[line]
[dropcap]O[/dropcap] μηχανικός Γκιστάβ Άιφελ, έχοντας μόλις κατασκευάσει το Άγαλμα της Ελευθερίας, ετοιμάζεται στο Παρίσι για το επόμενο μεγαλεπήβολο σχέδιό του εν όψει της Παγκόσμιας Έκθεσης του 1889, όταν επανεμφανίζεται στη ζωή του μια γυναίκα από το παρελθόν.
Σίγουρα μπορεί η κεντρική ιδέα να είναι σχετικά ενδιαφέρουσα, αλλά ενώ το πρώτο μέρος μας προετοιμάζει για κάτι δυνατό, στο δεύτερο χάνεται τελείως η… μπάλα και τελικά δεν γίνεται σχεδόν τίποτα που να κρατάει τον θεατή.
Στην αρχή είναι αρκετά ενδιαφέρουσα το πρώτο διάστημα σε προδιαθέτει για κάτι αγωνιώδες και αν μη τι άλλο έστω αξιοπρεπές. Δεν ξέρεις που θέλει να το πάει, αλλά τόσο σαν συνοχή, όσο και σε μηνύματα τα οποία δεν βρίσκουν αποδέκτη, είναι μπερδεμένο.
Παράλληλα από την ώρα που αρχίζει και προχωράει κάπως η ιστορία και μπαίνει στο “ζουμί’ στο δεύτερο μέρος, το Eiffel αδικεί τον εαυτό του. Δεν υπάρχει κάποιο νόημα σε κάποιες από τις σκηνές, στο σύνολο της η ταινία είναι όμορφα σκηνοθετημένη, αλλά την προδίδει το σενάριο και οι ηθοποιοί που μοιραία δεν μπορούν να αποδώσουν τα όσα γράφονται σε αυτό. Έτσι η ταινία δεν κάνει το βήμα παραπάνω, στερώντας από το Eiffel κάτι το αξιοσημείωτο.
Τα πράγματα ειδικά στην μέση γίνονται κάπως χαοτικά και γενικότερα όσο πλησιάζει το φινάλε νιώθεις ότι ενώ έχει κάτι το απειλητικό, γίνεται εντελώς flat με αποτέλεσμα να στερεί τα βασικά του είδους από την ταινία.
Στην προσπάθεια να παρουσιάσει κάτι ανατρεπτικό, χάνει την μπάλα και χωρίς φυσικά να θέλει να το παίξει εξυπνακίστικο, από ένα σημείο και μετά αρχίζει πλατειάζει, δίχως να εστιάζει σε πιο ουσιώδη πράγματα της πλοκής και το τελευταίο κομμάτι της ταινίας, χάνει την δυναμική του μέσα σε όλα αυτά.
Σαν ιδέα σίγουρα δεν είναι κακή, ωστόσο το Eiffel παρόλο που έχει αξιόλογα στοιχεία, “σκοντάφτει” στην προσπάθεια να κάνει ίσως κάτι μεγαλύτερο από αυτό που πραγματικά μπορούσε, ώστε να γεμίσει ούτε 100+ λεπτά της, με κάποια πράγματα να έρχονται αρκετά “βολικά” και ειδικότερα το φινάλε της.
Το Eiffel είναι μια ταινία που αφήνει ανάμεικτες (προς χλιαρές) εντυπώσεις στον θεατή, ωστόσο παρά το ενδιαφέρον πρώτο μέρος της, μοιάζει σε κάποια σημεία πως θέλει να γεμίσει τα ενδιάμεσα κενά για να συνδέσει τα άνισα δυο μέρη της. Θα θέλαμε πολύ να συνεχιστεί κάτι πολύ ενδιαφέρον που είδαμε στο πρώτο κομμάτι, αλλά δεν τα κατάφερε.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: ★★☆☆☆
– Ακόμα, μπορείτε να δείτε:
[line]
[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”108″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]
[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”] Emma Mackey [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Romain Duris [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Pierre Deladoncham [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]
[line]
Eiffel Trailer [feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”]
[line]
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]