Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου, 2023
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΕιδήσειςΜια νέα άσχημη είδηση για το Netflix αλλά το μέλλον προβλέπεται καλύτερο

Μια νέα άσχημη είδηση για το Netflix αλλά το μέλλον προβλέπεται καλύτερο

- Advertisement -
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]

[line]

[dropcap]Ε[/dropcap]ίχαμε αναφερθεί πριν καιρό ανέφερε πως δεν θα επιτρέπει να υπάρχουν κοινοί λογαριασμοί σε διαφορετικά σπίτια. Ωστόσο αυτό το μέτρο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ πιο γρήγορα, μιας και η πλατφόρμα για πρώτη φορά μετά από δεκαετία έχασε συνδρομητές και ένας από τους λόγους φυσικά είναι και το μοίρασμα των κωδικών, που οδηγεί σε χασούρα (τόσο συνδρομητών, όσο και οικονομική). Μάλιστα ανέρχονται σε περίπου 100 εκατομμύρια χρήστες και μετά την έλευση του πρώτου τριμήνου του 2022 υπολογίζεται πως το Netflix έχει 200.000 λιγότερους συνδρομητές. Πάντως οι επενδύσεις δεν θα σταματήσουν όπως αναφέρεται και η αγορά θα επεκταθεί.

 

- Advertisement -

Ωστόσο, τα άσχημα νέα δεν σταματούν εκεί, μιας και στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 αποκαλύπτοντας ότι έχασε 970.000 συνδρομητές, παρά την εξαιρετική απόδοση που είχε το πρώτο μέρος από την τέταρτη σεζόν του Stranger Things. Βέβαια πλέον διαθέτει πάνω από 220 εκ. συνδρομητές. Πάντως το μέλλον στο Netflix προβλέπεται αισιόδοξο σύμφωνα με τις προβλέψεις και λέγεται πως θα έχει κέρδη για το 3ο τρίμηνο, με πάνω από 1 εκ. νέους συνδρομητές μέχρη τα τέλη Σεπτέμβρη.

Να θυμήσουμε πως υπήρχε η σκέψη για τακτική σχετικά με το φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις που ετοιμάζει η πλατφόρμα, και πλέον επίσημα το Netflix θα το πράξει, ώστε να μπορέσει να κερδίσει κοινό και χρήμα. Μάλιστα τα στοιχεία των συνδρομητών δεν θα χρησιμοποιούνται για εμπορική εκμετάλλευση σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές.

Ο Ted Sarandos σχετικά με αυτό ανέφερε τα εξής: «Έχουμε αφήσει ένα μεγάλο τμήμα πελατών, οι οποίοι μας λένε ότι το Netflix είναι πολύ ακριβό και δεν τους πειράζει αν έχει διαφημίσεις. Θα προσθέσουμε ένα tier με διαφημίσεις. Γι’ αυτούς που λένε “Γεια, θέλω χαμηλότερη τιμή και θα παρακολουθώ με διαφημίσεις”.»

Έτσι επισπεύδεται αυτό και στόχος είναι το πλάνο με τις διαφημίσεις να είναι έτοιμο και διαθέσιμο στους πελάτες μέχρι και το τέλος της χρονιάς. Θεωρείται πως θα μπορούσε να βοηθήσει στην προσέλκυση και τη διατήρηση καταναλωτών, ενώ το Netflix αναμένεται σύντομα να θέσει σε εφαρμογή το «πάγωμα» της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης την ίδια χρονική περίοδο.

Συν τοις άλλοις, το Netflix θα επιτρέψει στους συνδρομητές να μεταφέρουν τις πληροφορίες των προφίλ τους, δηλαδή το ιστορικό παρακολούθησης και τις προσωπικές προτάσεις, σε κάποιον άλλον λογαριασμό και μένει να δούμε πως θα λειτουργήσει όλο αυτό.

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

- Advertisement -
Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

- Advertisment -

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

- Advertisment -