Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΚριτικέςΚριτική για την ταινία The Open House

Κριτική για την ταινία The Open House

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 72 Average: 2.5]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 72 Average: 2.5]

[line]

[dropcap]Ο[/dropcap]ι ταινίες τρόμου πολλές φορές μπορούν να αποδειχθούν “χρυσάφι” για τους παραγωγούς και αυτό συμβαίνει τις περισσότερες φορές εκεί που δεν το περιμένει κανείς, ωστόσο όπως βλέπουμε και στην ταινία The Open House υπάρχει και η… ανάποδη.

 

[columnize]Η ταινία The Open House έχει να κάνει με έναν νεαρό και την μητέρα του, οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι με περίεργες υπερφυσικές δυνάμεις όταν μετακομίζουν σε νέο σπίτι.[/columnize]

Εδώ και κάποια χρόνια το είδος έχει γίνει από τα πιο διαδεδομένα, έχοντας προσφέρει πολύ δυνατές στιγμές αλλά και κάποιες που δεν θέλουμε να θυμόμαστε και ενώ μερικές ιδέες είναι ενδιαφέρουσες, δεν αξιοποιούνται όσο θα έπρεπε.

Όποτε έχουμε να κάνουμε με την εκάστοτε ταινία αυτού του είδους (με κάποιες εξαιρέσεις φυσικά), βλέπουμε κλισέ, επαναλαμβανόμενες σκηνές, με πολλές ταινίες να είναι αντιγραφή κάποιας άλλης, με διαφορετικούς συντελεστές και δίχως κάτι που βγάζει νόημα.

Για μια ακόμα φορά, πλέον με το The Open House πραγματικά εκτός από μεγάλη χαμένη ευκαιρία έχουμε μια ταινία στην οποία δεν γίνεται τίποτα στο μεγαλύτερο διάστημα, ενώ στο δεύτερο μισό βαδίζει στα ίδια μονοπάτια με εντελώς προβλέψιμη εξέλιξη και κακοφτιαγμένες σκηνές, που δεν προσφέρουν τίποτα καινούργιο.

Από τα πρώτα λεπτά καταλαβαίνεις με τι έχεις να κάνεις, αλλά αυτό δεν θα μπορούσε να αποτελέσει θέμα, εφ’ όσον η ταινία και είχε να προσφέρει κάτι έστω που να υπηρετεί με διασκεδαστικό τρόπο τους κανόνες του είδους., ωστόσο πέφτει γρήγορα στην λούμπα των κλισέ.

Αντίθετα η ταινία The Open House, μπορεί να έχει μια συμπαθητική ιδέα που θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να αξιοποιηθεί, αλλά όχι μόνο δεν διαφέρει από τον σωρό, αντίθετα μένει εντελώς στάσιμη όταν θέλει να κάνει την διαφορά.

Για μια ακόμα φορά έχουμε μια ταινία που σίγουρα δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στο είδος, πέρα από επαναλαμβανόμενες σκηνές, εντελώς ανούσιες, χωρίς ρυθμό, που προσφέρουν πιο πολύ γέλιο με την όλη παραγωγή και το στήσιμο της ταινίας.

Γενικά σε όλη την ταινία, και φυσικά ειδικότερα στο δεύτερο μέρος (που υποτίθεται ότι έχει την κορύφωση) ψάχνεις να βρεις κάτι το οποίο θα κρατήσει το ενδιαφέρον, με εντελώς άνευρες “ανατροπές”, που πιο πολύ την κάνουν να γίνεται ανιαρή.

Ειλικρινά δεν υπάρχουν πολλά λόγια να περιγράψουν αυτό που είδαμε σε μια προσπάθεια που μπορεί να ξεκίνησε σχετικά καλά μεν, αλλά όσα γίνονται στην συνέχεια από την ταινία The Open House, επιβεβαιώνουν την… κατηφόρα που έχει πάρει το είδος (με μερικές πολύ καλές εξαιρέσεις), το οποίο χρειάζεται μεγάλες αλλαγές.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: *

– Ακόμα, μπορείτε να δείτε:

[line]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”94″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”] Dylan Minnette [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Piercey Dalton [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Sharif Atkins [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Βαθμολογία” open=”false”] [icon type=”star-half-empty”][icon type=”star-o”][icon type=”star-o”][icon type=”star-o”][icon type=”star-o”][/accordion_item][/accordion]

[line]

The Open House Trailer [feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”]

[line]

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μιλάμε ,γιά την ΠΑΤΑΤΑ !!! Η Τόλμη και Γοητεία έχει απείρως πιο υπερφυσικό τρόμο! Ποιος τενεκές σκηνοθέτησε και χρηματοδότησε τέτοια μπούρδα ολκής,!!;;

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ