Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΚριτικέςΚριτική για την ταινία Zola

Κριτική για την ταινία Zola

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 1]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 1]

[line]

[dropcap]H[/dropcap] ταινία βασίζεται σε ένα thread στο twitter, το οποίο συγκροτούσαν 148 tweets. Το thread αυτό είχε γίνει viral τον Οκτώβριο του 2015, καθώς σε αυτό μια γυναίκα με το όνομα Aziah Wells (και ψευδώνυμο Zola) αφηγείτο τις εξωφρενικές λεπτομέρειες από το ταξίδι των δύο γυναικών, που ενώ είχαν ως στόχο μόνο να “περάσουν καλά”, χορεύοντας σε στριπ-κλαμπς σε όλη την Αμερική, συνελλήφθησαν τελικά από τις αρχές, καθώς βρέθηκαν μπλεγμένες σε ένα δίκτυο πορνείας. Με αφετηρία το Ντιτρόιτ και τελικό προορισμό την Τάμπα της Φλόριντας, παρακολουθούμε ένα ξέφρενο road trip, γεμάτο ανατροπές. Οι δύο γυναίκες, που γνωρίστηκαν στα Hooters, όπου δούλευε η Ζola αντιμετωπίζουν μία δραματική ιστορία απαγωγής, με κερασάκι στην τούρτα μία απόπειρα αυτοκτονίας, που ακολουθεί. Υπεύθυνος για την τροπή, που πήρε το ταξίδι τους, είναι ο Jarrett, συγκάτοικος του σύντροφου της Jessica, o οποίος αποδεικνύεται ότι είναι ο βίαιος μαστροπός της υπόθεσης!

 

Δυστυχώς η συγκεκριμένη προσπάθεια, μπορεί να αποδείξει πόσο εύκολα μπορεί να ξεφύγει το πράγμα και αποδεικνύεται μετά από ένα σημείο αχταρμάς, παρόλο που έχει τις δυνατότητες να προσφέρει κάτι στον θεατή, αλλά χάνει μια μεγάλη ευκαιρία.

Αρχικά μπορεί να νομίζεις πως υπάρχει κάτι αρκετά ενδιαφέρον βασισμένο σε ένα περίεργο tweet και μια αληθινή ιστορία, αλλά ειδικά στο δεύτερο μισό μπλέκει χωρίς λόγο τα πράγματα και κάπου εκεί είναι που σε “χάνει”, καταφέρνοντας να γίνει αχταρμάς.

Για να το πάρουμε από την αρχή, ενώ προσπαθεί το Zola να βάλει την δική του “πινελιά” στο είδος και η αλήθεια είναι πως μέχρι τα μισά περίπου, δεν την λες τόσο αδιάφορη, η συνέχεια έχει πολλές filler σκηνές και ξεχειλώνει σαν ιδέα.

Από κει και πέρα, με αποκορύφωμα το χαοτικό δεύτερο μισό που είναι λες και θέλει απλά να γεμίσει τον χρόνο, σίγουρα θα μπορούσε να διαχειριστεί αλλιώς μερικές καταστάσεις και να πάει από άλλο… δρόμο την όλη υπόθεση.

Από την αρχή κάτι δεν κολλάει ωστόσο υπάρχει μια ενδιαφέρουσα αισθητική και μερικές σκηνές που σου τραβούν κάπως την προσοχή, αλλά από κεί και πέρα όλα γκρεμίζονται και η ταινία Zola παίρνει την κάτω βόλτα.

Αντί για ένταση, αγωνία και τα συναφή, γίνεται ολοένα και πιο άνευρη με χαρακτήρες που αποδεικνύονται αδιάφοροι και ρηχοί, ενώ καταλήγει να γίνεται ανιαρή από ένα σημείο και μετά, μιας και οι καταστάσεις που περιγράφει είναι “τραβηγμένες από τα μαλλιά” και εννοούμε όπως απεικονίζονται στην οθόνη.

Στο πιο κρίσιμο σημείο η ταινία χάνει εντελώς τον προσανατολισμό της και παρόλο που έχει ενδιαφέρον, μένει αρκετά στάσιμη. H εξέλιξη της ταινίας αποδεικνύεται χλιαρή και απογοητευτική, μην μπορώντας να αξιοποιήσει την ιδέα της καθώς δεν έχει καμία συνοχή προσπαθώντας να αποτυπώσει την συγκεκριμένη ιστορία.

Η σκηνοθεσία και το σενάριο γίνονται κουλουβάχατα, ειδικά στο δεύτερο και πιο κρίσιμο κομμάτι της, με την ταινία Zola να είχε προοπτικές για αρκετά ενδιαφέρον, αν αξιοποιούσε όσα έπρεπε και φυσικά μπορούσε.

Η ταινία πνίγεται στην μετριότητα και έρχεται και το απογοητευτικό κομμάτι της στο δεύτερο μέρος να δώσει την χαριστική βολή, χάνοντας μια τεράστια ευκαιρία για κάτι έστω αξιοπρεπές, μιας και είχε δυνατότητες να δώσει πραγματικά κάτι ξεχωριστό.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: ★✬☆☆☆

– Ακόμα, μπορείτε να δείτε:

[line]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”90″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”] Taylour Paige [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Riley Keough [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Nicholas Braun [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]

[line]

Zola Trailer [feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”] 

[line]

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ