Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΚριτικέςΚριτική για την ταινία The Immaculate Room

Κριτική για την ταινία The Immaculate Room

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]

[line]

[dropcap]Θ[/dropcap]α μπορούσατε να επιβιώσετε 50 ημέρες σε πλήρη απομόνωση, μέσα σε ένα λευκό φουτουριστικό δωμάτιο, για πέντε εκατομμύρια δολάρια; Δεν έχεις επαφή με τον έξω κόσμο. Δεν υπάρχει τρόπος να μιλήσετε με τους φίλους, την οικογένειά σας και τους αγαπημένους σας. Δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζετε τι συμβαίνει έξω από τις τέσσερις γωνιές του κόσμου σας. Μόνο εσείς, οι σκέψεις σας και, αν είστε τυχεροί, ο εραστής σας — παγιδευμένοι όλοι μαζί, μαζί με μια ρομποτική φωνή που κρατά τα πάντα υπό έλεγχο.

 

Για την ταινία The Immaculate Room, ο πήχης δεν μπορούμε να πούμε πως ήταν σχετικά ψηλά, ωστόσο είχαμε κάποιες προσδοκίες με την ενδιαφέρουσα κεντρική ιδέα, η οποία μας είχε από το “καλημέρα”.

Δυστυχώς όμως για μια ακόμα φορά έχουμε μια ταινία πρόχειρη, βιαστική και γενικότερα χωρίς ταυτότητα, που όχι απλά δεν μπορεί να αποφύγει και τα κλισέ του είδους, αλλά καταφέρνει μια έξυπνη ιδέα να μην την αξιοποιήσει ούτε στο ελάχιστο.

Μετά το κάπως ενδιαφέρον αν και σχετικά υποτονικό πρώτο κομμάτι που εξηγεί (έστω και επιδερμικά) κάποια πράγματα, περιμένεις σίγουρα την “έκρηξη” του δεύτερου μέρους αλλά και την πλήρη ανάπτυξη των χαρακτήρων, κάτι που δεν γίνεται με αποτέλεσμα να γίνεται ένας αχταρμάς.

Εντέλει δεν έρχεται τελικά αυτό που θες να δεις και η προσπάθεια είναι κατώτερη του (όποιου) αναμενομένου, μιας και οι ηθοποιοί χαραμίζονται, η σεναριακή ιδέα χάνει εντελώς τον προσανατολισμό της και το όλο concept καταλήγει σε παρωδία.

Τόσοι πολλοί χαρακτήρες πάνε στράφι μαζί με τους καλούς ηθοποιούς, αλλά το βασικότερο είναι πως η ταινία αποτελεί έναν αχταρμά, που δεν οδηγεί πουθενά με εξαίρεση 2-3 καλές σκηνές, ενώ το φινάλε σε συνδυασμό με το τελευταίο μισάωρο γενικότερα είναι “άντε να τελειώνουμε να φύγουμε”.

Εκείνο που απογοητεύει και για αυτό δεν λειτουργεί καλά είναι το γεγονός ότι ενώ με καλύτερη διαχείριση στο απλό υλικό θα μπορούσε να κρατήσει το ενδιαφέρον, δεν καταφέρνει να εκμεταλλευτεί την κεντρική πλοκή, ώστε να αναπτυχθούν καλά οι χαρακτήρες.

Θα μπορούσε να είναι και λιγότερο “ξεχειλωμένη”, αλλά καταλήγει στην ίδια “συνταγή” με την έξυπνη ιδέα να πηγαίνει στα.. σκουπίδια, ενώ ταυτόχρονα δεν μπορεί να αποφύγει και την ανούσια φλυαρία, μιας και στην τελική δεν έχει και πολλά να πεί όταν αρχίζει και εξαντλεί τα όποια “τρικ” της.

Σε πολλά σημεία μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη μιας και ενώ έχει κάποιες λίγες συμπαθητικές στιγμές, δεν καταφέρνει να κυλήσει ανώδυνα ως σύνολο, ενώ παράλληλα η προσπάθεια για ένα κοινωνικό σχόλιο δεν αποφέρει καρπούς.

Γενικά το πρόβλημα της ταινίας, είναι πως παρά την μικρή διάρκεια της, δείχνει να είναι υπερφορτωμένη και να χωρέσει πολλά πράγματα εκτός από το πιο ουσιώδες: το να μεταφέρει συναισθήματα στον θεατή, ενώ παραγίνεται εξυπνακίστικη.

Περιμένεις να δεις περισσότερα πράγματα και μια ιστορία που θα σου κρατήσει το ενδιαφέρον, ωστόσο ο αλλοπρόσαλλος ρυθμός και η μη ικανότητα για το κάτι παραπάνω πέρα από μια ρηχή αφήγηση των γεγονότων, καθιστούν την ταινία μια χαμένη ευκαιρία.

Γενικά υπάρχει μια… τσαπατσουλιά στο όλο εγχείρημα, πολλές καλές στιγμές μένουν στο… ράφι, είναι κρίμα για το αξιοπρεπές κάστ να μην μπορεί να διασώσει και πολλά. Μοιάζει (ειδικά στο τελευταίο κομμάτι) να θέλει να πάει σε… fast forward, καθώς κουράζει γενικότερα από ένα σημείο και μετά, με το καστ να δείχνει πως πάει μηχανικά και χωρίς προσανατολισμό, ενώ και η σκηνοθεσία δεν βγάζει κάτι καινοτόμο.

Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα σεναριακή ιδέα, που θα μπορούσε ενδεχομένως να δώσει μια άλλη άποψη πάνω στο θέμα, η οποία όμως δεν καταφέρνει όσο θα έπρεπε να σταθεί περισσότερο στους χαρακτήρες και το background τους, μιας και μπορεί να μαθαίνουμε μερικά πράγματα αλλά ο ρυθμός της ταινίας πολύ γρήγορα χάνεται.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ειδικά στο δεύτερο μισό να μην στέκεται τόσο πολύ στα γεγονότα και όλα τα παρελκόμενα, απλά να κάνει μια καταγραφή τους, ενώ μπορούσε να εστιάσει σε περισσότερα πράγματα και είναι σαν να προσπαθεί να κλείσει η ταινία πριν την ώρα της.

Η ταινία The Immaculate Room σε γενικές γραμμές είναι μέτρια και σε καμία περίπτωση δεν κάνει την διαφορά, καθώς σίγουρα μπορούσε να δώσει πολλά περισσότερα, αν έκανε έστω τα στοιχειώδη.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: ★✬☆☆☆

– Ακόμα, μπορείτε να δείτε:

[line]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”92″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”] Ashley Greene [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Kate Bosworth [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Emile Hirsch [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]

[line]

The Immaculate Room Trailer [feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”]

[line]

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ