Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΚριτικέςΚριτική για την ταινία Έτερος Εγώ

Κριτική για την ταινία Έτερος Εγώ

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 40 Average: 3.5]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 40 Average: 3.5]

[line]

[dropcap]Α[/dropcap]θήνα 2015. Πέντε δολοφονίες. Κοινό χαρακτηριστικό, αρχαία ρητά του Πυθαγόρα στους τόπους των εγκλημάτων. Ο Δημήτρης Λαΐνης, καθηγητής εγκληματολογίας, αναλαμβάνει να λύσει το μυστήριο που κρύβεται πίσω από τους πέντε φόνους, οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους. Αναπάντεχοι σύμμαχοι του Λαΐνη στο να ξεμπλέξει το πολύπλοκο και επικίνδυνο αυτό κουβάρι, η θεωρία του Πυθαγόρα κι ένας καθηγητής μαθηματικών. Θα καταφέρει να λύσει το μυστήριο και να αποκαλύψει την αλήθεια;

 

Η ταινία ξεκινάει δυναμικά με μια πολύ καλή σκηνή, η οποία είναι εισαγωγική και βήμα βήμα γίνεται ολοένα και πιο γρήγορη και με μεγαλύτερη ένταση. Το μοντάζ είναι κοφτερό, η πλοκή εξελίσσεται με ενδιαφέρον, ωστόσο στο τέλος κάπως “πέφτει”.

Το Έτερος Εγώ προσπαθεί να μην πέσει στην παγίδα των σύγχρονων ταινιών, δημιουργώντας μεν μια ταινία γεμάτη αγωνία, νεύρο και τσαγανό σε αρκετά σημεία, αλλά από την άλλη ενώ τα πηγαίνει πολύ καλά, προς το τέλος η υπερανάλυση και το “ξεχειλωμένο” σενάριο, αποτελούν μια χαμένη ευκαιρία, για κάτι πολύ μεγάλο.

Γιατί στο τελευταίο κομμάτι της, ο ταλαντούχος Σωτήρης Τσαφούλιας (έχει πολύ καλά δείγματα) αντί να μπορέσει να “γεμίσει” λίγο παραπάνω την ταινία με πιο δυναμικές και ουσιώδεις σκηνές, αναλώνεται σε κάποιες που ίσως μοιάζουν περιττές στην οικονομία του χρόνου του Έτερος Εγώ, καθότι ναι μεν επεξηγούνται πράγματα ωστόσο μοιάζουν χωρίς λόγο τραβηγμένες σε διάρκεια.

Με οδηγό έναν πολύ καλό Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη και φυσικά τον πάντα μοναδικό έξοχο Δημήτρη Καταλειφό, η ταινία αρχίζει και ξετυλίγει το κουβάρι με ενδιαφέροντα τρόπο και γενικά θέλει να μας δώσει ένα αξιοπρεπέστατο θρίλερ, όπως και συμβαίνει τελικά.

Τα πλάνα είναι τεχνικά, με επεξεργασία που σε βάζουν στο κλίμα (η πρώτη σκηνή είναι πραγματικά σοκαριστική), με το πρώτο αλλά και ένα μέρος από το δεύτερο μέρος της ταινίας να προσπαθεί να μεγαλώσει την αγωνία, με κάποιες λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να κάνουν την διαφορά.

Οι αρετές που έχει η ταινία είναι μπόλικες, τα μηνύματα που θέλει να περάσει γίνονται κατανοητά και τα περνάει με ωραίο τρόπο, εστιάζοντας στους χαρακτήρες μέσα από τις καταστάσεις, αλλά δυστυχώς το φινάλε θα μπορούσε να είναι λιγότερο επιτηδευμένα επεξηγηματικό.

Το Ελληνικό σινεμά έχει γίνει πιο… Ευρωπαϊκό και έχει κάνει πολύ καλά βήματα, έχει αποκτήσει ένα συγκεκριμένο στυλ με διάφορες παραλλαγές, βγάζει αξιόλογες ταινίες και αν προσεχθούν λεπτομέρειες θα μπορέσουμε να έχουμε πολύ καλές ταινίες.

Το Έτερος Εγώ είναι ένα ακόμα δείγμα καλού σινεμά, αυτό που θέλουμε να βλέπουμε, με κάποιες (λογικές) ατέλειες, κάποιες επαναλήψεις, οι οποίες θα μπορούσαν να αποφευχθούν, αλλά σίγουρα μιλάμε για μια αξιοπρόσεχτη προσπάθεια.

Η ταινία είναι καλή με απειροελάχιστα ψεγάδια και δεν μπορείς με τίποτα να μην παραδεχθείς ότι το Έτερος Εγώ είναι μια δυναμική και άρτια δομημένη προσπάθεια, που σίγουρα αποτελεί διαφήμιση για το Ελληνικό σινεμά και δείχνει το δρόμο. Σίγουρα αξίζει το χειροκρότημα μας. Ένα βήμα τη φορά.

– Ακόμα, μπορείτε να δείτε:

[line]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”101″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”] Πυγμαλίων Δαδακαρίδης [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Δημήτρης Καταλειφός [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Μάνος Βακούσης [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]

[line]

Έτερος Εγώ Trailer [feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”]

[line]

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ