Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΕιδήσειςΟ Πέτρος Φιλιππίδης θεωρεί πως δεν είναι βιαστής

Ο Πέτρος Φιλιππίδης θεωρεί πως δεν είναι βιαστής

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 1]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 1]

[line]

[dropcap]Ο[/dropcap] Πέτρος Φιλιππίδης κατά την απολογία του στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας ανέφερε: «Δεν αντέχω άλλο, τα ΜΜΕ με ξεσκίσανε. Έρχονται στη δίκη για να δουν την καταστροφή μου. Εγώ πίστευα ότι η γυναίκα αυτή από κάπου ήθελε να πιαστεί. Τι ακριβώς ήθελε δεν ξέρω αν το ήξερε και η ίδια. Την παρουσίασαν ως ένα άβγαλτο κοριτσάκι στα 21. Υπάρχουν άβγαλτα κορίτσια και στα 25 αλλά η συγκεκριμένη δεν ήταν. Ήταν παντρεμένη από τα 17. Δεν είναι κακό μπορεί να συμβεί. Αλλά όχι να ερχόμαστε σε ένα δικαστήριο και να λέμε αυτά τα ψέματα και να κρέμεται η ζωή ενός ανθρώπου από αυτά τα έδρανα. Θυμάμαι μια μέρα έναν συνήγορο να σηκώνεται όρθιος στη δίκη και να λέει ότι δεν έχω φέρει καμία απόδειξη αθωότητας. Ενώ οι καταγγέλλουσες έχουν φέρει πολλές αποδείξεις για αυτά που λένε; Δεν τους έκανα το χατίρι, δεν τις πήρα στη δουλειά, δεν προέκυψε, δεν συνέβη, δεν τις ακύρωσα. Και εμένα με έχουν απορρίψει και δεν με έχουν πάρει σε δουλειά…. Κατηγόρησαν τον Κιμούλη, κατηγόρησαν τον Σπυρόπουλο δεν βγήκαν όμως…. Να το ξαναπώ; Είχα ερωτική ζωή. Όταν λέω δεν είχα κανένα λόγο να τα κάνω όλα αυτά εννοώ αυτό. Δεν είμαι ανώμαλος, δεν είμαι διεστραμμένος, είμαι ένας κανονικός άνθρωπος. Μας βλέπατε. Θέλετε να σας πω ποιο είναι το ενοχλητικό κομμάτι της πρώτης καταγγέλλουσας; Το είδατε με τα ίδια σας τα μάτια. Πως μπαινοβγαίνει μέσα στην αίθουσα. Είναι επεμβατική, είναι ενοχλητική και εγώ αυτό δεν το θέλω».

 

Ακολούθως ανέφερε: «Δεν υπήρξα βιαστής θα το λέω και θα το ξαναλέω, ο βιασμός είναι μια ανωμαλία. Ούτε ηλίθιος είμαι. Οι γυναίκες με αγάπησαν. Δεν θα δεχόμουν ποτέ να πάω ερωτικά με μια γυναίκα που δεν θέλει να βρεθεί μαζί μου. Το θεωρώ υποτιμητικό για εκείνη και για εμένα. …Ο κανονικός κόσμος αυτοί που 6 το πρωί πάνε με το λεωφορείο στη δουλειά δεν ασχολείται. Όχι αυτοί που έρχονται εδώ κάθε μέρα 9 η ώρα το πρωί. Για ποιο λόγο; Θέλουν να δουν την πρώτη και την καταστροφή του Φιλιππίδη; Η κ. Παπαχαράμπους είπε ότι κατουρούσα στο νιπτήρα. Ωραία δικάστε με για αυτό. Η κυρία Αναστασοπούλου είπε ότι χαϊδευόμουν μπροστά της και ότι εκείνη για να φύγει προφασίστηκε ότι τη περιμένει ο φίλος της. Που υπάρχει λογική σε όλο αυτό; Είχαμε μια άριστη συνεργασία , ήταν πολύ καλή στη δουλειά της, δεν υπήρξε ποτέ θέμα ερωτικό σεξουαλικό ποτέ, πότε. Πολλές φορές μείναμε μόνοι στο καμαρίνι. Ποτέ δεν υπήρξε θέμα. Η κ. Αναστασοπούλου μια δυναμική γυναίκα θα μπορούσε να αντιδράσει εκείνη τη στιγμή. Δεν έχουν συμβεί αυτά. Δυσαρεστήθηκε μια φορά και έκανε μια ανάρτηση – όλα στο θέατρο ακούγονται, να ξέρετε βήχεις στο «Μουσούρη» και το ακούνε στο «Λαμπέτη».

Από κει και πέρα, πριν λίγο καιρό και η Εβελίνα Παπούλια κατέθεσε στην δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη και περιέγραψε τι έζησε εκείνη όταν συνεργάστηκαν, υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων πως της έδειξε τα γεννητικά του όργανα ενώ εκείνη ήταν πάνω στην σκηνή και έπαιζε.

Μάλιστα, σύμφωνα με όσα είπε, δεν ήταν και το μοναδικό περιστατικό αφού και στο καμαρίνι την είχε παρενοχλήσει. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε, τα περιστατικά για τα οποία καταθέτει συνέβησαν την περίοδο 1996-97.

«Έχω ακούσει για καταγγελίες. Τις καταγγέλλουσες τις γνώρισα εδώ απ’ έξω. Θεωρώ ότι εάν δεν είμαι μέρος λύσης, είμαι μέρος προβλήματος. Είμαι εδώ για να βοηθήσω να βγει ένα πόρισμα. Θα μπορούσα να είμαι στη θέση των κοριτσιών. Ήμουν πολύ τυχερή. Βάζω όρια αλλά είναι πανέξυπνος και πολύ χειριστικός. Ξέρει να μαζεύεται αν δεν τον συμφέρει», είπε αρχικά στην κατάθεση της.

«Συνεργαστήκαμε σε μια παράσταση. Αντικατέστησα ηθοποιό φίλη μου που έμεινε έγκυος. Εγώ έκανα τηλεόραση τότε. Στο χώρο με ήξεραν είχαν κάνει αρκετές δουλειές. Ήταν δοτικός κατά τη διάρκεια των προβών, θετικός και προστατευτικός. Ένιωθα άνετα και καλά. Στην πορεία μετατοπιζόταν το καλά. Δε με ανησυχούσε όμως. Ήξερα ότι αυτός με είχε ανάγκη όχι εγώ» περιέγραψε η μάρτυρας.

«Κατέβασε τα παντελόνια του και μου έδειχνε τα γεννητικά του όργανα»
«Δεν μπορώ να θυμηθώ τη σειρά των γεγονότων, διότι έχουν περάσει 25 χρόνια, πιο πρώτο και πιο δεύτερο. Θα πω το γεγονός που με σόκαρε. Παίζω επί σκηνής και είναι ο Φιλιππίδης πίσω από τις κουίντες και έχει κατεβάσει το παντελόνι και το εσώρουχο του και μου επιδεικνύει τα γεννητικά του όργανα. Δεν μπορώ να αντιδράσω. Μένω, σοκάρομαι και συνεχίζω να παίζω. Σίγουρα έχει συμβεί άλλη φορά και με ίδιο τρόπο, δεν θυμάμαι αν συνέβη και τρίτη» τόνισε.

Στη συνέχεια περιέγραψε και άλλο περιστατικό: «Στα καλά του καθουμένου με φωνάζει στο καμαρίνι, εκεί που μιλάμε με αρπάζει από τη μέση και πάει να μου βάλει χέρι. Κατάλαβε ότι δεν μπορεί να συνεχίσει. Την επόμενη μπήκε στο καμαρίνι μου και έκλεισε την πόρτα, του είπα να περάσει έξω και έφυγε. Βέβαια τώρα συνειδητοποιείς ότι δεν έκανε κάτι παραπάνω. Εγώ ήμουν αντιδραστικό στοιχείο. Δεν θα τον συνέφερε να είχε και άλλη αντικατάσταση» είπε η Εβελίνα Παπούλια.

«Αναγνώριζα τη χυδαιότητα και την επιδειξιομανία του»
«Εγώ τον είχα κατατάξει σαν ένα ταλαντούχο άνθρωπο. Επίσης αναγνώριζα τη χυδαιότητα και την επιδειξιομανία του. Δεν είχαμε περαιτέρω σχέσεις. Συνεργαστήκαμε ξανά στο Εφάπαξ, ήταν άψογος. Κάθε φορά ήταν άλλος άνθρωπος, ανάλογα με την κατάσταση και πού βρίσκεται. Σε άλλη συνεργασία, σε σήριαλ, τον είχα συστήσει σε μία κοπέλα που ήθελε δουλειά. Στο ενδυματολογικό θα ήταν. Η κοπέλα ήρθε και με χαιρέτησε. Σχεδόν την έβρισε επειδή έπρεπε να χαιρετήσει εκείνον πρώτο», ανάφερε η Εβελίνα Παπούλια.

Σχετικά με την τελευταία συνεργασία τους η μάρτυρας τόνισε: «Η τελευταία φορά που συνεργαστήκαμε ήταν στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ. Δε θυμάμαι ημερομηνία. Δεν ξέρω τι έκανε. Εγώ δίδασκα για ένα μικρό διάστημα. Έκανε την παρουσίαση του ανοίγματος τμήματος και ξαφνικά κάθεται και αρχίζει και με μειώνει. Λέγοντας από πού και ως πού διδάσκει η Εβελίνα. Αρχίζει να γελάει και να κοροϊδεύει. Μετά, ενώ πίσω από την πλάτη μου έκανε αυτά, έρχεται και μου μιλάει, πάρα πολύ γλυκός… Εγώ τον έβρισα κατά πρόσωπο, δεν με ρώτησε γιατί τον βρίζω. Μέσα στην αίθουσα άρχισε να πλέκει το εγκώμιο μου, θεωρώ ότι η Παξινού δεν έχει ακούσει τέτοια λόγια».

Πρόεδρος: Είχατε ακούσει για βίαια περιστατικά;

Μάρτυρας: Είχα ακούσει για βίαιη συμπεριφορά, σοβινιστική, ότι περιφέρει το όργανο του γενικά. Είχα ακούσει για το περιστατικό στο αυτοκίνητο το 2014.

Παπούλια: «Τον Φιλιππίδη δεν μπορούσε να τον ξυπνήσει κανείς. Τον στήριζε μια οικογένεια. Το ταλέντο του στήριζε, όχι τον άνθρωπο. Δεν είχαν αντιληφθεί το σημείο που είχε φτάσει η κατάστασή του».

Πληροφορίες από Reader.gr

Το χρονικό των καταγγελιών

Όπως αναφέρεται σε παλαιότερο δημοσιεύματα, τρεις πασίγνωστοι ηθοποιοί έτοιμοι να καταθέσουν υπέρ του. «Ήταν νευρικός άνθρωπος, όχι όμως βιαστής» αναμένεται να ισχυριστούν στο δικαστήριο. Ο ηθοποιός βρίσκεται έξω από την φυλακή με περιοριστικούς όρους αναμένει την εκδίκαση της υπόθεσής του και την τελική ετυμηγορία του δικαστηρίου.

Ο συνήγορος του Πέτρου Φιλιππίδη, Μιχάλης Δημητρακόπουλος μίλησε στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1 και ξεκαθάρισε τι συμβαίνει με τον ηθοποιό και ποια είναι η ψυχολογική του κατάσταση αναφέροντας πως «παρά τα όσα ακούστηκαν για μετακόμιση του Πέτρου στο χωριό του στα Γιάννενα, ο ίδιος μαζί με όλη του την οικογένεια παραμένει στο σπίτι του στην Αθήνα, ζώντας ακόμα και έξω σαν σε φυλακή».

«Γνωρίζει ότι τα έχει χάσει όλα» ενώ τόνισε πως «όταν ξεκίνησε αυτή τη δουλειά ήταν φτωχός, τώρα που τελείωσε αυτή η δουλειά είναι πάλι φτωχός». Σχετικά με το όσα έχουν ακουστεί για τη στενή συνεργάτιδα του ηθοποιού που κατέθεσε ως μάρτυρας υπεράσπισης ο κ. Δημητρακόπουλος είπε πως «είναι απίστευτο που κάποιοι προσπαθούν να πείσουν ότι η συνεργάτιδά του κακοποιήθηκε και εκείνη από τον Πέτρο Φιλιππίδη».

Όσον αφορά την δικαστική συνέχεια είπε πως «μετά την ανάγνωση των εγγράφων, πάμε σε εξέταση μαρτύρων, ενώ όλοι όσοι θα καταθέσουν ως μάρτυρες υπεράσπισής του είναι καταξιωμένοι ηθοποιοί».Ο  Γιώργος Λιάγκας τόνισε πως «τρεις γνωστοί ηθοποιοί, μεγάλα ονόματα, έχουν κληθεί να καταθέσουν ως μάρτυρες υπεράσπισης. Όχι για τους βιασμούς. Αλλά θα μιλήσουν για τον Φιλιππίδη ως άνθρωποι. Έχουν επικοινωνήσει μαζί του και τον στηρίζουν. Προσπαθούν να τους πείσουν να έρθουν στη δίκη και να καταθέσουν ότι ήταν ένας νευρικός άνθρωπος, ωστόσο αυτός δεν μπορούσε να βιάσει μία γυναίκα».

Εδώ και λίγο καιρό υπάρχει μια ακόμα καταγγελία, καθώς ο ηθοποιός Γιώργος Λαμπάτος μίλησε στο «Open Weekend» για την εποχή που συνεργαζόνταν με τον Πέτρο Φιλιππίδη στο «Χάι Ροκ». Ενώ ο Πέτρος Φιλιππίδης έχει αποφυλακιστεί λόγω προβλημάτων υγείας, ο Γιώργος Λαμπάτος δηλώνει πως ο κατηγορούμενος, την εποχή που γύριζαν τη σειρά «Χάι Ροκ», είχε επιτεθεί σεξουαλικά στην πρώην σύντροφό του, κάτι που το έμαθε πριν λίγες μέρες.

Ανέφερε τα εξής: «Είμαι ταλαιπωρημένος από τον Πέτρο όλα αυτά τα χρόνια που απαξίωσε τελείως την ύπαρξή μου. Όταν με είδε στο δικαστήριο μού έκανε ένα νεύμα σαν να λέει «κι εσύ εδώ εναντίον μου;» κι εγώ του απάντησα με ένα νεύμα ότι “με αυτά που έχεις κάνει”…».

Συνεχίζοντας δήλωσε: «Θα σας κάνω μια αποκάλυψη που δεν γνωρίζει κανένας και που δεν γνώριζα κι εγώ μέχρι πριν λίγες μέρες. Πρώην σύντροφός μου δέχτηκε σεξουαλική παρενόχληση από τον Πέτρο. Αν το είχα μάθει τότε, θα ήμουν εγώ στη φυλακή και όχι αυτός. Μιλάμε για σεξουαλική επίθεση. Ήταν μία ακόμα μαχαιριά από τον Πέτρο στην καρδιά μου. Με πήρε τηλέφωνο η πρώην σύντροφός μου και μου το είπε. Ο Πέτρος είναι ένα ξεφτιλισμένο άτομο. Δεν πιστεύω ότι υπέστη ισχαιμικό επεισόδιο».

Οι δύο απόπειρες βιασμού που βαρύνουν τον Πέτρο Φιλιππίδη, σύμφωνα με τις καταγγελίες, τελέστηκαν το 2010 και το 2014 με τις παθούσες να υποστηρίζουν πως ήρθαν αντιμέτωπες με βίαιες πράξεις του ελεγχόμενου, ενώ βρέθηκαν μαζί του για επαγγελματικούς λόγους. Στη μία περίπτωση, που αφορά το έτος 2010, ο κατηγορούμενος ηθοποιός φέρεται να απομόνωσε τη συνάδελφό του στο καμαρίνι του και μέσω έντονων χτυπημάτων την κακοποίησε σεξουαλικά, ενώ στη δεύτερη περίπτωση, το 2014, η παθούσα κλειδώθηκε από τον δράστη μέσα στο αυτοκίνητο του σε ερημική τοποθεσία το Ψυχικό όπου ήρθε αντιμέτωπη με έντονα βίαιη συμπεριφορά. Η γυναίκα, επίσης γνωστή ηθοποιός, καταγγέλλει ότι μετά από επαγγελματική συνάντηση που είχε με τον κατηγορούμενο αποδέχθηκε την προσφορά του να την πάει στο σπίτι της με το αυτοκίνητο του.

Ο ηθοποιός, σύμφωνα με τις καταγγελίες, όταν παρά τη βία που ασκούσε δεν επιτύγχανε τον στόχο του φαίνεται να εξαπέλυε απειλές στις συναδέλφους του για επαγγελματικό αποκλεισμό τους. Στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας, ο Πέτρος Φιλιππίδης κατέθεσε πολυσέλιδο υπόμνημα με τις εξηγήσεις του, στο οποίο είχε αρνηθεί τα όσα του προσάπτουν οι καταγγέλλουσες.

∆ύο μήνες σχεδόν μετά την απόφαση ανακρίτριας και εισαγγελέα να προφυλακιστεί στις φυλακές της Τρίπολης, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Πέτρος Φιλιππίδης σπάει τη σιωπή του και αποκαλύπτει τη δική του εκδοχή για τις ειδεχθείς κατηγορίες που αντιμετωπίζει για το αδίκημα του βιασμού (το 2008) και δύο απόπειρες βιασμού (το 2010 και το 2014).

Μέσω του πολυσέλιδου απολογητικού υπομνήματος, ο Πέτρος Φιλιππίδης κάνει λόγο για ανυπόστατες κατηγορίες, ενώ αναφέρεται με λεπτομέρειες τόσο στη γνωριμία του με καθεμία από τις τρεις γυναίκες και το τι συνέβη.

Όπως αναφέρει το dikastikoreportaz.gr, την πρώτη καταγγέλλουσα για το αδίκημα του βιασμού, η οποία τυγχάνει να είναι και κόρη φίλης του ηθοποιού, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, ο Φιλιππίδης τη χαρακτηρίζει «εμμονική», επισημαίνοντας ότι τον ενοχλούσε διαρκώς καθώς και ότι σε δημόσια εκδήλωση (τελετή βάπτισης του παιδιού ενός συνεργάτη του) δεν δίστασε να δηλώσει, μπροστά στον γιο του, ότι είναι ερωτευμένη μαζί του, ότι τον αγαπάει και ότι εκείνος καν δεν της μιλάει.

Σε ό,τι αφορά στη δεύτερη καταγγέλλουσα για την απόπειρα βιασμού (το 2014), ο προφυλακισμένος ηθοποιός υποστηρίζει ότι είχε συναινετικές ερωτικές συνευρέσεις μαζί της. Αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια μίας από τις συναντήσεις που είχαν στο καμαρίνι του, το φερόμενο θύμα απόπειρας βιασμού τον «καβάλησε» και στη συνέχεια «έκαναν παθιασμένο έρωτα»: «Ήμασταν και οι δύο ιδιαίτερα ερεθισμένοι και ολοκληρώσαμε πολύ γρήγορα. Με εντυπωσίασε η αυτοπεποίθηση, ο δυναμισμός και η πρωτοβουλία της. Σπάνια είχα συναντήσει αυτά τα χαρακτηριστικά τόσο έντονα σε μια γυναίκα», αναφέρει και ισχυρίζεται ότι η απογοήτευσή της μετατράπηκε σε μένος όταν τελικά δεν συνεργάστηκαν επαγγελματικά.

Σε ό,τι αφορά στην τρίτη καταγγέλλουσα, την οποία κατηγορείται ότι αποπειράθηκε να κακοποιήσει σεξουαλικά μέσα στο αυτοκίνητό του σε ένα στενό του Ψυχικού, υποστηρίζει ότι εκείνη του ρίχτηκε: «Ευθύς μόλις σταθμεύσαμε, η καταγγέλλουσα έπεσε με φόρα πάνω μου, ξεκούμπωσε το παντελόνι μου, κατέβασε το εσώρουχό μου και επιδόθηκε σε πεολειχία. Η πράξη της αυτή με ξάφνιασε ιδιαίτερα ευχάριστα και δεν τη σταμάτησα. Τη χάιδευα στο κεφάλι, τον λαιμό και την πλάτη και απολάμβανα τη στιγμή. Λίγο πριν το τέλος, η καταγγέλλουσα τραβήχτηκε και ολοκλήρωσα στο χέρι μου. Εν συνεχεία της ζήτησα να ανοίξει το ντουλαπάκι που είναι μπροστά από τη θέση του συνοδηγού και να μου δώσει τα χαρτομάντιλα που υπήρχαν εντός, προκειμένου να σκουπιστώ» αναφέρει και επισημαίνει ότι αδυνατεί να αντιληφθεί τους λόγους για τους οποίους προχώρησε στη συγκεκριμένη καταγγελία.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα το αρμόδιο ∆ικαστικό Συμβούλιο απέρριψε την αίτηση αποφυλάκισης που είχε καταθέσει με το σκεπτικό ότι εάν εξέλθει των φυλακών Τριπόλεως ενδέχεται να διαπράξει παρόμοια αδικήματα.

«Η καταγγέλλουσα είναι κόρη ηθοποιού, με την οποία συνεργάστηκα από το 2004 έως το 2010 σε δύο παραστάσεις. Έως το έτος 2007 δεν την είχα γνωρίσει καν. Η μητέρα της ήρθε και μου είπε πως η κόρη της ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το θέατρο. Της απάντησα να τη φέρει στο θέατρο να μιλήσουμε. Στη συνάντησή μας, παρουσία της μητέρας της, της ανέφερα πως οι εισαγωγικές εξετάσεις σε όλες τις δραματικές σχολές είχαν ολοκληρωθεί για το τρέχον έτος και θα έπρεπε να προετοιμαστεί για την επόμενη χρονιά. Εκείνη επέμεινε, γιατί δεν ήθελε να χάσει τη χρονιά».

Όπως είπε ο Φιλιππίδης, σύμφωνα με το dikastikoreportaz.gr, η καταγγέλλουσα έγινε τελικά δεκτή στη σχολή μετά από δική του παρέμβαση. Ο ίδιος είπε ότι δεν θέλησε να τη συγχαρεί διά ζώσης επειδή εκείνη – όπως ισχυρίζεται ο ηθοποιός- είχε εμμονή μαζί του και ήταν πάντα άκρως διαχυτική, γι’ αυτό τη συνεχάρη τηλεφωνικά.

«Φυσικά, ποτέ δεν προσπάθησα να την προσεγγίσω ερωτικά, δεν της τηλεφωνούσα βραδινές ώρες όπως η ίδια ισχυρίζεται, ούτε της έστελνα γραπτά μηνύματα. Αντιθέτως, εκείνη μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο έφερνε σε δύσκολη θέση τόσο εμένα όσο και τη σύζυγό μου. Το 2008 και ενώ βρισκόμουν σε καλοκαιρινές διακοπές με την οικογένειά μου και φιλική παρέα, η καταγγέλλουσα με καλούσε στο τηλέφωνο ακατάλληλες ώρες με επιμονή μέχρι να της απαντήσω, “θέλοντας απλώς να με ακούσει”, όπως η ίδια έλεγε. Αυτό με έφερνε σε τρομερά άβολη θέση και επανειλημμένως είχα διαπληκτιστεί εξαιτίας αυτού με τη σύζυγό μου, ως το επιβεβαιώνει και η ίδια στην κατάθεσή της».

Όπως αναφέρει το dikastikoreportaz.gr, ο κατηγορούμενος επικαλείται την κατάθεση του Σπύρου Μπιμπίλα, προέδρου του ΣΕΗ, ότι «πολύ πριν κινηθεί η ποινική διαδικασία εις βάρος του, ήδη από το 2010 η σύζυγός του είχε απευθυνθεί στη μητέρα της καταγγέλλουσας και στον ίδιο, ρωτώντας τους τι συμβαίνει με τη καταγγέλουσα καθότι η συμπεριφορά της ήταν τουλάχιστον επίμονη και μη αρμόζουσα». Τότε μάλιστα ο Σπύρος Μπιμπίλας είχε ρωτήσει την καταγγέλλουσα αν συμβαίνει κάτι και μετέφερε στην Ελπίδα Νίνου την απάντησή της «ότι δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα, ίσα ίσα που τον βλέπει σαν πατέρα της».

Ο ίδιος τονίζει ότι ποτέ δεν της έδωσε το παραμικρό δικαίωμα, παρά το γεγονός ότι «η καταγγέλλουσα πολλές φορές με προσέγγισε πιο διαχυτικά και φιλικά απ’ όσο ήταν πρέπον, όταν ερχόταν στο θέατρο με πρόφαση να επισκεφθεί τη μητέρα της. Αυτός ήταν και ο λόγος που είχα ζητήσει από την τελευταία, αλλά και από όλο τον θίασο, προκειμένου να μην προσβάλω τη μητέρα της και καταλάβει ότι γίνεται για την κόρη της και μόνο, να μην καλούν στα καμαρίνια του θεάτρου φίλους, γνωστούς και άσχετους με την παράσταση ανθρώπους.»

Ο ηθοποιός χαρακτηρίζει ως απολύτως ψευδές το περιστατικό που περιγράφει στην καταγγελία της: «Ουδέποτε την κάλεσα και βρέθηκα μόνος μου μαζί της στα γραφεία της ‘‘Θεατρικής Εστίας’’. Ούτε βέβαια προσπάθησα να έρθω σε σεξουαλική επαφή μαζί της και μάλιστα χωρίς τη θέλησή της, ως ψευδώς ισχυρίζεται. Δεν στέκει ούτε στην κοινή λογική να έχω προσπαθήσει να έλθω σε συνουσία μαζί της και εκ των υστέρων να έρχεται στο θέατρο για να με συναντήσει δήθεν για να μιλήσουμε για δουλειά. Και η ίδια προφανώς βρίσκεται σε σύγχυση, καθότι ενώπιον του ΣΕΗ αναφέρει ότι αφότου ξεκλείδωσα την πόρτα του γραφείου επιχείρησα να της κατεβάσω το παντελόνι, αλλά εκείνη αντέδρασε και έφυγε (sic!), ενώ στην κατάθεσή της ενώπιον του κ. Εισαγγελέως προσθέτει ότι πέραν του παντελονιού, της κατέβασα και το εσώρουχο και μάλιστα έκανα και κίνηση να την προσεγγίσω (sic!). Ουδέποτε είχα στην κατοχή μου κλειδιά του γραφείου, ούτε είχα τη δυνατότητα να το επισκέπτομαι αυθορμήτως, χωρίς να υπάρχει κάποια επαγγελματική συζήτηση με τους ιδιοκτήτες, γεγονός που επιβεβαιώνει με την ένορκη κατάθεσή του και μάρτυρας».

Χαρακτηρίζει ως ψευδή τον ισχυρισμό της καταγγέλλουσας ότι την προσκάλεσε μέσω της βοηθού του να έρθει σε πρόβες της παράστασης «Στις Κουζίνες» στο θέατρο «Ήβη» προκειμένου να συζητήσουν για ρόλο. Επισήμανε μάλιστα ότι οι χειμερινές θεατρικές παραγωγές κλείνουν τους θιάσους τους μήνες νωρίτερα, πράγμα που είχε πράξει και ο ίδιος ως σκηνοθέτης, αλλά και τονίζοντας ότι «δεν υπήρχε ρόλος που να ταιριάζει στην εμπειρία και στην ηλικία της καταγγέλλουσας, η οποία σπούδαζε στο β’ έτος της δραματικής σχολής».

Ο Πέτρος Φιλιππίδης αναφέρει ότι ενώ έκανε πρόβες με τον θίασο για την παράσταση «Στις Κουζίνες», εμφανίστηκε η καταγγέλλουσα απροειδοποίητα και του ζήτησε να παρακολουθήσει την πρόβα: «Από ευγένεια αποφάσισα να της επιτρέψω να καθίσει στις πίσω σειρές καθισμάτων. Όταν ολοκληρώθηκε η πρόβα της είπα με αυστηρότατο ύφος να μην το ξανακάνει αυτό και να μη με ξαναενοχλήσει. Όλα αυτά τα επιβεβαιώνει και ο επιστάτης του θεάτρου με την ένορκη κατάθεσή του».

Ο ίδιος αρνείται ότι προσπάθησε να την απομονώσει στα παρασκήνια: «Εν αντιθέσει με όσα αναφέρει η καταγγέλλουσα, στο θέατρο “Ήβη” ουδέποτε είχα καμαρίνι δικό μου, καθότι ήμουν σκηνοθέτης και δεν έπαιζα ως ηθοποιός στην παράσταση. Τα πράγματά μου τα άφηνα στο γραφείο του επιστάτη του θεάτρου, ο οποίος κλείδωνε και ξεκλείδωνε το γραφείο του όταν τα χρειαζόμουν. Σε κάθε περίπτωση, όμως, δεν στέκει στην κοινή λογική να την έχω δολίως καλέσει στα άδεια γραφεία της εταιρείας παραγωγής, να είμαστε μόνοι μας σε ένα χώρο και να μην κάνω προσπάθεια να της επιτεθώ, αλλά αντίθετα να ρισκάρω να την πλησιάσω όχι απομονωμένα εντός ενός καμαρινιού, αλλά στα παρασκήνια και εν ώρα πρόβας!».

Επίσης περιγράφει πως σε βάπτιση του παιδιού μιας εκ των ταξιθετριών του θεάτρου, στην οποία ήταν όλοι καλεσμένοι, ο ίδιος απέφυγε την οιαδήποτε επαφή με τη γυναίκα: «Αυτό έγινε αφορμή, όπως έμαθα καιρό αργότερα, για να παραμένει η καταγγέλλουσα στις τουαλέτες του χώρου και να κλαίει για αρκετή ώρα, λέγοντας χαρακτηριστικά: ‘‘Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του, κι εκείνος ούτε μου μιλάει’’».

Σύμφωνα με το το dikastikoreportaz.gr, ο κατηγορούμενος ηθοποιός αναφέρει ακόμη ότι το 2011 ενώ είχαν πάει με τη σύζυγό του και ένα ζευγάρι φίλων τους ηθοποιών για να παρακολουθήσουν την παράσταση «Μαμά Ελλάδα», η καταγγέλλουσα ξαφνικά βρέθηκε μπροστά τους στο φουαγιέ: «Σπρώχνοντας με περίσσιο θράσος τη σύζυγό μου, ήρθε να με χαιρετήσει αγκαλιάζοντάς με και φιλώντας με. Ένιωσα τρομερή αμηχανία για ακόμη μία φορά για τη διαχυτικότητά της αυτή, αλλά και για τη γενικότερη αγενέστατη συμπεριφορά της απέναντι σε εμένα και στη σύζυγό μου. Μάλιστα το περιστατικό αυτό έγινε αφορμή για να διαπληκτιστώ με τη σύζυγό μου, η οποία ήδη είχε ενοχληθεί από τα επίμονα τηλεφωνήματα της καταγγέλλουσας και στο παρελθόν. Αυτά επιβεβαιώνει και η ίδια η σύζυγός μου ως αυτόπτης μάρτυρας με την κατάθεσή της ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου του ΣΕΗ.

Είναι δε απορίας άξιο πώς η καταγγέλλουσα θέλησε με αυτή τη θέρμη να με χαιρετήσει, όταν η ίδια ισχυρίζεται και καταγγέλλει βίαιες και προσβλητικές εις βάρος της συμπεριφορές από εμένα!

Το 2020 και ενώ εγώ πρωταγωνιστούσα και σκηνοθετούσα την παράσταση “Ψύλλοι στ’ αυτιά” στο θέατρο ‘‘Μουσούρη’’, ο καλός μου φίλος Σπύρος Μπιμπίλας ήρθε να παρακολουθήσει την παράσταση. Βγαίνοντας από το θέατρο είδα την καταγγέλλουσα να στέκεται έξω από την είσοδο, στο πεζοδρόμιο. Κοντοστάθηκα και τον ρώτησα αν έχουν έρθει μαζί. Εκείνος μου απάντησε καταφατικά και αμέσως αντιλήφθηκε από το ύφος μου τη δυσαρέσκειά μου. Πριν πω το οτιδήποτε, ο Σπύρος με παρακλητικό ύφος μου είπε επακριβώς “Μίλα της. Εγώ του απάντησα σε έντονο ύφος “Σπύρο, δεν θέλω παρτίδες με αυτό το κορίτσι και κακώς την έφερες μαζί σου απόψε”.

Χαιρέτησα τον Σπύρο και κατευθύνθηκα προς το αυτοκίνητό μου. Προς έκπληξή μου πάλι και με περίσσιο θράσος, η καταγγέλλουσα μου έκοψε τον δρόμο μπαίνοντας μπροστά μου και με ρώτησε “γιατί δεν μου μιλάς;”. Της απάντησα με πάσα ειλικρίνεια ότι δεν επιθυμώ να μιλήσουμε και έφυγα μπαίνοντας στο αυτοκίνητό μου».

Ο ηθοποιός ισχυρίζεται πώς στην καταγγέλλουσα δεν αρκούσε να τον πλήξει ηθικά και επαγγελματικά με την καταγγελία της στον ΣΕΗ, αλλά τροποποίησε την κατάθεσή της στον εισαγγελέα με τέτοιο τρόπο ώστε να προσδώσει σε αυτήν αξιόποινο χαρακτήρα: «Ενώ στην καταγγελία της στον ΣΕΗ αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια της πρόβας στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ προσπάθησα και έβαλα τα δύο μου χέρια μέσα στο παντελόνι της, αλλά με σταμάτησε και πήγε στο μπάνιο, στην κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα ‘‘διορθώνει’’ τα όσα έχει δηλώσει, ισχυριζόμενη ότι έβαλα το ένα χέρι μου μέσα και από το παντελόνι και από το εσώρουχο, αλλά επιπλέον εισχώρησα και τα δάχτυλά μου εντός του αιδοίου της.

Είναι καθ’ όλα προφανής ο δόλιος σκοπός της καταγγέλλουσας, η οποία σπεύδει τεχνηέντως να αλλάξει τους ισχυρισμούς της, επιθυμώντας απεγνωσμένα να με πλήξει περαιτέρω. Στην προσπάθειά της όμως αυτή υποπίπτει σε λάθη, καθώς είναι απορίας άξιο πώς ενώ δήθεν την πίεζα για καιρό με μηνύματα και τηλεφωνήματα, ενώ είχα προσπαθήσει να την προσεγγίσω βιαίως ερωτικά χωρίς να το θέλει, εν συνεχεία επέλεξε να έρθει στην πρόβα στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ δήθεν για δουλειά, δέχτηκε να με ακολουθήσει στο καμαρίνι όπου θα ήμασταν μόνοι μας, και ενώ κατάλαβε ότι το μόνο που επεδίωκα ήταν ερωτική μεταξύ μας επαφή και μάλιστα προσπάθησα να τη βιάσω, όχι απλά δεν αντέδρασε και δεν μίλησε ενώπιον τόσων παρευρισκομένων, αλλά επέλεξε να παραμείνει στην πρόβα δήθεν για να συζητήσουμε για δουλειά».

Αναφερόμενος στην επόμενη καταγγέλλουσα ο Πέτρος Φιλιππίδης μιλά για αμοιβαία έλξη, η οποία οδήγησε – όπως ισχυρίζεται – σε συναινετικό σεξ. Όπως αναφέρει το dikastikoreportaz.gr, δήλωσε τα εξής: «Γνωριστήκαμε μετά από σύσταση ενός κοινού γνωστού, δικηγόρου, λέγοντάς μου μάλιστα ότι μου στέλνει το βιογραφικό της ανιψιάς του να το δω, μήπως μπορούσα να την αξιοποιήσω σε κάποια επαγγελματική μου δουλειά. Δέχτηκα μετά χαράς να συναντηθώ με την ‘‘ανιψιά’’ του. Την προσκάλεσα στο θέατρο ‘‘Μουσούρη’’ να δει την παράσταση στην οποία πρωταγωνιστούσα τότε, όπως κάνω πάντοτε με νέους συναδέλφους. Της έστειλα πράγματι μήνυμα πριν από την παράσταση αλλά και στο διάλειμμα αυτής, προκειμένου να δω αν η παράσταση της άρεσε και διασκέδαζε.

Μετά το τέλος της παράστασης την κάλεσα να έρθει στο καμαρίνι μου, να μου εκφράσει τις εντυπώσεις της, αλλά και να τη γνωρίσω καλύτερα, ώστε να διαπιστώσω αν με μία πρώτη ματιά θα μπορούσε να αντικαταστήσει συνάδελφο σε περίπτωση που δεν συνέχιζε στην παράσταση “Ο Μπακαλόγατος”. Η καταγγέλλουσα ήταν χαμογελαστή και ευγενική, ένθερμη για τη γνωριμία μας. Με μαγνήτισε η ομορφιά της και δέχτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη να ξεκινήσουμε προετοιμασία προκειμένου να δω εάν είναι κατάλληλη για την πιθανή αντικατάσταση του ρόλου.

Η επικοινωνία μεταξύ μας ήταν όλο και συχνότερη. Η συμπεριφορά του ενός προς τον άλλον σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τυπική ή επαγγελματική, τουναντίον θα έλεγα ότι σιγά σιγά ερχόμασταν πιο κοντά.

Μία από τις φορές που είχε έρθει στο θέατρο και κάτσαμε, μετά το πέρας της παράστασης, στο καμαρίνι μου συνομιλώντας, η καταγγέλλουσα ήταν ακόμη πιο εκδηλωτική από τις προηγούμενες φορές. Μπορώ να πω ότι πραγματικά μου άρεσε σαν γυναίκα. Καθόμασταν και οι δύο στον καναπέ που υπήρχε μέσα στο καμαρίνι μου και με κάθε ευκαιρία με άγγιζε στα χέρια, στα μπράτσα, στο πόδι. Το δυναμικό και πολλά υποσχόμενο βλέμμα της με διαπερνούσε και όλως αίφνης με πλησίασε, ανέβηκε επάνω μου και άρχισε να με φιλάει. Είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν αντιστάθηκα, σε καμία περίπτωση, αντιθέτως ανταποκρίθηκα.»

«Δεν θα ξεχάσω τι σκέφτηκα εκείνη την πρώτη φορά: ‘‘Πώς με έβαλε έτσι κάτω; Πώς ανέβηκε έτσι επάνω μου’’. Ήταν επιθετική, δυναμική. Κι εγώ το μόνο που σκέφτηκα ήταν πως ήθελα να ικανοποιήσω αυτή μου την ορμή, εκείνη τη στιγμή. Δεν ήταν άλλωστε κάτι το οποίο δεν είχα ξανακάνει στο παρελθόν. Ήμασταν και οι δύο ιδιαίτερα ερεθισμένοι και ολοκληρώσαμε πολύ γρήγορα. Με εντυπωσίασε η αυτοπεποίθηση, ο δυναμισμός και η πρωτοβουλία της. Σπάνια είχα συναντήσει αυτά τα χαρακτηριστικά τόσο έντονα σε μία γυναίκα.

Μετά από το περιστατικό αυτό, η καταγγέλλουσα επανήλθε στο θέατρο να παρακολουθήσει την παράσταση. Για να είμαι ειλικρινής, με ρωτούσε επανειλημμένα εάν θα πάρει τον ρόλο, πότε θα αρχίσουν οι πρόβες, εάν θα μπορούσα να τη βοηθήσω και να την προωθήσω στην τηλεόραση. Πλην όμως, εγώ ανέμενα ακόμη να δω εάν θα χρειαζόταν η εν λόγω αντικατάσταση. Δεν θα πω ψέματα, για να αναδειχθώ στα μάτια της, της είπα ότι σε περίπτωση που προέκυπτε ανάγκη για κάποιον guest ρόλο στη σειρά ‘‘Λάκης ο Γλυκούλης’’, στην οποία πρωταγωνιστούσα εκείνη την περίοδο, θα μπορούσε εάν ήθελε να την προτείνω για ακρόαση στον σκηνοθέτη…Ξαναήρθε στο θέατρο την εβδομάδα που ακολούθησε μετά τη μεταξύ μας συνουσία. Κάτσαμε μετά το πέρας της παράστασης οι δυο μας στο καμαρίνι και ήρθαμε αρκετά κοντά, αλλά δεν έγινε κάτι περαιτέρω (…).

Μία μέρα, την πήρα τηλέφωνο και κανονίσαμε να βρεθούμε στο θέατρο πριν την απογευματινή παράσταση. Είχαμε ήδη συνεννοηθεί και μπήκε από την πλαϊνή πόρτα, όπως άλλωστε είχε πράξει και στο παρελθόν λόγω της οικειότητας που είχε αναπτυχθεί μεταξύ μας, προκειμένου να μη μας δουν οι υπόλοιποι (…)

Ήρθαμε ακόμη μία φορά πιο κοντά: η καταγγέλλουσα με πλησίασε, άρχισα να τη χαϊδεύω και τα πράγματα εκτυλίχθηκαν πολύ γρήγορα. Ούτε που κατάλαβα πώς αρχίσαμε τις περιπτύξεις στον καναπέ και εν συνεχεία στο πάτωμα. Ήταν όλο πολύ έντονο και παθιασμένο, σχεδόν πρωτόγονο. Υπήρχε μεγάλη ένταση και πολύ πάθος μεταξύ μας.

Αφού ολοκληρώθηκε η μεταξύ μας συνεύρεση, σηκωθήκαμε από το πάτωμα και ντυθήκαμε, της πρότεινα αν θέλει να κάτσει να δει την παράσταση. Εκείνη όμως άλλαξε αμέσως θέμα, ρωτώντας με τι θα γίνει τελικά με τον ρόλο, πότε θα ξεκινήσει πρόβες κ.λπ. Της απάντησα ότι δεν θα παίξει στην παράσταση, καθότι η κοπέλα που κρατούσε μέχρι τότε τον ρόλο θα ακολουθούσε τελικώς στη Θεσσαλονίκη και στην καλοκαιρινή περιοδεία, οπότε δεν τη χρειαζόμασταν, ούτε μπορούσε να γίνει κάτι στην τηλεοπτική σειρά που πρωταγωνιστούσα» αναφέρει ο Πέτρος Φιλιππίδης και συνεχίζει:

«Η καταγγέλλουσα στο άκουσμα αυτό εξαγριώθηκε, άρχισε να μου λέει πως την κορόιδεψα, πως έχει πει σε όλους τους γνωστούς της ότι θα συνεργαστούμε και τώρα θα γίνει ρεζίλι, και πως θέλει να φύγει εκείνη τη στιγμή. Από πλευράς μου της είπα να ηρεμήσει, γιατί ποτέ δεν της είχα δηλώσει με σιγουριά ότι θα έκανε την αντικατάσταση. Πρόσθεσα ότι περνάμε καλά μεταξύ μας, ταιριάζουμε στον σεξουαλικό τομέα και ανεξαρτήτως του επαγγελματικού, δεν υπήρχε λόγος να χαλάσουμε κάτι που ευχαριστεί και τους δύο και πήγα να τη φιλήσω.

Εκείνη όμως δεν ήθελε πλέον τίποτα, ήταν εξοργισμένη και σηκώθηκε να φύγει, λέγοντας ότι την εκμεταλλεύτηκα και δεν θέλει να με ξαναδεί στα μάτια της. Επειδή την είδα απογοητευμένη, κάνοντας μία προσπάθεια να την προσεγγίσω και να γυρίσει, της έστειλα μετά από λίγη ώρα ένα μήνυμα ερωτικού περιεχομένου, δεν έλαβα όμως την παραμικρή απάντηση.

Αναπολώντας τις έντονες μεταξύ μας στιγμές προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί της αρκετές φορές έκτοτε, καλώντας την στο τηλέφωνο, ζητώντας της να βρεθούμε, όμως πλέον η καταγγέλλουσα είχε αλλάξει τελείως πρόσωπο και αρνούνταν την παραμικρή επικοινωνία μαζί μου.

Όσον αφορά τους ισχυρισμούς της καταγγέλλουσας περί δήθεν άσκησης βίας εις βάρος της, δηλώνω ρητώς και κατηγορηματικώς πως είναι καθ’ όλα ψευδείς και ανυπόστατοι. Απορώ γιατί επέλεξε να προβεί σε τέτοιες αήθεις καταγγελίες, εξιστορώντας τα περιστατικά με μία τελείως άλλη διάσταση. Δεν είχα αντιληφθεί το μένος της εις βάρος μου, και προφανώς την απογοήτευσή της για το ότι εντέλει δεν συνεργαστήκαμε. (…)

Κατέφυγε βέβαια σε άλλον σκηνοθέτη αναγνωρισμένου επαγγελματικού κύρους, και ειδικότερα στον Γ. Κιμούλη, προκειμένου να ‘‘εξασφαλίσει’’ την επιτυχή πορεία της παράστασής της. Προκύπτει, λοιπόν, σαφώς ότι η καταγγέλλουσα έψαχνε κάποιον πιο έμπειρο ηθοποιό – σκηνοθέτη για να ‘‘κρεμαστεί’’, να βοηθηθεί επαγγελματικά και επέλεξε εμένα. Πλην όμως, οι ελπίδες της δεν ευοδώθηκαν και κατέρρευσε ο κόσμος της».

Στην απολογία του ο Φιλιππίδης αναφέρει ότι είχε έντονη ερωτική ζωή και έχει πολλάκις σχετισθεί με συναδέλφους του. Αρνείται κατηγορηματικά ότι θα τολμούσε ποτέ να ασκήσει βία σε οιαδήποτε γυναίκα, η οποία δεν θέλει να συνευρεθεί μαζί του: «Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου, ούτε είμαι τέτοιος άνθρωπος. Πολλώ δε μάλλον, δεν στέκει στην κοινή λογική να προσπαθήσω με βία να συνουσιασθώ με μια κοπέλα την οποία μου έχει συστήσει και ως ανιψιά του γνωστός μου και συνεργάτης μου (!) με τον οποίο συνδέομαι επαγγελματικά για τη θεατρική παράσταση που ανεβάζω. Προκαλεί δε αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι σε ανάρτησή της στο Facebook αναφέρει ρητώς ότι δεν έχει μάρτυρες για το δυσάρεστο περιστατικό που της συνέβη.

Πλην όμως, όλως αίφνης, εμφανίζεται μάρτυρας, που συνάντησε την καταγγέλλουσα ευθύς μετά το υποτιθέμενο περιστατικό και μάλιστα διάβασε το μήνυμα που της έστειλα. Ενώ στην ανάρτησή της δηλώνει ότι δεν υπήρχε κανένας μάρτυρας, σπεύδει κατά την κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα να δηλώσει ψευδώς ότι έχει καταγεγραμμένη συνομιλία μας την οποία δήθεν εμπιστεύτηκε στη φίλη της. Την εν λόγω συνομιλία βέβαια ούτε προσκομίζει, αλλά ούτε αναφέρει κατά την αρχική καταγγελία της ενώπιον του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών. Αντιστοίχως βέβαια και η μάρτυρας ουδέποτε αναφέρει το παραμικρό για ηχογραφημένη καταγγελία» επισημαίνει ο κατηγορούμενος.

Χαρακτηρίζει ακόμη απολύτως ψευδές πως λόγω της στενής φιλίας με μέτοχο του Mega θα μπορούσε να επέμβει στο casting οποιασδήποτε δουλειάς του συγκεκριμένου καναλιού με το οποίο ολοκλήρωσε τη συνεργασία του ως ηθοποιός το 2010 με το «Λάκης, ο γλυκούλης». «Έκτοτε δεν έχω ξανασυνεργαστεί ποτέ με το κανάλι και μάλιστα με τον τότε διευθυντή προγράμματος, Πέτρο Μπούτο, δεν είχα και συνεχίζω να μην έχω καλές σχέσεις. (…) Παρ’ όλα αυτά, η καταγγέλλουσα ισχυρίζεται ψευδώς πως κατάφερα δύο φορές να την ακυρώσω από τηλεοπτικές δουλειές.

Μου προκαλεί αλγεινή εντύπωση, λοιπόν, με βάση τα ανωτέρω, πώς το καλοκαίρι του 2015 βρέθηκε ως μέλος του Χορού στη θεατρική παράσταση “Τρωάδες” που σκηνοθέτησε για το Εθνικό Θέατρο ο τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, Σωτήρης Χατζάκης, με τον οποίο διατηρούσα φιλικές σχέσεις. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, και με την υποτιθέμενη επιρροή μου, θα μπορούσα κάλλιστα να την έχω αποκλείσει από μία τέτοια λίαν σημαντική ευκαιρία. Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι δεν είχα τη δύναμη να αποφασίζω εγώ για τους ηθοποιούς που θα αναλάβουν τους εκάστοτε ρόλους, σε σειρές μάλιστα στις οποίες δεν συμμετείχα καν (…)» αναφέρειι.

Αναφερόμενος σε αυτόπτη μάρτυρα ο Πέτρος Φιλιππίδης δηλώνει: «Αν πράγματι η καταγγέλλουσα αναφέρεται στην ηθοποιό, πρόκειται για συνάδελφο με την οποία συνεργάστηκα. Η σύζυγός μου είχε γνωριστεί μαζί της και με την οποία αναπτύχθηκε μια ειλικρινής -από πλευράς της τουλάχιστον- συμπάθεια. Μάλιστα είχε προτείνει και στη σύζυγό μου όχι απλά να βρεθούμε εκτός θεάτρου, αλλά και να κάνουν στενότερη παρέα! Σε καμία περίπτωση δεν επιδεικνύουν ένα άτομο που γνώριζε ότι είχα φερθεί με τέτοιον ανήθικο και επαίσχυντο τρόπο σε μια φίλη της…».

«Σύντομη και πάνω απ’ όλα συναινετική» χαρακτηρίζει στην απολογία του και τη σχέση που φέρεται να είχε με την τρίτη καταγγέλλουσα: «Συνομιλήσαμε πρώτη φορά μέσω Instagram ‘‘περί ανέμων και υδάτων’’. Σταδιακά αρχίσαμε να συνομιλούμε και για άλλα θέματα, πλην του επαγγελματικού, και από τα μηνύματα και το ύφος μου ήταν ξεκάθαρη η διάθεσή προσέγγισής μου».

Όπως ισχυρίζεται, κανόνισαν να βρεθούν την 1η Αυγούστου 2014 σε καφετέρια του Ψυχικού: «Μου έφερε το βιογραφικό της το οποίο και κοίταξα, πλην όμως μετά η συζήτηση επεκτάθηκε και σε έτερα ζητήματα, όχι μόνο επαγγελματικής φύσεως. Η καταγγέλλουσα ήταν πολύ ευχάριστη, εκδηλωτική και χαμογελαστή. Μου μίλησε απευθείας στον ενικό σαν να γνωριζόμασταν καιρό. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, μου επέδειξε διάφορες καλλιτεχνικές φωτογραφίες της, μεταξύ των οποίων ήταν και μία γυμνή φωτογράφιση στο περιοδικό Lifo, καθώς και φωτογραφίες από μία ταινία που είχε προβληθεί στην ΕΤ1. Μου είχε εκφράσει μάλιστα τη δυσαρέσκειά της καθότι, ενώ ήταν βραβευμένη η εν λόγω παράσταση, θεώρησε ότι τα ΜΜΕ την είχαν διασύρει ανασύροντας τις γυμνές φωτογραφίες της από την ταινία (τις οποίες και μου επέδειξε) κάποια χρόνια αργότερα, λόγω της σχέσης της με γνωστό τηλεοπτικό chef (μάγειρα), προκειμένου να υπονοήσουν ότι επρόκειτο για προκλητική ταινία.

Μετά από αρκετή ώρα αποφασίσαμε να φύγουμε από την καφετέρια (…). Ρώτησα την καταγγέλλουσα εάν είχε έρθει με κάποιο μεταφορικό μέσο ή εάν ήθελε να τη μεταφέρω με το αυτοκίνητό μου, και μου απάντησε ότι είχε έρθει με ταξί οπότε θα έφευγε με τον ίδιο τρόπο. Για λόγους ευγενείας, αφού μου εξήγησε ότι μένει σχετικά κοντά, πρότεινα να τη μεταφέρω με το αυτοκίνητό μου ώστε να τη διευκολύνω. Η ίδια δέχθηκε. Πριν καλά καλά εκκινήσω τη μηχανή του αυτοκινήτου, η καταγγέλλουσα άπλωσε το αριστερό της χέρι και με άγγιξε πάνω από το παντελόνι, στο σημείο του πέους μου. Με κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο ερωτικό νόημα, χαμογελώντας, και χωρίς να πούμε τίποτα έκανα αναστροφή με το αυτοκίνητο ενώ εκείνη εξακολουθούσε να με χαϊδεύει ιδιαίτερο έντονα. Στο ύψος ενός άδειου οικοπέδου σταμάτησα με το αυτοκίνητο. Ευθύς μόλις σταθμεύσαμε, η καταγγέλλουσα έπεσε με φόρα πάνω μου, ξεκούμπωσε το παντελόνι μου, κατέβασε το εσώρουχό μου και επιδόθηκε σε πεολειχία.

Η πράξη της αυτή με ξάφνιασε ιδιαίτερα ευχάριστα και δεν τη σταμάτησα. Τη χάιδευα στο κεφάλι, το λαιμό και την πλάτη και απολάμβανα τη στιγμή. Δεν είπαμε τίποτα, κοιταχτήκαμε, χαμογελάσαμε και τη ρώτησα εάν επιθυμούσε να την πάω με το αυτοκίνητο στο σπίτι της. Εκείνη μου είπε απλά να την αφήσω σε κάποιο σημείο στη Λεωφ. Κηφισίας (…). Έτσι και έπραξα. Χαιρετηθήκαμε λέγοντάς της ότι θα ήθελα να την ξανασυναντήσω με την πρώτη ευκαιρία όταν θα είμαστε στην Αθήνα και οι δύο και συνέχισα τη διαδρομή προς το σπίτι μου. Αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που συνάντησα την καταγγέλλουσα», αναφέρει ο Πέτρος Φιλιππίδης, ο οποίος λέει ότι δεν μπορεί να καταλάβει για ποιο λόγο αποφάσισε να προσφύγει σε βάρος του «καταγγέλλοντας τέτοια αναληθή και συκοφαντικά δι’ εμέ περιστατικά, καταμηνύοντάς με ψευδώς για απόπειρα βιασμού (…)

Μέσα στο μένος όμως που προφανώς τη διακατείχε, και προκειμένου να προσδώσει μία αληθοφάνεια στα όσα ανέφερε και να γίνει πιστευτή, υπέπεσε σε μοιραία -γι’ αυτήν- λάθη. Στην κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα αναφέρει ότι δώσαμε ραντεβού στις 14.00 μ.μ., ενώ στην έγγραφη καταγγελία της ενώπιον του ΣΕΗ, μόλις έξι ημέρες νωρίτερα, αναφέρει ότι δώσαμε ραντεβού στις 12.30 μ.μ. Επίσης, το αυτοκίνητο το οποίο είχα στην κατοχή μου το 2014 ήταν ένα μαύρο SUV Mercedes με εσωτερικά καθίσματα μαύρου χρώματος και όχι ανοιχτόχρωμα, όπως αναφέρει επανειλημμένως με σιγουριά στην καταγγελία της.

Επίσης, η ίδια αναφέρει ότι προκειμένου να την εγκλωβίσω εντός του οχήματος ενεργοποίησα με τον αγκώνα μου το κεντρικό κλείδωμα του αυτοκινήτου. Πλην όμως, στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου οι ασφάλειες μπαίνουν αυτόματα. Οι πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού στο συγκεκριμένο μοντέλο ανοίγουν αμέσως όταν κάποιος επιχειρήσει να τις ανοίξει εσωτερικά, για λόγους ασφαλείας. Συνεπώς, αν η καταγγέλλουσα επιθυμούσε να βγει από το αυτοκίνητο θα μπορούσε να το πράξει πάραυτα» υποστηρίζει ο Πέτρος Φιλιππίδης.

Ο ηθοποιός ισχυρίζεται ότι μοναδικός στόχος της καταγγέλλουσας είναι να τον πλήξει ως επαγγελματία και ως άνθρωπο: «Σε συνέντευξή της αναφέρει πως επέλεξε να φορέσει “φορεματάκι” γιατί έκανε πολλή ζέστη, το οποίο όμως μετά το μεταξύ μας περιστατικό δεν ξαναφόρεσε ποτέ, και επίσης ισχυρίζεται πως διώχνοντάς την από το αυτοκίνητό μου την έφτυσα. Και τα δυο αυτά περιστατικά παραλείπονται από το κείμενο της καταγγελίας στον ΣΕΗ, αλλά και από την κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα.

Επέλεξε να προσθέσει στη συνέντευξή της σε κυριακάτικη εφημερίδα δύο περιστατικά, τα οποία ναι μεν δεν αλλάζουν το περιεχόμενο της καταγγελίας, αλλά προσδίδουν σε αυτήν σημαντικό ηθικό βάρος επηρεάζοντας συναισθηματικά τους αναγνώστες». «Έτερη αντίφαση που επίσης αποδεικνύει το κατασκευασμένο των καταγγελιών αποτελεί το γεγονός ότι ο δημοσιογράφος/μάρτυρας ο οποίος και πραγματοποίησε τη συνέντευξη με την καταγγέλλουσα για την εφημερίδα στις 12.02.2021, ερωτηθείς την 08.03.2021 από τον Εισαγγελέα για τα στοιχεία της ηθοποιού που παραχώρησε τη συνέντευξη απάντησε ότι δεν δύναται να αποκαλύψει τα στοιχεία της στο πλαίσιο προστασίας της ίδιας, διότι δήθεν δέχεται απειλές και είναι πολύ φοβισμένη. Μέχρι τότε, ένα μήνα μετά την ανώνυμη καταγγελία της στην εφημερίδα, εκείνη δεν είχε προσφύγει στα αρμόδια όργανα. Ούτε για να καταγγείλει το περιστατικό, αλλά ούτε και για να καταγγείλει υποτιθέμενες απειλές εις βάρος της.

Έσπευσε δε να συντάξει και να καταθέσει την καταγγελία της ενώπιον του ΣΕΗ τρεις μόλις ημέρες αφότου κλήθηκε ο συντάκτης – δημοσιογράφος στην Εισαγγελία Πρωτοδικών. Ακόμη όμως και στην έγγραφη καταγγελία της, αλλά και στην κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα, σε κανένα σημείο δεν αναφέρει ότι δέχθηκε την οιαδήποτε απειλή. Η καταγγέλλουσα αναφέρει ότι δήθεν μετά το περιστατικό αποφάσισε να αφήσει το επάγγελμα του ηθοποιού λόγω του τραύματος που της είχα προκαλέσει. Η ίδια κράτησε έναν από τους ρόλους τηλεοπτικής σειράς του Mega το 2015, ενώ παράλληλα έπαιζε και στο θέατρο. Το 2018 συμμετείχε ως ηθοποιός στην ταινία μικρού μήκους ‘‘Όλη η αλήθεια’’ και το έτος 2019 στην τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 ‘‘Γυναίκα χωρίς Όνομα’’».

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ