Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΚριτικέςΚριτική για την ταινία Decision To Leave

Κριτική για την ταινία Decision To Leave

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]

[line]

[dropcap]Σ[/dropcap]την ταινία Decision To Leave ένας άνδρας πέφτει από γκρεμό και σκοτώνεται, έχοντας ως αποτέλεσμα ένας ντετέκτιβ επιχειρεί να διαλευκάνει την υπόθεση. Σύντομα βρίσκεται να ερωτεύεται τη σύζυγο του νεκρού, ωστόσο εκείνη είναι και η βασική ύποπτος.

 

Eνώ υπάρχει μεν σημαντικό κοινό που βλέπει ξενόγλωσσες ταινίες και τις στηρίζει, εστιάζουμε περισσότερο σε πιο “εμπορικές” ταινίες με αποτέλεσμα κάποιες να… ξεφεύγουν και ενδεχομένως να μην έχουν την απήχηση που θα άρμοζε.

Η ταινία Decision To Leave είναι εξαιρετικά γυρισμένη με απλό τρόπο και ταυτόχρονα ανατρεπτικό τρόπο, με τον σκηνοθέτη να δίνει έναν εντυπωσιακό τόνο με δυνατές σκηνές και έντονη αγωνία μέχρι το φινάλε, μέσα από το καλογραμμένο σενάριο.

Πραγματικά αποδεικνύεται ότι σε πολλές ταινίες δεν χρειάζονται φανφάρες απλά να δίνει ο σκηνοθέτης Park Chan-wook την δική του ταυτότητα, με το Decision To Leave να καταφέρνει πολλά πράγματα μέσα από την σκηνοθεσία που είναι ανά στιγμές σαρωτική.

Για τα δεδομένα του είδους και χωρίς φυσικά να λείπουν απόλυτα από την ταινία το κάνει με περιορισμένα κλισέ και δίνει μια άλλη οπτική σε μια ιστορία που θα μπορούσε να είναι μια από τα ίδια και να… εκτροχιαστεί, αποδεικνύοντας γιατί ο Κορεάτικος κινηματογράφος είναι από τους κορυφαίους.

Φυσικά γενικότερα η Κορεάτικη σχολή, όπως η συγκεκριμμένη ταινία ακολουθεί μια συγκεκριμένη σκηνοθετική προσέγγιση που είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, σε συνδυασμό με την εξέλιξη που είναι αγωνιώδης.

Ολοκληρη η ταινία είναι ιδανικά προσαρμοσμένη στις καταστάσεις, με ένα απειλητικό περιβάλλον και μερικές εντυπωσιακές σκηνές, ενώ βλέπεται με τεράστιο ενδιαφέρον και καταφέρνει να δώσει στον θεατή σε μεγάλο βαθμό αυτά που περιμένει και μέσα από τις άρτιες ερμηνείες.

Κρατάει την αγωνία, μέχρι το φινάλε του και συν τοις άλλοις διαθέτει στοιχεία, ώστε να υποστηρίξει το θέμα της για παραπάνω από δίωρο, αν και η διάρκεια θα μπορούσε να είναι πιο “μαζεμένη”. Καταφέρνει τα όποια λίγα μειονεκτήματα της και κάποιες υπερβολές να τις “τουμπάρει” με έξυπνο τρόπο και να τις κάνει να μην ενοχλούν τόσο.

Γενικότερα μια ακόμα ταινία, σχεδόν υπόδειγμα για το πως στήνονται ταινίες παγκοσμίου κλάσης και πως καταφέρνουν και να είναι έξυπνα χωρίς να είναι και δήθεν, αλλά και να κρατάνε το ενδιαφέρον του θεατή μέχρι το φινάλε της.

To Decision To Leave είναι μια προσεγμένη και απλή παραγωγή και γενικότερα υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον στον τρόπο που κυλάει στο σύνολο της η ταινία, ενώ όσο περνάει η ώρα εξελίσσεται πολύ δυνατά.

Συνοψίζοντας, μιλάμε σίγουρα για μια αξιοπρόσεκτη ταινία, η οποία μπορεί να είχε να δώσει λίγα πραγματάκια ακόμα, αλλά κακά τα ψέματα είναι μια προσπάθεια που χρειαζόμαστε για να δώσει μια άλλη οπτική, δείχνοντας τον δρόμο και στις αντίστοιχες Αμερικάνικες.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: ★★★✬☆

Ακόμα, μπορείτε να δείτε:

[line]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”138″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”] Tang Wei[/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Park Hae-il [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Lee Jung-hyun [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]

[line]

Decision To Leave Trailer [feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”]

[line]

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ