Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΚριτικέςΚριτική για την ταινία Animal

Κριτική για την ταινία Animal

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]

[line]

[dropcap]O[/dropcap] Αντόνιο έχει την τέλεια ζωή: μια αγαπημένη οικογένεια, πολύ καλή δουλειά κι ένα όμορφο σπίτι. Η φούσκα στην οποία ζει, όμως, θα σκάσει, όταν θ’ ανακαλύψει ότι χρειάζεται επειγόντως μεταμόσχευση νεφρού. Ο Αντόνιο ζούσε πάντα με το γράμμα του νόμου, αλλά όταν όλοι οι νόμιμοι οδοί στερεύουν, το ήθος του θα δοκιμαστεί.

  • Γράφει ο Παναγιώτης Πυλαρινός από το Cinemafiles

Με ερνηνευτικό όχημα τον εξαιρετικά ταλαντούχο Αργεντίνο ηθοποιό Γκιγιέρμο Φραντσέλα , ο βραβευμένος με Όσκαρ σεναρίου για το Birdman, Αρμάντο Μπο , σκηνοθετεί ένα πρωτότυπο θρίλερ για τα βασικά ερωτήματα που θέτει η ταινία για την ίδια την ζωή. Ως που και με ποιό κόστος είμαστε διαθετιμένοι να φτάσουμε για σώσουμε την ζωή μας, να την ξανακτίσουμε και να καλύψουμε ολα αυτά που στερηθήκαμε τόσα χρόνια;

Ναι … τούτο το διαμαντάκι απο την Αργεντινή δεν είναι απλά ένα μικρό indie δράμα. Είναι -τολμούμε να πούμε- μια ταινία κοντά στο πνεύμα των αδελφών Κοέν, αλλά με χαρακτήρες με τους οποίους συμπάσχεις και νοιάζεσαι για αυτούς.

Ο Αντόνιο, ο ήρωας της ταινίας, αφού αποτυγχάνει με όλους τους νόμιμους τρόπους να βρει ένα νεφρό, βρίσκει ένα νεαρό ζευγάρι που θα του προσφέρει νεφρό με αντάλλαγμα ένα σπίτι. Αποδεχόμενος αυτήν την σκοτεινή και ύποπτη πρόταση, σύντομα θα συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι με τους οποίους διαπραγματεύεται, συνεχώς αλλάζουν τους όρους της συμφωνίας. Όταν η απόφαση του θα του κοστίσει την οικογένειά του και θα αρχίζει να απειλεί την ίδια του τη ζωή, ο Αντόνιο θα αναγκαστεί να πάρει απεγνωσμένα μέτρα, και να παραβιάσει κάθε κανόνα, για να συνεχίσει να ζει.

Με ενα σύστημα διεφθαρμένο , η ταινία τολμά και σχολιάζει την κατάσταση της σημερινής κοινωνίας και το πώς οι περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν τα χρήματα αντί για τις σχέσεις , ενω παράλληλα με ενα μαύρο χιούμορ -που πάντα είναι παρόν , ακόμα και στίς δύσκολες στιγμές του ήρωά μας- μιλά για τον εγωισμό που προωθεί ο καπιταλισμός και την ψευδαίσθηση που έχουμε όλοι οι άνθρωποι ότι αν είμαστε καλοί και δουλεύουμε σκληρά, η ζωή σίγουρα θα μας ανταμείψει.

Ναι , η κεντρική ιδέα του καπιταλισμού , είναι ότι όλα είναι δυνατά εάν δουλέψουμε σκληρά, αλλά εδώ βλέπουμε την περίπτωση ενός ανθρώπου που δεν μπορεί να ξοδέψει τα χρήματά του για το μόνο πράγμα που πραγματικά χρειάζεται. Ταυτόχρονα, βλέπουμε ένα ζευγάρι που είναι πρόθυμο να θυσιάσει ένα μέλος απ’ το σώμα του προκειμένου να έχει δικό του σπίτι. Απο την απέναντι όχθη έχουμε τον Αντόνιο αισθάνεται μόνος του. Έχοντας ακολουθήσει πάντα τους κανόνες και κάνοντας πάντα το σωστό, συνειδητοποιεί ότι αν συνεχίσει έτσι, θα πεθάνει.

Το Animal είναι ένα δράμα που μελετά την ανθρώπινη συμπεριφορά και τα συναισθήματα, εξερευνώντας μια σειρά σκοτεινών γεγονότων, αλλά ταυτόχρονα είναι γεμάτο ειρωνεία και χιούμορ. Το χιούμορ είναι παρόν σε κάθε πτυχή της ταινίας, το ίδιο και η ειρωνεία, η οποία ξεκινά από την αρχή.

Tο Animal , όμως , είναι μαζί και μια δύσκολη ταινία, επειδή ακριβώς ο θεατής δεν ξέρει ποιά πλευρά να διαλέξει. Εκεί όμως είναι το πιο ενδιαφέρον σημείο του. Αυτή η παρουσίαση των αντιθέτων που καθιστά την ταινία συναρπαστική οπτικά, συνοδευόμενη από διαλόγους που ανεβαίνουν σε τόνο και υπέροχες ερμηνείες που μας κάνουν να αναρωτιόμαστε αν μπορούμε , πάντα , να έχουμε αυτό που θέλουμε, ανεξάρτητα από την τιμή. “Γιατί να αγοράσω ένα σπίτι, ένα γιοτ ή να πάω ένα ταξίδι αν δεν μπορώ να έχω νεφρό, αν δεν μπορώ να έχω υγεία;” ρωτάει σε κάποια στιγμή ο Αντόνιο τη σύζυγό του, ενώ ουσιαστικά υποστηρίζει το αντίθετο. Και αυτό είναι όπου το παράδοξο γίνεται περίπλοκο και εμείς ως θεατές γινόμαστε συνεργοί των αποφάσεών του.

Το Animal απαιτεί ένα αρκετά υψηλό επίπεδο αναστολής τούτης της δυσπιστίας, αλλά αν είστε πρόθυμοι να το δοκιμάσετε, μπορείτε να απολαύσετε μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη θρίλερ / χαρακτήρα.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: ★★★.5

– Ακόμα, μπορείτε να δείτε:

[line]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Διάρκεια” open=”false”] [counter num_start=”0″ num_end=”113″ num_prefix=” ” num_suffix=”” num_speed=”5″ num_color=”#9b59b6 “text_above=”Διάρκεια” text_below=”Λεπτά” text_color=”#000000″] [/accordion_item][/accordion]

[accordion id=”my-accordion”] [accordion_item parent_id=”my-accordion” title=”Πρωταγωνιστούν” open=”false”] [icon_list] [icon_list_item type=”check”]
Guillermo Francella [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Carla Peterson [/icon_list_item] [icon_list_item type=”check”] Gloria Carrá [/icon_list_item] [/icon_list] [/accordion_item][/accordion]

[line]

Animal Trailer [feature_headline type=”left, center, right” level=”h2″ looks_like=”h4″ icon=”youtube-play”]

[line]

 

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ