[line]
[dropcap]Ο[/dropcap] Edward Norton μπορεί να είχε χαθεί εδώ και μερικά χρόνια, αλλά πλέον έχει επιστρέψει δυναμικά και μάλιστα με την ταινία Motherless Brooklyn, που είναι πολλά υποσχόμενη και την οποία ετοίμαζε εδώ και πολλά χρόνια.
Με αφορμή τα όσα γίνονται τελευταία και την κινηματογραφική εμπειρία να έχει γίνει πιο εντυπωσιακή και σίγουρα πιο θεαματική, ωστόσο να περιορίζει και μερικές άλλες ταινίες, ο Edward Norton τοποθετήθηκε στην άτυπη… κόντρα μεταξύ αιθουσών και Netflix.
Συγκεκριμένα ο Εdward Norton (πηγαίνοντας σε αντίθεση με παλαιότερες δηλώσεις του Steven Spielberg) πιστεύει ότι πολλές από τις κινηματογραφικές αίθουσες… σκοτώνουν το σινεμά στην Αμερική και όχι το Netflix.
Ο Edward Norton δήλωσε τα εξής: «Οι αλυσίδες των multiplex σκοτώνουν την κινηματογραφική εμπειρία. Κανένας άλλος. Τελεία. Γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό κάνουν – σκοτώνουν την ποιότητα. Κάναμε μία έρευνα με συνάδελφους – σκηνοθέτες, διευθυντές φωτογραφίας, ηθοποιούς- και συνειδητοποιήσαμε ότι ένα 60% των αμερικανικών multiplex ρυθμίζουν τη φωτεινότητα των μηχανών προβολής τους στο μισό. Μάς παραδίδουν χάλια εικόνα, χάλια ήχο και κανείς δεν τους έχει ξεφωνίσει!»
Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του ανέφερε: «Αν οι κινηματογραφικές αίθουσες παρέδιδαν ένα άρτιο αποτέλεσμα, ο κόσμος θα μαγευόταν. Οι θεατές θα έλεγαν “ουάου, αυτό είναι εκπληκτικό, δε θέλω να ξαναδώ ταινία στο σπίτι”. Οπότε θα ήθελα τους θεατές να κάνουν παράπονα. Να σηκώνονται από τη θέση τους, να ζητούν να δουν τον υπεύθυνο της αίθουσας και να του λένε “η εικόνα είναι σκοτεινή και θέλω τα χρήματά μου πίσω”. Γιατί τους πληρώνουμε για πανάκριβους εξοπλισμούς, οπότε πρέπει να απαιτούμε και πρωτοκλασάτη κινηματογραφική θέαση!»
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του δημοφιλούς σκηνοθέτη, έκανε την εξής τοποθέσηση: «Τρέφω μεγάλο σεβασμό στον Steven Spielberg, αλλά διαφωνώ στην τοποθέτησή του. Το Netflix επένδυσε πολύ περισσότερο στην ποιότητα των προβολών του “Roma” στις κινηματογραφικές αίθουσες από κάθε άλλο στούντιο που βγάζει ταινία σήμερα. Εξασφάλισαν δικό τους εξοπλισμό σε εκατοντάδες αίθουσες για μία ασπρόμαυρη ταινία με υπότιτλους, την πρόσεξαν πολύ περισσότερο από ό,τι θα έκανε σε αντίστοιχη περίπτωση η Sony Pictures Classics. Ταυτόχρονα, το Netflix επένδυσε στη δημιουργικότητα των κινηματογραφιστών. Εχουμε πολύ περισσότερες ευκαιρίες για ποικίλες ταινίες να γυριστούν, τολμηρές ιστορίες να ειπωθούν και διαφορετικές φωνές να ακουστούν. Είναι καταπληκτικό αυτό που συμβαίνει!»
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”diagwnismoi” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]