Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΘέματαΟι καλύτερες ταινίες σύμφωνα με τον Francis Ford Copolla

Οι καλύτερες ταινίες σύμφωνα με τον Francis Ford Copolla

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 5]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 1 Average: 5]

[line]

[dropcap]Ο[/dropcap] Francis Ford Copolla έστω κι αν έχει “εξαφανιστεί” εδώ και αρκετά χρόνια αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους σκηνοθέτες του Χόλιγουντ. Έτσι λοιπόν σίγουρα έχει μερικές ταινίες, οι οποίες τον εμπνέουν, αλλά και τον βοήθησαν στην καριέρα του, είτε στην αρχή της, είτε κατά την διάρκεια της.

Ο σπουδαίος σκηνοθέτης δήλωσε ότι σίγουρα έχει επηρεαστεί από πολλές ταινίες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηρίσει μια ταινία, ως την καλύτερη όλων των εποχών. Ανέφερε επίσης ότι υπάρχουν πολλές (όπως οι 10 καλύτερες που παρουσιάζει παρακάτω), που σίγουρα ακόμα και μετά από 100 χρόνια θα μνημονεύονται ως τομή στο παγκόσμιο σινεμά.

Όπως βλέπουμε και στην σχετική λίστα παρακάτω (η οποία είναι χωρίς κάποια σειρά), ο Francis Ford Copolla μιλάει για ταινίες, οι οποίες έχουν αφήσει εποχή και είναι κυρίως από τα 50s μέχρι και τα 80s.

Περισσότερες αγαπημένες (και καλύτερες) ταινίες άλλων δημιουργών μπορείτε να βρείτε παρακάτω:

Αυτές είναι λοιπόν οι καλύτερες ταινίες όλων των εποχών, σύμφωνα με τον Francis Ford Copolla

– Στάχτες και Διαμάντια (Ashes and Diamonds), Αντρέι Βάιντα / 1958

– Τα Καλύτερα Χρόνια της Ζωής Μας (The Best Years of Our Lives), Γουίλιαμ Γουαιλερ / 1946

– Οι Βιτελλόνι (I Vitelloni), Φεντερίκο Φελίνι, 1953

– Γιοζίμπο (Yojimbo), Ακίρα Κουροσάβα, 1961

– The Bad Sleep Well, Ακίρα Κουροσάβα, 1960

– Τραγουδώντας στη Βροχή (Singin’ in the Rain), Στάντλεϊ Ντόνεν και Τζιν Κέλι, 1952

– Ο Βασιλιάς της Κωμωδίας (The King of Comedy), Μάρτιν Σκορσέζε / 1983

– Οργισμένο Είδωλο (Raging Bull), Μάρτιν Σκορσέζε, 1980

– Η Γκαρσονιέρα (The Apartment), Μπίλι Γουάιλντερ, 1960

– Η Αυγή (Sunrise), Φ. Β. Μουρνάου, 1927

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ