Τετάρτη, 17 Ιουλίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΚριτικέςΚριτική για το Tracers

Κριτική για το Tracers

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 5]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 5]

[line]

[dropcap]M[/dropcap]ερικές ταινίες είναι “καταδικασμένες” να βρίσκονται στην αφάνεια και όχι μόνο να μην απευθύνονται σε μεγάλο κοινό, αλλά να θεωρείται επιτυχία αν καταφέρουν να βρουν αίθουσες να προβληθούν στον κινηματογράφο. Το ίδιο συμβαίνει και με το Tracers, μια ταινία που (όχι πως τώρα είναι και αξιοπρόσεκτη), αλλά αν δεν είχε και το όνομα του Taylor Tautner (καθαρά και μόνο λόγω του όποιου εφηβικού κοινού του πρωταγωνιστή, ο οποίος μετά το Twilight έχει χαθεί, θα ήταν μια ταινία που θα έβγαινε straight to dvd.

[columnize] Ο Καμ μετά βίας βγάζει τα προς το ζειν και ξεπληρώνει τα χρέη του. Θα πέσει με το ποδήλατο του επάνω στη Νίκι, μια μυστηριώδη ξένη που θα τον παρασύρει στον ιλιγγιώδη κόσμο της. Το παρκούρ τον μεταφέρει σε μέρη που δεν έχει πάει ποτέ και του χαρίζει μια καλοπληρωμένη δουλειά υπό την επίβλεψη του αρχηγού της συμμορίας Μίλερ. Η τελική πρόκληση είναι να απεμπλακεί από τον κόσμο αυτό που δεν είχε φανταστεί ποτέ. [columnize]

To Tracers λοιπόν είναι μια τυπική βιομηχανοποιημένη περιπέτεια, που μπορεί να διαθέτει μερικά πλάνα από κάμερα στο χέρι, αλλά δεν διαθέτει κάτι παραπάνω που να την ξεχωρίζει από την σωρεία ταινιών του είδους που βλέπουμε κάθε χρόνο. Ωστόσο δεν είναι το μοναδικό της πρόβλημα και δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν τουλάχιστον βλεπόταν ευχάριστα και δεν είχε πλειάδα βαρετών σκηνών και κλισέ.

Ναι μεν στο Tracers ξέρεις τι πρόκειται να παρακολουθήσεις, από την άλλη ωστόσο είναι τραγελαφικός για ακόμα μια φορά ο Taylor Lautner (ένας από τους χειρότερους και πιο “ξύλινους” ηθοποιούς που έχουμε δει), όσο και μερικές σκηνές parkour που ενώ θα έπρεπε να μας εντυπωσιάσουν, μόνο αυτό δεν κάνουν.

Πλοκή έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει, είναι υποτυπώδης, όσο δεν πάει, οπότε όλο το (όποιο) ενδιαφέρον εστιαζόταν εξ’ αρχής στην δράση και τις σκηνές parkour. Αυτές μπορεί στην αρχή να έχουν κάποιο ενδιαφέρον ειδικότερα στα πλάνα όπου η κάμερα μας “βάζει” σε αυτές και μας δείχνει την οπτική γωνία των πρωταγωνιστών, ωστόσο από ένα σημείο και μετά γίνονται κουραστικές και επιτηδευμένες.

Οι χαρακτήρες της ταινίας είναι ο ένας πιο αδιάφορος από τον άλλο, με αποκορύφωμα τον άνευρο πρωταγωνιστή, την Marie Augeropoulos (που αποτελεί το ειδύλλιο), αλλά και όλους τους υπολοίπους. Οι δε άνθρωποι της Κινέζικης Μαφίας είναι οι κλασικοί “κακοί” ταινιών που… πρέπει να τους μισήσεις, παιγμένοι με εντελώς τραβηγμένο τρόπο.

Το Tracers έτσι κι αλλιώς, δεν έχει να επιδείξει κάτι άλλο πέρα από αυτό. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, τίποτε άλλο δεν λειτουργεί καλά σε μια ταινία… προορισμένη για να ξεχαστεί πολύ γρήγορα, χωρίς κάτι το αξιοσημείωτο.

[line]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”94″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”] Taylor Lautner [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Marie Avgeropoulos [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Adam Rayner [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Βαθμολογία” open=”false”] [icon type=”star”][icon type=”star-o”][icon type=”star-o”][icon type=”star-o”][icon type=”star-o”][/accordion_item][/accordion]

[line]

[feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”] Tracers Trailer

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ