Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

In time (2 / 5)

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]

[line]

Διάρκεια: 109′
Πρωταγωνιστούν: Justin Timperlake, Amanda Seyfrid, Gillian Murphy, κ.α.

Το μέλλον μας φέρνει σε μια κοινωνία όπου για να ελεγχθεί ο υπερπληθυσμός της γης έχει γίνει μια επέμβαση στο ανθρώπινο DNA και όλοι οι άνθρωποι σταματάνε να γερνάνε στα 25 τους. Μετά ο καθένας έχει μόνο ένα χρόνο ζωής. Εκτός αν έχει λεφτά να αγοράσει χρόνο. Το χρήμα έχει αντικατασταθεί από τη μονάδα χρόνου ζωής και ενώ οι πλούσιοι μπορούν να ζουν αιώνια – όσο μπορούν να πληρώνουν – οι φτωχοί είναι καταδικασμένοι.

Στο In time του Andrew Niccol, κυριολεκτικά το χρήμα είναι χρόνος καθότι όλα εξαγοράζοντας με λεπτά, ώρες, μήνες και χρόνια ζωής. Ο σκηνοθέτης του Gattaca, ξεκινάει πολλά υποσχόμενος με αυτή την έξυπνη σεναριακή ιδέα, βάζοντας τον θεατή μέσα στο κλίμα του ιδιόμορφου αυτού σύμπαντος (που εκτυλίσσεται στο άμεσο μέλλον). Ενώ μέχρι τα μισά η ιστορία κυλάει όμορφα και χωρίς να υπάρχουν πολλά κενά και υπάρχουν οι προϋποθέσεις για μια καλοκουρδισμένη περιπέτεια, από κει και πέρα υπάρχουν μερικές σεναριακές αυθαιρεσίες και δυστυχώς η δράση (που δεν είναι άσχημη) υπερτερεί της υπόθεσης και καταλήγει να είναι μια περιπέτεια μια από τα ίδια. Όχι ότι δεν είναι καλή, αλλά έχοντας θέσει τις βάσεις στο πρώτο μισό, δεν μπορεί να τις αξιοποήσει στο δεύτερο. Το κάστ θα μπορούσε να είναι καλύτερο (αν και οι Τίμπερλέικ και Σέιφριντ δεν είναι κακοί αλλά δεν έχουν την κατάλληλη υπόσταση, για να πείσουν τον θεατή, ξεχωρίζει ο Γκίλιαν Μέρφι) και αν δεν άφηνε ο Νiccol την ταινία στην… Χολιγουντιανή μοίρα του, τότε θα μιλούσαμε για μια περιπέτεια, που θα την θυμάται για καιρό ο θεατής. Αντ’ αυτού όμως έχουμε μια συμπαθητική περιπέτεια, που ναι μεν βλέπεται ευχάριστα αλλά έχει την αίσθηση του ανολοκλήρωτου.

[line]

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ