[line]
[dropcap]O[/dropcap] Τράβις Μπλοκ (Liam Neeson) λειτουργεί παρασκηνιακά για λογαριασμό του FBI, έχοντας ως αποστολή να μεσολαβεί για να σώζει μυστικούς πράκτορες από επικίνδυνες καταστάσεις. Όταν βρεθεί μπλεγμένος στα δίχτυα μιας νοσηρής συνομωσίας, αρχίζει να αναρωτιέται πού βρίσκεται η αλήθεια. Μία αλήθεια που μπορεί να κλονίσει ακόμα και τον κώδικα τιμής του.
- Γράφει ο Παναγιώτης Πυλαρινός (CinemaFiles)
Ο Liam Neeson κάνει το ίδιο πράγμα εδώ και πολλά χρόνια , εξαργυρώνοντας τον τίτλου του “Last Action – old – Hero”. (Ξανά)συνεργάζεται με τον σκηνοθέτη του τίμιου Honest Thief, Mark Williams, για το νεο του πόνημα , Blacklight, το οποίο, φυσικά, αφορά – τι άλλο – έναν χαρακτήρα με “particular set of skills” και με υψηλό το φρόνημα του καθήκοντος. Αυτό που είναι ελαφρώς διαφορετικό με το Blacklight είναι η προσπάθεια , του να θέλει να ληφθεί σοβαρά υπόψη , ως μια ιστορία που αφορά τους κινδύνους της δημοσιογραφίας , η οποία συνδυάζεται με τη συνηθισμένη “δουλειά” που αφορά τον χαρακτήρα του Neeson και τον τρόπο του με τη βία. Η γραφή (των Williams και Nick May) προσπαθεί να σχολιάσει τους τρόπους του σήμερα , εμβαθύνοντας σε συνωμοσίες και κυβερνητικές προδοσίες , αλλά και οι δυο προσπάθειες αποτυγχάνουν να φτάσουν σε ένα πλήρες Neeson- joyride , με το αποτέλεσμα να είναι σεναριακά άνισο και ολίγον ανόητο.
Ο Williams δεν έχει και κανά συναρπαστικό σενάριο για να κινηματογραφήσει , γι’ αυτό και προσπαθεί να δώσει λίγη ώθηση στην ταινία του μέσα από οπτικές ιδέες που αποσπούν την προσοχή , συμπεριλαμβανομένων κάποιων σπασμωδικών ζουμ , αλλά και γρήγορου μοντάζ, πιστεύοντας έτσι , ότι μέσα απο αυτά τα κινηματογραφικά “πειράματα” , μπορεί να ζωντανέψει το Blacklight. Τρανές αποδείξεις οι εισαγωγικές σεκάνς , με την πρώτη να – νομίζεις – οτι γίνεται “κορμος” της υπόθεσης … αλλά δεν , ενώ η σκηνή όπου ο Neeson σώζει εναν μπαρουτοκαπνισμένο πράκτορα απο ενα δάσος όπου ΟΛΟΙ είναι μπροστα , αλλά κανείς ΔΕΝ τον βλέπει , είναι απόλυτα σύμφωνο με τις πρόσφατες επιλογές καριέρας του Neeson , παίζοντας πάντα τον κουλ , αλλά σκληρό “τύπο” στη μέση ενός εφιαλτικού σαματά. Απο την άλλη η κρίση ταυτότητας ενός πράκτορα / μαθητή του Neeson , ο οποίος έχει στην κατοχή του μυστικά , που μπορούν να “ρίξουν” (γελάμε) το FBI , απειλώντας να στείλει τα στοιχεία στην τοπική εφημερίδα , μπαίνει σαν σφήνα σε ενα σενάριο, που μοιάζει, απλά , να γεμίσει τον φιλμικό χρόνο.
Το σενάριο προσπαθεί να κάνει τη Mira (περισσότερο influencer δείχνει παρά η δημοσιογράφος που θα ρίξει το FBI) ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας , καθώς μέσω της ιστορίας της υπάρχει η σεναριακή αναζήτηση της αλήθειας , ενω υπάρχει και ο κλονισμός του Τράβις , όταν καταλαβαίνει σιγά σιγά ότι το “έργο” του δεν ήταν πάντα για το γενικότερο καλό της χώρας. Ο Williams προσπαθεί να ισορροπήσει το δράμα με τη δράση , αλλά δεν είναι αρκετά ικανός για να το καταφέρει , αφήνοντας το Blacklight , στο κινηματογραφικό έλεος , να ασχοληθεί με κουραστικές υποπλοκές σχετικά με τη δημοσιογραφική ακεραιότητα και την προσπάθεια του Τράβις να ξεσκεπάσει το “σύστημα”.
Το Blacklight δεν ταιριάζει στις πρόσφατες προσπάθειες του Neeson , με τον ίδιο να μην φαίνεται να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα με την συμμετοχή του στην ταινία , προσφέροντας μια ερμηνεία ρουτίνας.
Απο την άλλη, ο Williams προσπαθεί να ζωντανέψει κάπως το φίλμ του με καταδιώξεις (βασικά μια) και πυροβολισμούς , στούς οποίους όλοι βαράνε στόν γάμο του Καραγκιόζη… εκτός απο τον Liam μας , ενω το σενάριο εγκαταλείπει κάθε προσπάθεια , με αποκορύφωμα την περίεργη “εξαφάνιση” της οικογενειάς (μέγα απάτη το trailer) του Liam , ώστε να τον οδηγήσει σε μια κατάσταση οργής.
Όπως τα περσινά The Marksman & The Ice Road , έτσι και το Blacklight (το οποίο δεν ξέρει ακριβώς τι θέλει να είναι) μόλις και μετά βίας ξεπερνά την ποιότητα μιάς direct-to-DVD ταινίας, με το σενάριο να μοιάζει με κάτι που θα μπορούσε -κάποτε- να βρισκόταν στόν πάτο ενός σωρού σεναρίων που απορρίφθηκαν από την Cannon . Όσο για τον Neeson, τι να πούμε; Θα μπορούσε να συνεχίσει να κάνει αυτό που κάνει μέχρι τα 80 του, αλλά σίγουρα υπάρχει κάτι καλύτερο, για αυτόν, εκεί έξω.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: ★☆☆☆☆
– Ακόμα, μπορείτε να δείτε:
[line]
[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”108″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]
[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”] Liam Neeson [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Aidan Quinn [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Taylor John Smith [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]
[line]
Βlacklight Trailer [feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”]
[line]
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]