Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 3 Average: 4.3]
Η τοποθέτηση προϊόντων στις ταινίες τις περισσότερες φορές είναι κάτι παραπάνω από εμφανής και φυσικά αποτελεί μέρος του μάρκετινγκ. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες που το έκαναν απροκάλυπτα και χωρίς λόγο ή μάλλον χωρίς να το δικαιολογεί η εξέλιξη τους.
Σε ένα ακόμα διασκεδαστικό βιντεάκι, βλέπουμε όλες εκείνες τις περιπτώσεις στις οποίες το προϊόν εμφανίζεται μπροστά στα μάτια του θεατή, σαν να παρακολουθεί διαφήμιση. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις η τοποθέτηση προϊόντων σε ταινίες, ξέφυγε από τα όρια και κατάφερε να γίνει πιο πολύ… telemarketing.
Δείτε στο βιντεάκι που ακολουθεί ποια είναι η πιο απροκάλυπτη τοποθέτηση προϊόντων σε ταινίες
– Περισσότερα σχετικά θέματα, μπορείτε να δείτε:
Share