Τετάρτη, 24 Ιουλίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΕιδήσειςΟι εταιρείες που θα βγάλουν... τρελό χρήμα από την ταινία Barbie

Οι εταιρείες που θα βγάλουν… τρελό χρήμα από την ταινία Barbie

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]

[line]

[dropcap]Ο[/dropcap]ι live action μεταφορές από διάσημες παιδικές ταινίες είναι πολύ στην μόδα τελευταία. Η ταινία με ηρωίδα την Barbie, έχει κυκλοφορήσει και μπορείτε να διαβάσετε την άποψη μας. Η ταινία συνεχίζει να σπάει ρεκόρ και έγινε η πιο εμπορική για το 2023 καθώς προσπέρασε το The Super Mario Bros Movie, ενώ με πάνω από 1,4εκ. δολάρια ξεπέρασε και το Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2, όντας η πιο εμπορική ταινία της Warner Bros.

 

“Barbie” δεν είναι μόνο μία από τις μεγαλύτερες “box office” επιτυχίες του 2023. Το οικονομικό της αντίκτυπο θα είναι τεράστιο, αλλά και διαχρονικό, σε εταιρείες των κλάδων:

  • Μόδα
  • Ψυχαγωγία
  • Διακόσμηση σπιτιών

Εταιρείες που θα επωφεληθούν από την ταινία είναι μεταξύ άλλων:

  • Η Mattel (MAT), κατασκευάστρια κουκλών Barbie
  • Η AMC Entertainment Holdings (AMC), της οποίας οι αίθουσες πρόβαλαν την ταινία κυρίως στις ΗΠΑ
  • Η Birkenstock, ο κατασκευαστής υποδημάτων του οποίου εμφανίστηκαν στην ταινία.
  • Η Barbie, της οποίας το σετ χρησιμοποιούσε τεράστιες ποσότητες ροζ μπογιάς, θα μπορούσε να έχει επηρεάσει ακόμη και εταιρείες βαφής όπως η Rosco και η Sherwin-Williams (SHW). Ας εξετάσουμε αναλυτικότερα τις προαναφερθείσες εταιρείες.

Mattel

Η κατασκευάστρια παιχνιδιών Mattel, η οποία κατασκευάζει κούκλες Barbie από το 1959, έχει συνεργαστεί με 165 brands για προωθητικές ενέργειες που σχετίζονται με την ταινία «Barbie». Η ταινία ενίσχυσε επίσης τις πωλήσεις των κουκλών Barbie, αυξάνοντας τα κέρδη της Mattel το τελευταίο τρίμηνο.

Στην τελευταία έκθεση κερδών της Mattel, ο CEO Ynon Kreiz, δήλωσε τα εξής για την επιτυχία της ταινίας και το αντίκτυπο που θα έχει στην εταιρεία. «Αυτή η στιγμή θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη μας ως ένα βασικό ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας μας».

Θέατρα AMC

Η AMC Entertainment Holdings (AMC) και οι αίθουσές της είχαν την καλύτερη εβδομάδα στα 103 χρόνια ιστορίας τους όσον αφορά τις πωλήσεις εισιτηρίων. Αυτό συνέβη χάρης την παράλληλη κυκλοφορία των “Barbie” και “Oppenheimer”, τα οποία έκαναν πρεμιέρα στις 21 Ιουλίου. Μάλιστα, το φαινόμενο ονομάστηκε από πολλούς “The Barbenheimer effect”.

Εξήντα πέντε κινηματογράφοι AMC σημείωσαν νέα ρεκόρ προσέλευσης τη πρώτη εβδομάδα. Το ίδιο συνέβη και την δεύτερη εβδομάδα του «Barbenheimer», η οποία ήταν η τρίτη πιο κερδοφόρα παγκοσμίως από τότε που άνοιξαν ξανά οι αίθουσες από το τέλος της πανδημίας.

Το εναρκτήριο Σαββατοκύριακο του «Barbenheimer» ήταν το τέταρτο με τις μεγαλύτερες εισπράξεις στην ιστορία των ΗΠΑ, με τις δύο ταινίες να απέφεραν συνολικά 244 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις εισιτηρίων.

Μια τέτοια τεράστια επιτυχία στο box office θα μπορούσε να δώσει ώθηση όχι μόνο στην AMC, αλλά και σε άλλες αλυσίδες θεάτρων όπως η Regal και η Cinemark Theatres (CNK). Και εκείνες έχουν δυσκολευτεί με τη μείωση της επισκεψιμότητας τα τελευταία χρόνια, καθώς οι επίδοξοι φαν του κινηματογράφου επέλεξαν να δουν τις αγαπημένες τους ταινίες στο σπίτι τους, ιδιαίτερα μετά την αρχή της πανδημίας.

Οι μετοχές της AMC σημείωσαν άνοδο λίγο μετά το Σαββατοκύριακο “Barbenheimer” και γενικότερα τις επόμενες βδοομάδες έβγαλαν πολλά λεφτά.

Κατασκευαστής υποδημάτων Birkenstock

Ένας άλλος απροσδόκητος κερδισμένος θα μπορούσε να είναι η εταιρεία υποδημάτων Birkenstock.

Σε μια σκηνή της ταινίας εμφανίζεται η πρωταγωνίστρια Margot Robbie να φορά ένα ζευγάρι ροζ σανδάλια Birkenstock αξίας 200 ευρώ. Αυτό, προφανώς και είναι όφελος για την προβολή και την αναγνώριση του brand name.

Σύμφωνα με την εταιρεία 3DLOOK, οι αναζητήσεις στο Google για «γυναικεία σανδάλια Birkenstock» έχουν αυξηθεί περισσότερο από 300% από την πρεμιέρα της «Barbie».

Η ιδιοκτήτρια της Birkenstock και εταιρεία ιδιωτικών μετοχών L. Catterton, σχεδιάζει μια δημόσια εγγραφή τον Σεπτέμβριο, με πιθανή αξία άνω των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ωστόσο, ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με την ημερομηνία και το μέγεθος της IPO δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί. Θα μπορούσε να είναι μια από τις πιο προσοδοφόρες δημόσιες προσφορές φέτος.

Ακόμα και εταιρείες χρωμάτων;

Το σετ της «Barbie» χρησιμοποίησε τόσο πολύ ροζ χρώμα που δημοσιεύτηκαν αναφορές για παγκόσμια έλλειψη. Αν και το χρώμα που χρησιμοποιήθηκε στο σετ ήταν από τη Rosco, μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες χρωμάτων, όπως η Sherwin-Williams Co. (SHW) και ο Benjamin Moore, πωλούν επίσης ροζ χρώμα. Είναι πιθανό να επηρεαστούν άμεσα οι πωλήσεις τους από μια έλλειψη. Ως εκ τούτου, μπορεί να σημειωθεί αύξηση της ζήτησης μετά την κυκλοφορία της ταινίας.

Πηγή: Investopedia

Στην ταινία Robbie και Gosling (Barbie και Ken δηλαδή), θέλουν να εγκαταλείψουν την Barbieland έχοντας κουραστεί, ωστόσο ο CEO της Mattel προσπαθεί να τους ανακόψει τα σχέδια. Τον ρόλο του τελευταίου θα έχει ο Will Ferrell παίζοντας δηλαδή τον “κακό” της υπόθεσης. Είναι κατάλληλη άνω των 13, λόγω γλώσσας, σεξουαλικών υπονοούμενων και άλλων παρεμφερών σκηνών.

Πάντως, σύμφωνα με τον insider Daniel Richtman (μέσα από το World of Reel), θα γίνει μια spinoff ταινία για τον χαρακτήρα του Ken με τον Ryan Gosling να πρωταγωνιστεί σε παραγωγή της Warner Bros. Discovery. Ακόμα βέβαια είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο και δεν έχει γίνει γνωστό κάτι άλλο, ούτε ανακοινώθηκε επίσημα.

Από κει και πέρα, η Greta Gerwig, που είναι πίσω από τις κάμερες για την ταινία ανέφερε πως χρησιμοποιήθηκε τόσο πολύ ροζ χρώμα (συγκεκριμένα η φωσφοριζούσα απόχρωση του ροζ “Rosco” χρώματος), που προκάλεσε παγκόσμια έλλειψη. Σε συνέντευξη στο Architectural Digest, δήλωσε πως ήθελε να τονιστεί η παιδικότητα και όλα να είναι αρκετά έντονα, συνεπώς η κατασκευή του σετ της Barbie Land, προκάλεσε την συγκεκριμένη έλλειψη.

Στην ταινία έχουμε και διασκεδαστικές προσθήκες, μιας και οι Olivia Colman και Helen Mirren θα παίξουν στην ταινία Barbie τους εαυτούς τους σε cameo εμφανίσεις, ενώ θα βρίσκεται και ο John Cena, που όπως αποκαλυφθηκε θα παίξει μια… γοργόνα. O τελευταίος μάλιστα απλά έτυχε να συναντήσει την Margot Robbie και μετά από μια συζήτηση απλά του πρότειναν τον συγκεκριμένο ρόλο και δέχτηκε χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Yπάρχουν μερικές πρόωρες και πρώτες αντιδράσεις σχετικά με ένα test-screening που έγινε στο New Jersey. Όπως αναφέρεται από τα άτομα που την είδαν η ταινία αποθεώθηκε και λέγεται πως είναι μια μεγάλη ταινία, διασκεδαστική και με μηνύματα, έχει μεγάλη “καρδιά” και έναν εξαιρετικό Ryan Gosling, ίσως στην κορυφαία ερμηνεία του που μπορεί ακόμα και υποψηφιότητα να του δώσει. Η Robbie έχει μια πολύ ωραία προφορά και αναρωτιέται ποια είναι η θέση της στην Barbieland και πως βλέπει τον Ken, ενώ τέλος έχει τον πιο διασκεδαστικό Will Ferrell και ξεχωρίζουν οι Rhea Pearlman και Michael Cera.

Το cast συμπληρώνουν οι Kate McKinnon, Alexandra Shipp, Emma Mackey America Ferrera, Simu Liu, Ariana Greenblatt, Will Ferrell, Issa Rae, Michael Cera, Kingsley Ben-Adir, Emerald Fennell, Hari Nef, Rhea Perlman, Sharon Rooney, Scott Evans, Ana Cruz Kayne, Ritu Arya, Ncuti Gatwa, Connor Swindells, Jamie Demetriou, Marisa Abela, κ.α.

Σκηνοθέτις για την live action ταινία Barbie είναι όπως αναφέραμε η Greta Gerwig, που θα γράψει το σενάριο με τον σύζυγο της Noah Baumbach, ενώ η παραγωγή είναι των Walter F. Parkes, Laurie MacDonald, Amy Pascal.

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ