοποιός μάλιστα δίνει την πιο απίστευτη ερμηνεία που έχει δει ποτέ του ο Eric Roberts. Την συγκρίνει μάλιστα και με το πρωταγωνιστικό δίδυμο από τη ταινία “Ποιος Φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ” που ήταν αψεγάδιαστο και καταφέρνει η Robbie να φτάσει σε αυτό το επίπεδο, καθώς ήταν εντυπωσιακή σε κάθε λεπτό παρουσίας της.

Ο χαρακτήρας της Nellie LaRoy είναι πολύπλοκος, όπως ανέφερε ο σκηνοθέτης Damien Chazelle, μεταμορφώνεται συχνά, ενώ είναι έτοιμη να “παλέψει” ανά πάσα στιγμή. Δήλωσε πως είναι το μεγαλύτερο καστινγκ και η μεγαλύτερη γκάμα ρόλων που είχε να διαχειριστεί. Είναι μια ταινία που χρησιμοποιήθηκε η φαντασία σεναριογράφων, σκηνοθέτη και ηθοποιών, αλλά με γνώμονα αρκετά πραγματικά γεγονότα. Εμπνεύστηκε από πολλές θρυλικές ταινίες όπως οι La Dolce Vita, Nashville, Godfather, κ.α. όσον αφορά τις εικόνες τους.

Πρωταγωνιστές είναι οι Brad Pitt, Margot Robbie, ενώ μαζί τους παίζουν και οι Samara Weaving, Tobey Maguire, Max Minghella (The Handmaid’s Tale, Spiral), Katherine Waterston (Fantastic Beasts), o μπασίστας των Red Hot Chili Peppers, Flea (Back to the Future), Rory Scovel, Lukas Haas, Eric Roberts. P.J. Byrne, Damon Gupton, Olivia Wilde, Spike Jonze, Phoebe Tonkin, κ.α.

Αρχικά ο Chazelle παρουσίασε 180 σελίδες σεναρίου και ένα budget περίπου στα 100 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το Hollywood Reporter, ωστόσο θεωρήθηκαν υπερβολικά και κόπηκαν τελικά 30 σελίδες σεναρίου.

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ