Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΚριτικέςΟι πρώτες εντυπώσεις από την σειρά Maestro

Οι πρώτες εντυπώσεις από την σειρά Maestro

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 6 Average: 3]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 6 Average: 3]

[line]

[dropcap]Ο[/dropcap] Ορέστης ταξιδεύει σε ένα μικρό νησί στην εποχή της πανδημίας προκειμένου να στήσει, από την αρχή, ένα Φεστιβάλ μουσικής. Αντιμέτωπος με τη μικρή κοινωνία του νησιού και όλες τις παθογένειές της, θα βρεθεί μπλεγμένος σε μία ακραία ερωτική ιστορία που θα αποτελέσει κίνητρο για να εκδηλωθούν όλα τα κοινωνικά προβλήματα τα οποία μαστίζουν μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων. Εκεί, θα γνωρίσει ανθρώπους βασανισμένους, που “σκεπάζουν” τον εφιάλτη που βιώνουν, από φόβο κι απόγνωση. Είναι όλοι συνδεδεμένοι μεταξύ τους και μ’ έναν τρόπο συνένοχοι σε αυτό που θα ακολουθήσει…

 

Δεν ξέρουμε πως θα είναι συνολικά η πρώτη σεζόν από την σειρά Maestro, και εννοείται θα την κρίνουμε μεμονωμένα και όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά, μιας και το πιο εύκολο στην εποχή μας είναι να κράξεις τον Παπακαλιάτη και τα έργα του.

Σίγουρα έχει τα θετικά του, τα αρνητικά του, αλλά και τα “κολλήματα” που τον συνοδεύουν όλα αυτά τα χρόνια. Το ξεκίνημα προσέφερε καλές ερμηνείες, δυνατή σκηνοθεσία και φυσικά πολύ ωραίες εικόνες που σε αφήνουν άφωνο, σε μια πραγματικά εντυπωσιακή παραγωγή. Φυσικά και έχει εξ΄αρχής κάποια σεναριακά κενά, στα οποία δεν θα επεκταθούμε τόσο, από τη μια για spoilers, από την άλλη γιατί θα περιμένουμε και τα υπόλοιπα 8 επεισόδια.

Να ξεκαθαρίσω πως δεν μπορώ να πώ σε καμία περίπτωση ότι αποτελώ φανατικό οπαδό του Παπακαλιάτη (ούτε φυσικά τον αντιπαθώ, διότι έχει πάντα κάποια καλά στοιχεία στις δουλειές του και το προσπαθεί), ωστόσο το Maestro έχει από την αρχή κάτι το ενδιαφέρον και γοητευτικό, ασχέτως θεματολογίας.

Το πρώτο επεισόδιο είναι αρτιότατο εικαστικά και μένει να δούμε που θα το πάει σεναριακά και σε θέμα πλοκής, μιας και προς το φινάλε έχει μερικές εξελίξεις. Αν και μια συγκεκριμένη μεταξύ των δυο πρωταγωνιστών δεν μπορούμε να πούμε πως ήταν και τόσο πειστική.

Η αλήθεια για το Maestro είναι κάπου στην μέση και ενδεχομένως… γέρνει προς το θετικό. Είναι φανερό καταρχήν, ότι προσπαθεί να χωρέσει μέσα πολλά στοιχεία που τον ανέδειξαν και άλλα περισσότερα. Απόλυτα λογικό, μιας και μιλάμε για τον Παπακαλιάτη.

Όπως επίσης αρχικά έχει μερικές διαφορές, αλλά και κοινά στοιχεία με τις υπόλοιπες τηλεοπτικές σειρές που έχει κάνει. Η θεματολογία δεν είναι κάτι το τρομερά πρωτότυπο, αλλά παρακολουθείται με ενδιαφέρον τουλάχιστον στο πρώτο επεισόδιο της.

Οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι διαθέτει τα πλεονεκτήματα του Παπακαλιάτη (ωραία πλάνα, εξαιρετική φωτογραφία και πολύ καλό soundtrack), αλλά μαζί με αυτά ελπίζουμε να μειώσει κάπως και την υπερβολή, μαζί με μερικές κλισέ ατάκες που εκστομίζουν κάθε τρεις και λίγο οι ήρωες του, δίνοντας την ευκαιρία για κάτι καλύτερο.

Το πρώτο επεισόδιο λοιπόν είναι αρκετά εύπεπτο και βλέπεται ευχάριστα, αλλά τα γνώριμα κλισέ εμφανίζονται κάπου προς το φινάλε σε 2-3 σκηνές, όμως όπως σας αναφέραμε θα περιμένουμε για να δούμε την συνέχεια. Ναι μερικές σκηνές είναι τραβηγμένες, ωστόσο η εικόνα είναι εξαιρετική και ελπίζουμε να… πάρει μπρος το σενάριο και να μην επισκιάσουν πάλι οι εικόνες την πλοκή.

Κυλάει ευχάριστα η ώρα, δίνει κάτι ενδιαφέρον στους θεατές, αλλά μένει να δούμε αν θα μπορέσει να κάνει μια υπέρβαση για τα δεδομένα του Παπακαλιάτη και αν τα μηνύματα που δείχνει πως θέλει να περάσει, να μην αποδειχθούν επιδερμικά.

Ακόμα είναι πολύ νωρίς και δεν μπορούμε να αναφέρουμε πολλά παραπάνω, ωστόσο με τα θετικά και κάποια αρνητικά όπως φαίνεται κάτι αξιόλογο αρχίζει και δημιουργείται. Η σειρά χτίζει ατμόσφαιρα και πρέπει να δούμε προς τα που θα κινηθεί η πλοκή  στα επόμενα επεισόδια για να… απογειώσει όλο αυτό το concept, με τo Μaestro να αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον στην συνέχεια.

Πρωταγωνιστούν ο ίδιος ο Παπακαλιάτης και οι Χάρις Αλεξίου, Μαρία Καβογιάννη, Φάνης Μουρατίδης, Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, Αντίνοος Αλμπάνης, Στεφανία Γουλιώτη, Γιάννης Τσορτέκης, Κλέλια Ανδριολάτου, Ορέστης Χαλκιάς, Γιώργος Μπένος, Δημήτρης Κίτσος, Σάντρα Σαραφάνοβα, Τόνια Μαράκη, Γιώργος Μπινιάρης.

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ