Καταζητείται το πρόσωπο της ημέρας: Η αυστηρώς ακατάλληλη cult αστυνομική ταινία των 80s

0
827
Βαθμολόγησε το άρθρο

Από την Μηχανή του Χρόνου, βρήκαμε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ερωτική ταινία του Βλάσση Μπονάτσου, “Καταζητείται το πρόσωπο της ημέρας“, που προβλήθηκε το 1983.

 

Στις αρχές της δεκαετίας του ’80, ο Μπονάτσος έπαιζε στο θέατρο με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και παράλληλα είχε μαζί της δεσμό, που έγινε γνωστός από τον Τύπο της εποχής. Την ίδια περίοδο, ο Βλάσσης πρωταγωνίστησε σε μια ταινία που δημιούργησε αίσθηση για τις τολμηρές ερωτικές της σκηνές.

Παρόλο που ο ηθοποιός εμφανίστηκε γυμνός και οι σκηνές σεξ ήταν αρκετές, η ταινία δεν θεωρήθηκε άσεμνη, καθώς το σεξ δεν ήταν το βασικό της θέμα και οι σκηνές δεν ήταν «σκληρές». Σύμφωνα με το σενάριο, ο Μπονάτσος ήταν ένας «δράκος» που επιτίθετο σε γυναίκες στο δρόμο και τις κακοποιούσε. Η δράση του σταμάτησε όταν τον συνέλαβε η αστυνομία.

Η ταινία παρουσιάζει την ιστορία του ήρωα μέσα από τη δίκη του, καθώς εκεί ξεδιπλώνεται η ζωή του. Ο Αλέκος, (Μπονάτσος), ήταν θυρωρός σε νυχτερινό κέντρο της εποχής και διατηρούσε σχέση με μια κοπέλα που πουλούσε λουλούδια. Το ζευγάρι χώρισε και ο νεαρός άρχισε να συναντιέται με μια ιερόδουλη, την οποία συνήθιζε να επισκέπτεται από όταν ήταν φαντάρος. Έτσι άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα και να μισεί τις γυναίκες. Τα ψυχολογικά του προβλήματα είχαν ρίζες στα παιδικά του χρόνια, καθώς ο πατέρας του ήταν τζογαδόρος και για να «πατσίζει» όταν έχανε, εξέδιδε τη γυναίκα του στους συμπαίκτες του, γεγονός που είχε δει και ακούσει ο ήρωας.

Κατά τη διάρκεια της ταινίας παρακολουθούμε τους δύο πρωταγωνιστές σε αρκετά αποκαλυπτικές σκηνές. Το ρόλο της ιερόδουλης με την οποία συναντιόταν ο πρωταγωνιστής ενσάρκωσε η Λυδία Λενώση, ενώ τον πρόεδρο του δικαστηρίου υποδύθηκε, ο Δημήτρης Καλλιβωκάς. Στην ταινία πήρε μέρος και η Άντζελα Δημητρίου, που σύμφωνα με το σενάριο, ήταν η τραγουδίστρια του νυχτερινού κέντρου που δούλευε ο Αλέκος.

Η ταινία προβλήθηκε στους κινηματογράφους τη σεζόν 1983-4 , έκοψε 37.580 εισιτήρια και αμέσως μετά κυκλοφόρησε σε βιντεοκασέτα, που ήταν πολύ διαδεδομένη εκείνη την εποχή. Η ταινία του Κώστα Καραγιάννη ανήκει πλέον στις επιλογές του λεγόμενου καλτ κινηματογράφου και η έλλειψη ιδιαίτερου ενδιαφέροντος από το κοινό προστάτευσε τους ηθοποιούς από τη σκληρή κριτική για τη συμμετοχή τους στις άτεχνες ερωτικές σκηνές.

Cineramen

Νίκος Δρίβας

Facebook Twitter Google+

Δημιουργός και συντάκτης του www.cineramen.gr αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά

Share

Δείτε ακόμα στο Cineramen

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.