Ο Lars Von Trier είναι αναμφίβολα ένας από τους πιο… προβοκάτορες σκηνοθέτες ειδικά τα τελευταία χρόνια (παλιά έκανε καλύτερες ταινίες, αλλά εδώ και πολλά χρόνια προκαλεί αντιδράσεις), με την νέα του ταινία να είναι ενδιαφέρουσα αλλά να έχει συγκεντρώσει ήδη πολλές αντιδράσεις.
Το «The House That Jack Built» μετά την προβολή του στις Κάννες προκάλεσε τον αποτροπιασμό και την αποχώρηση για περίπου 100 άτομα, όπως αναφέρεται, μιας και θεωρείται πως έχει… περιττή χρήση σκηνών με ακρωτηριασμούς γυναικών και παιδιών και γενικότερα χαρακτηρίστηκε μια σαδιστική και “εμετική” εμπειρία.
Walked out on LarsvonTrier . Vile movie. Should not have been made. Actors culpable
— Showbiz 411 (@showbiz411) May 14, 2018
I've just walked out of #LarsVonTrier premiere at #Cannes2018 because seeing children being shot and killed is not art or entertainment
— Charlie Angela (@CharlieAJ) May 14, 2018
Sadistic murder porn that inspired more than a few walkouts. But such is usually Von Trier’s MO #cannes2018 #TheHouseThatJackBuilt
— Andrea Mandell (@AndreaMandell) May 14, 2018
Talked to someone who walked out of the Lars von Trier film at Cannes: "He mutilates Riley Keough, he mutilates children… and we are all there in formal dress expected to watch it?"
— Kyle Buchanan (@kylebuchanan) May 14, 2018
Just left Lars Von Trier's The House that Jack Built.
Gross. Pretentious. Vomitive. Torturous. Pathetic. #Cannes2018— The Oscar Predictor (@OscarPredictor) May 14, 2018
Lars von Trier’s ‘The House That Jack Built’ was one of the most unpleasant movie-going experiences of my life. #Cannes2018
— Ramin Setoodeh (@RaminSetoodeh) May 14, 2018
The House That Jack Built feels like a suicide note. #Cannes2018
— Robbie Collin (@robbiereviews) May 14, 2018
I’ve never seen anything like this at a film festival. More than 100 people have walked out of Lars von Trier’s ‘The House That Jack Built,’ which depicts the mutilation of women and children. “It’s disgusting,” one woman said on her way out. #Cannes2018 pic.twitter.com/GsBGCoyHEG
— Ramin Setoodeh (@RaminSetoodeh) May 14, 2018
Lars von Trier’s ‘The House That Jack Built’ was one of the most unpleasant movie-going experiences of my life. #Cannes2018
— Ramin Setoodeh (@RaminSetoodeh) May 14, 2018
Η ταινία έχει να κάνει με τον Τζακ, έναν ευφυή κατά συρροήν δολοφόνο, που προσπαθεί να τελειοποιήσει αυτό που βλέπει και να το μετατρέψει σε τέχνη. Η ιστορία θα καλύπτει μια περίοδο 12 ετών, από τα 70s μέχρι τα 80s, θα παρουσιάζεται σε μη γραμμική αφήγηση, μιλώντας για τις δολοφονίες του Τζακ, μεταπηδώντας σε διάφορα διαστήματα στο χρόνο.
H σκηνοθεσία και το σενάριο φυσικά είναι του Lars Von Trier, ενώ πρωταγωνιστούν οι Riley Keough, Uma Thurman, Matt Dillon, Ed Speleers, Siobhan Fallon Hogan, Bruno Ganz, κ.α.
– Περισσότερα θέματα σχετικά μπορείτε να δείτε:
- O Jake Gyllenhaal πάει… καρφί για Oscar
- Η ταινία Avengers: Infinity War είναι η πιο πετυχημένη όλων των εποχών με υπερήρωες
- Άσχημα νέα για την ταινία που έκανε 20 χρόνια να γυριστεί
- Το εντυπωσιακό teaser trailer για την ταινία The Predator
- To sequel για την ταινία των Samuel Jackson και Ryan Reynolds
- Τρομερό cast στην νέα ταινία του Quentin Tarantino
- Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση του Tom Hardy για νέα ταινία
- H “διαφορετική” Jennifer Aniston στην νέα ταινία της
- Το εντυπωσιακό trailer για την ταινία Robin Hood
- H πρωταγωνίστρια για την live action ταινία Dora The Explorer
- H ταινία τρόμου που δεν θα περιμέναμε να έχει και sequel
- H νέα ταινία που θέλει να κάνει την διαφορά και θα συζητηθεί
- H ταινία που αναφέρεται σε ένα πολύ σοβαρό θέμα
Share
Και για το raw/grave άκουγα πολλά και εν τέλη είναι μία πάρα πολύ καλη ταινία, με ουσιατικά δύο ακραίες σκηνές που εν τέλη δεν ενοχλούν καθόλου, έτσι όπως παρουσιάζονται. Δεν είχα ακούσει κανένα να φεύγει όμως από τα Hostel τα οποία είναι κομματάκι άρρωστα…
Για τον Von Trier τώρα τι να πω, δεν ξέρω. νομίζω πάντα ήταν πολύ ιδιαίτερος και σε καμία ταινία του δεν ήταν “εύκολος”. Προσωπικά θεωρώ ότι πιο πολύ πειραματιζόταν πάντα, εκφράζοντας αυτά που ήθελε χωρίς να δίνει βάση στον θεατή. Το Epidemic είχε μία σκηνή που μου είχε πέσει το σαγόνι στο πάτωμα όταν την είδα…. Και είναι παλιά του.
Έχω την αίσθηση πως έχει χαθεί γενικώς το μέτρο τόσο στο τί παρουσιάζει ο κάθε μουρλός (τυχαίος ή φτασμένος) ως ταινία, αλλά και οι αντιδράσεις όσων βλέπουν τις ταινίες αυτές.