Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΕιδήσειςΗ ταινία που δεν... χορταίνει να βλέπει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης

Η ταινία που δεν… χορταίνει να βλέπει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]

[line]

[dropcap]Η[/dropcap] σειρά Maestro ανήκει και επίσημα στο Netflix, το οποίο πήρε τα παγκόσμια δικαιώματα για τη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και πρόκειται για την πρώτη ελληνική σειρά στην πλατφόρμα.

 

O Χριστόφορος Παπακαλιάτης μίλησε για διάφορα θέματα στην εκπομπή του Star, DOT και μέσα σε αυτά είναι και η ταινία την οποί δεν βαριέται ποτέ να βλέπει, που δεν είναι άλλη από τον Νονό, που έχει μια « πιο ανατρεπτική ματιά πάνω στον κόσμο της Μαφίας»

«Το πρώτο μου σενάριο ήταν “Η ζωή μας μια βόλτα”», είπε προσθέτοντας πως όσες φορές σκέφτηκε να κάνει remake κάποια σειρά του, το ξέχασε αμέσως.

Αν έπρεπε να δώσει μια συμβουλή στον νεότερο εαυτό του, αυτή θα ήταν: «Να μη στενοχωριέται τόσο και να μην του κοστίζουν τόσο πολύ κάποια πράγματα που δεν αξίζουν».

Αναφορικά με το τι είναι αυτό που τον κάνει χαρούμενο είπε: «Πολλά διαφορετικά πράγματα. Από τους δικούς μου ανθρώπους μέχρι να γράψω μια ωραία σκηνή στο σπίτι».

Σχετικά με το πιο σημαντικό μάθημα που έχει πάρει από την καριέρα του δήλωσε: «Όταν αγαπάς κάτι πάρα πολύ, όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό, με έναν μαγικό τρόπο σε τραβάει να τα καταφέρεις, με πολύ σκληρή δουλειά».

Όσο για το τι προτιμάει; «Το βουνό από τη θάλασσα, την αγάπη από τον έρωτα, τον κινηματογράφο από την τηλεόραση, τις φιλοσοφικές συζητήσεις από τα επιτραπέζια, αλλά και την Ελλάδα από την Αμερική».

Από κει και πέρα, η σειρά θα κάνει πρεμιέρα σε Ελλάδα και Κύπρο στις 19 Δεκεμβρίου στο Netflix και θα κάνει πρεμιέρα σε κοινό σε όλο τον κόσμο για πρώτη φορά στις αρχές του 2023. Όπως αποκάλυψε ο Νίκος Μαστοράκης: «Η Netflix πλήρωσε ένα εκατομμύριο δολάρια το επεισόδιο, ας προσέξουν κι άλλοι τις “αξίες” της δουλειάς του Παπακαλιατη». Δήλωσε αναλυτικά στην σελίδα του στο Facebook:

«Η διατρηση του τείχους Netflix απο τον Παπακαλιατη και το “Μaestro” του ειναι χαρμοσυνο γεγονος για την αδικαιολογητα εσωστρεφη ελληνικη τηλεοπτικη παραγωγη. Απο το 1975, οταν εκανα το πρωτο ελληνικο horror (και σημερα cult film) Island of Death, φωναζω στους Ελληνες σεναριστες, σκηνοθετες, παραγωγους να εγκαταλειψουν τα τοπικιστικα θεματα και τις ταινιες δηθεν τεχνης (ξοδευτηκαν πολλα εκατομμυρια απο το “Κεντρο” για φιλμ ανικανων σκηνοθετων που τα ειδαν μονο οι κοντινοι συγγενεις τους) και να σκεφτουν την διεθνη αγορα. Τωρα που η Netflix πληρωσε ενα εκατομμυριο δολλαρια το καθε επεισοδιο (αυτα που στοιχισαν στο Mega μολις 250,000 ευρω το καθενα) ας προσεξουν κι αλλοι τις “αξιες” της δουλειας του Παπακαλιατη που εκαναν δυνατη μια τετοια πωληση: Διεθνως κατανοητο θεμα, εξοχη αξια παραγωγης, διεθνους επιπεδου φωτογραφια, εκτακτη επιλογη location, καλα επιλεγμενα προσωπα και διαλογοι/ερμηνειες που ευκολα ντουμπλαρονται στα αγγλικα, ενα φορματ procedural κατανοητο στους θεατες. Οσο αλλες σειρες (Μελισσες, Σασμος κλπ.) ειχαν καποιες τεχνικες κυριως αρετες, δεν ηταν παρα καλα φτιαγμενες σαπουνοπερες (σε αντιθεση με το μεγαλο μερος φτηνιαρικων καθημερινων) και σε πολυ τοπικα θεματα. Ο Παπακαλιατης εκανε φινετσατη κοσμοπολιτικη δουλεια, σιγουρα ομως στοχευοντας στις διεθνεις πωλησεις. Και για μια πλατφορμα με πολυ σκουπιδαριό, η δουλεια αυτη… πολυ τους παει.

Ελπιζω τη φορμουλα να την ακολουθησουν κι αλλοι γιατι ειναι πια καιρος η Ελλαδα, απο “υπηρετρια” ξενων ασημαντων, αθλιων παραγωγων που τις… συν-χρηματοδοτουμε κιολας, να γινει παραγωγικη δυναμη. Εχουμε τους καλους τεχνικους, εχουμε αρκετους καλους ηθοποιους, λιγο οραμα μας λειπει ωστε συντομα να γιορταζουμε τη 10η σειρα που θα παιζεται παγκοσμιως απο Netflix, Apple, Amazon, HBO Max. Tα νουμερα δικαιολογουν τις ελπιδες μου: Το Maestro ειχε κοστος 250,000 το επεισοδιο, απο τα οποια τις 100,000 τις πηρε πισω το Μega απο τον ΕΚΟΜΕ. Αρα, το κερδος απο την πωληση ηταν 850,000 δολλαρια για καθε επεισοδιο. Το τυρακι για τα κοντοφθαλμα καναλια να αφησουν τον “πολτο” και να φτιαξουν “φιλετο”».

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης δήλωσε: «Κρατάω το “Maestro” πολύ κοντά στην καρδιά μου και νιώθω βαθιά τιμή και χαρά που αυτή η ιστορία θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο μέσω του Netflix. Ανυπομονώ για αυτό το ταξίδι».

Η σειρά «Maestro» του Mega αρχικά είχε τον τίτλο “Ο Δάσκαλος” και ο σκηνοθέτης αναφέρθηκε στον λόγο που το τιτλος άλλαξε: «Αυτός ο άνθρωπος εξ αρχής δεν ήταν δάσκαλος. Ένας μουσικός είναι ο οποίος πηγαίνει σε ένα νησί προκειμένου να φτιάξει ένα φεστιβάλ μετά την εποχή του lockdown. Εκεί τον φωνάζουν όλοι δάσκαλο, αλλά δεν είναι. Ο τίτλος θα ήταν διπλός. Για τους ξένους θα ήταν Maestro και για τους Έλληνες Δάσκαλος. Είδαμε όμως πως σε όλη την πορεία του σεναρίου ταιριάζει πιο πολύ ο Maestro».

Η υπόθεση είναι η εξής: O Ορέστης ταξιδεύει σε ένα μικρό νησί στην εποχή της πανδημίας προκειμένου να στήσει, από την αρχή, ένα Φεστιβάλ μουσικής. Αντιμέτωπος με τη μικρή κοινωνία του νησιού και όλες τις παθογένειές της, θα βρεθεί μπλεγμένος σε μία ακραία ερωτική ιστορία που θα αποτελέσει κίνητρο για να εκδηλωθούν όλα τα κοινωνικά προβλήματα τα οποία μαστίζουν μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων. Εκεί, θα γνωρίσει ανθρώπους βασανισμένους, που “σκεπάζουν” τον εφιάλτη που βιώνουν, από φόβο κι απόγνωση. Είναι όλοι συνδεδεμένοι μεταξύ τους και μ’ έναν τρόπο συνένοχοι σε αυτό που θα ακολουθήσει…

Πρωταγωνιστούν ο ίδιος και οι Χάρις Αλεξίου, Μαρία Καβογιάννη, Φάνης Μουρατίδης, Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, Αντίνοος Αλμπάνης, Στεφανία Γουλιώτη, Γιάννης Τσορτέκης, Κλέλια Ανδριολάτου, Ορέστης Χαλκιάς, Γιώργος Μπένος, Δημήτρης Κίτσος, Σάντρα Σαραφάνοβα, Τόνια Μαράκη και ο Γιώργος Μπινιάρης. Θα έχει 9 επεισόδια, θα είναι εβδομαδιαία και υπάρχει ανοιχτή option για δεύτερο κύκλο με ακόμα 9.

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ