Η νέα ταινία του Lars Von Trier… ανάγκασε κόσμο να αποχωρήσει και αποδοκιμάστηκε

1
1060
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 14 Average: 2.8]

Ο Lars Von Trier είναι αναμφίβολα ένας από τους πιο… προβοκάτορες σκηνοθέτες ειδικά τα τελευταία χρόνια (παλιά έκανε καλύτερες ταινίες, αλλά εδώ και πολλά χρόνια προκαλεί αντιδράσεις), με την νέα του ταινία να είναι ενδιαφέρουσα αλλά να έχει συγκεντρώσει ήδη πολλές αντιδράσεις.

 

Το «The House That Jack Built» μετά την προβολή του στις Κάννες προκάλεσε τον αποτροπιασμό και την αποχώρηση για περίπου 100 άτομα, όπως αναφέρεται, μιας και θεωρείται πως έχει… περιττή χρήση σκηνών με ακρωτηριασμούς γυναικών και παιδιών και γενικότερα χαρακτηρίστηκε μια σαδιστική και “εμετική” εμπειρία.

Η ταινία έχει να κάνει με τον Τζακ, έναν ευφυή κατά συρροήν δολοφόνο, που προσπαθεί να τελειοποιήσει αυτό που βλέπει και να το μετατρέψει σε τέχνη. Η ιστορία θα καλύπτει μια περίοδο 12 ετών, από τα 70s μέχρι τα 80s, θα παρουσιάζεται σε μη γραμμική αφήγηση, μιλώντας για τις δολοφονίες του Τζακ, μεταπηδώντας σε διάφορα διαστήματα στο χρόνο.

H σκηνοθεσία και το σενάριο φυσικά είναι του Lars Von Trier, ενώ πρωταγωνιστούν οι Riley Keough, Uma Thurman, Matt Dillon, Ed Speleers, Siobhan Fallon Hogan, Bruno Ganz, κ.α.

– Περισσότερα θέματα σχετικά μπορείτε να δείτε:

Cineramen

Νίκος Δρίβας

Facebook Twitter Google+

Δημιουργός και συντάκτης του www.cineramen.gr αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά

Share

Δείτε ακόμα στο Cineramen

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Και για το raw/grave άκουγα πολλά και εν τέλη είναι μία πάρα πολύ καλη ταινία, με ουσιατικά δύο ακραίες σκηνές που εν τέλη δεν ενοχλούν καθόλου, έτσι όπως παρουσιάζονται. Δεν είχα ακούσει κανένα να φεύγει όμως από τα Hostel τα οποία είναι κομματάκι άρρωστα…
    Για τον Von Trier τώρα τι να πω, δεν ξέρω. νομίζω πάντα ήταν πολύ ιδιαίτερος και σε καμία ταινία του δεν ήταν “εύκολος”. Προσωπικά θεωρώ ότι πιο πολύ πειραματιζόταν πάντα, εκφράζοντας αυτά που ήθελε χωρίς να δίνει βάση στον θεατή. Το Epidemic είχε μία σκηνή που μου είχε πέσει το σαγόνι στο πάτωμα όταν την είδα…. Και είναι παλιά του.
    Έχω την αίσθηση πως έχει χαθεί γενικώς το μέτρο τόσο στο τί παρουσιάζει ο κάθε μουρλός (τυχαίος ή φτασμένος) ως ταινία, αλλά και οι αντιδράσεις όσων βλέπουν τις ταινίες αυτές.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.