[line]
[dropcap]Ε[/dropcap]ίχαμε αναφερθεί στα άσχημα νέα για τις τιμές του Netflix, ωστόσο έρχεται και μια ακόμα κίνηση που δεν θα αρέσει σε πολλούς. Η πλατφόρμα πριν καιρό ανέφερε πως δεν θα επιτρέπει να υπάρχουν κοινοί λογαριασμοί σε διαφορετικά σπίτια.
Ωστόσο αυτό το μέτρο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ πιο γρήγορα, μιας και η πλατφόρμα για πρώτη φορά μετά από δεκαετία έχασε συνδρομητές και ένας από τους λόγους φυσικά είναι και το μοίρασμα των κωδικών, που οδηγεί σε χασούρα (τόσο συνδρομητών, όσο και οικονομική). Μάλιστα ανέρχονται σε περίπου 100 εκατομμύρια χρήστες και μετά την έλευση του πρώτου τριμήνου του 2022 υπολογίζεται πως το Netflix έχει 200.000 λιγότερους συνδρομητές. Πάντως οι επενδύσεις δεν θα σταματήσουν όπως αναφέρεται και η αγορά θα επεκταθεί.
Όμως αυτό που δεν ξέρουμε κατά πόσο μπορεί να διαχειριστούν οι υπεύθυνοι είναι η καθίζηση της μετοχής του Netflix, η οποία μέσα σε μια μέρα είχε πτώση 35.1%, κάτι που σημαίνει 54.3 δις αξίας σε σχεδόν ένα 24ωρο. Με τον μεγάλο ανταγωνισμό, τους συνδρομητές που απειλούν να φύγουν, σίγουρα θα πρέπει να βρεθούν λύσεις για να αποφευχθεί κάτι πολύ άσχημο.
Παρακάτω θα σας υπενθυμίσουμε την τακτική σχετικά με το φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις που ετοιμάζει η πλατφόρμα, ωστόσο μια ακόμα νέα ιδέα είναι που θέλει να κάνει είναι τα live streaming σε προγράμματα όπως reality, άλλα σοου και stand up. Λέγεται μάλιστα πως στοχεύει να βάλει στο πρόγραμμα της και αγώνες, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε κάτι παραπάνω.
Μάλιστα η πρεμιέρα του livestreaming μπορεί να γίνει όταν επιστρέψει το φεστιβάλ Netflix Is A Joke, καθώς λέγεται πως τα 12 σοου γυρίστηκαν για αυτό τον σκοπό, ωστόσο περιμένουμε να μάθουμε επίσημες πληροφορίες.
Όπως είναι λογικό υπάρχει ένας πανικός με βάση και το γεγονός πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 θα συνεχιστεί η… κατηφόρα και αναζητούνται λύσεις για να σωθεί η κατάσταση. Όπως αναφέρεται λοιπόν, το Netflix ετοιμάζει φθηνότερο πακέτο που θα έχει όμως διαφημίσεις, ώστε να μπορέσει να κερδίσει κοινό και χρήμα. Μάλιστα τα στοιχεία των συνδρομητών δεν θα χρησιμοποιούνται για εμπορική εκμετάλλευση σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές.
Έτσι επισπεύδεται αυτό και στόχος είναι το πλάνο με τις διαφημίσεις να είναι έτοιμο και διαθέσιμο στους πελάτες μέχρι και το τέλος της χρονιάς. Θεωρείται πως θα μπορούσε να βοηθήσει στην προσέλκυση και τη διατήρηση καταναλωτών, ενώ το Netflix αναμένεται σύντομα να θέσει σε εφαρμογή το «πάγωμα» της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης την ίδια χρονική περίοδο.
Συν τοις άλλοις, το Netflix θα επιτρέψει στους συνδρομητές να μεταφέρουν τις πληροφορίες των προφίλ τους, δηλαδή το ιστορικό παρακολούθησης και τις προσωπικές προτάσεις, σε κάποιον άλλον λογαριασμό και μένει να δούμε πως θα λειτουργήσει όλο αυτό.
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]