Ο Mac Walters, ο πρώην συγγραφέας του δημοφιλούς παιχνιδιού Mass Effect, μοιράστηκε λεπτομέρειες για την απόφασή του να αποχωρήσει από τη BioWare μετά από 19 χρόνια στο χώρο. Σε συνέντευξη προς το MinnMax, αποκάλυψε ποιοι παράγοντες επηρέασαν την απόφασή του.
Η πολυετής θητεία του στη BioWare και η αίσθηση της ολοκλήρωσης μετά την κυκλοφορία του Mass Effect: Legendary Edition ήταν από τους λόγους που συνέβαλαν στην απόφασή του. Ο Walters αναφέρει πως “ήταν πραγματικά καιρός για μένα. Μετά από 19 χρόνια, αισθάνθηκα ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή.”
Why did Mass Effect's lead writer Mac Walters leave BioWare after 19 years? He walks us through the full process in the latest MinnMax Interview. https://t.co/l7Zcd3xmYR pic.twitter.com/uuxmEi46lE
— MinnMax (@MinnMaxShow) December 20, 2023
Το έργο πάνω στη Legendary Edition, που συγκέντρωσε την αρχική τριλογία Mass Effect, αποτέλεσε έναν άλλο λόγο για την αποχώρησή του. Κατά τη διάρκεια αυτής της εργασίας, ανακάλυψαν ότι η EA ήθελε τη δημιουργία της Legendary Edition, κάτι που δεν είχε προγραμματιστεί από πριν. “Ήταν πραγματικά, να είμαστε λίγο άτακτοι και επιχειρηματίες στο πώς θα το φτιάχναμε με τους ανθρώπους που είχαμε και τους ανθρώπους που μπορούσαμε να βρούμε, χωρίς να διαταράξουμε τις άλλες ομάδες στο μεταξύ”, εξήγησε ο Walters.
Η συνεργασία αυτή θύμισε στον Walters τις πρώτες μέρες της BioWare, όπου ήταν μια μικρή ομάδα με πολλούς πολλούς ρόλους. “Πολλά από αυτά μου θύμισαν, πείτε το παλιές καλές μέρες ή οτιδήποτε άλλο”, συνέχισε.
Mac Walters left BioWare, started Worlds Untold pic.twitter.com/MtHlN6uhB9
— Random Bullshit Go!!!! (@eliteseniordev) December 19, 2023
Ως επικεφαλής συγγραφέας των Mass Effect 2 και 3, η εμπλοκή του στη Legendary Edition του έδωσε ένα κλείσιμο με τη σειρά, εμποδίζοντάς τον από το να θέλει να ασχοληθεί περαιτέρω με το Mass Effect. “Απλά ένιωσα ότι αυτό είναι ο φιόγκος σε όλα τα πράγματα που έχω κάνει με το Mass Effect. Δεν θέλω να κάνω άλλο Mass Effect μετά από αυτό. Γιατί να προκαλέσω τη μοίρα;”, δήλωσε ο Walters.
Στον τομέα των νέων προσπαθειών του, ο Walters ίδρυσε ένα νέο στούντιο, το Worlds Untold, που θα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη “ΑΑΑ παιχνιδιών περιπέτειας δράσης με έμφαση στην αφήγηση και την οικοδόμηση του κόσμου”. Το στούντιο υποστηρίζεται από την κινεζική εταιρεία παιχνιδιών NetEase και εδρεύει στο Βανκούβερ του Καναδά. Με αυτήν τη νέα αρχή, ο Mac Walters ξεκινά ένα ανανεωμένο ταξίδι στον κόσμο των παιχνιδιών, αφήνοντας πίσω του ένα επιτυχημένο παρελθόν γεμάτο επικές εμπειρίες.