Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΕιδήσειςΗ νέα ταινία του Lars Von Trier... ανάγκασε κόσμο να αποχωρήσει και...

Η νέα ταινία του Lars Von Trier… ανάγκασε κόσμο να αποχωρήσει και αποδοκιμάστηκε

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 14 Average: 2.8]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 14 Average: 2.8]

[line]

[dropcap]Ο[/dropcap] Lars Von Trier είναι αναμφίβολα ένας από τους πιο… προβοκάτορες σκηνοθέτες ειδικά τα τελευταία χρόνια (παλιά έκανε καλύτερες ταινίες, αλλά εδώ και πολλά χρόνια προκαλεί αντιδράσεις), με την νέα του ταινία να είναι ενδιαφέρουσα αλλά να έχει συγκεντρώσει ήδη πολλές αντιδράσεις.

 

Το «The House That Jack Built» μετά την προβολή του στις Κάννες προκάλεσε τον αποτροπιασμό και την αποχώρηση για περίπου 100 άτομα, όπως αναφέρεται, μιας και θεωρείται πως έχει… περιττή χρήση σκηνών με ακρωτηριασμούς γυναικών και παιδιών και γενικότερα χαρακτηρίστηκε μια σαδιστική και “εμετική” εμπειρία.

https://twitter.com/kylebuchanan/status/996158672375083009

https://twitter.com/OscarPredictor/status/996152868590714881

https://twitter.com/robbiereviews/status/996169139512324097

Η ταινία έχει να κάνει με τον Τζακ, έναν ευφυή κατά συρροήν δολοφόνο, που προσπαθεί να τελειοποιήσει αυτό που βλέπει και να το μετατρέψει σε τέχνη. Η ιστορία θα καλύπτει μια περίοδο 12 ετών, από τα 70s μέχρι τα 80s, θα παρουσιάζεται σε μη γραμμική αφήγηση, μιλώντας για τις δολοφονίες του Τζακ, μεταπηδώντας σε διάφορα διαστήματα στο χρόνο.

H σκηνοθεσία και το σενάριο φυσικά είναι του Lars Von Trier, ενώ πρωταγωνιστούν οι Riley Keough, Uma Thurman, Matt Dillon, Ed Speleers, Siobhan Fallon Hogan, Bruno Ganz, κ.α.

– Περισσότερα θέματα σχετικά μπορείτε να δείτε:

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Και για το raw/grave άκουγα πολλά και εν τέλη είναι μία πάρα πολύ καλη ταινία, με ουσιατικά δύο ακραίες σκηνές που εν τέλη δεν ενοχλούν καθόλου, έτσι όπως παρουσιάζονται. Δεν είχα ακούσει κανένα να φεύγει όμως από τα Hostel τα οποία είναι κομματάκι άρρωστα…
    Για τον Von Trier τώρα τι να πω, δεν ξέρω. νομίζω πάντα ήταν πολύ ιδιαίτερος και σε καμία ταινία του δεν ήταν “εύκολος”. Προσωπικά θεωρώ ότι πιο πολύ πειραματιζόταν πάντα, εκφράζοντας αυτά που ήθελε χωρίς να δίνει βάση στον θεατή. Το Epidemic είχε μία σκηνή που μου είχε πέσει το σαγόνι στο πάτωμα όταν την είδα…. Και είναι παλιά του.
    Έχω την αίσθηση πως έχει χαθεί γενικώς το μέτρο τόσο στο τί παρουσιάζει ο κάθε μουρλός (τυχαίος ή φτασμένος) ως ταινία, αλλά και οι αντιδράσεις όσων βλέπουν τις ταινίες αυτές.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ