H αγάπη έρχεται στο τέλος (0,5 / 5)

0
844
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0   Average: 0/5]

Διάρκεια: 90′
Πρωταγωνιστούν: Τζωρτζίνα Λιώση, Νικόλας Αγγέλης, Κατερίνα Γερονικολού, κ.α.

Ενα κορίτσι που φοβάται να αισθανθεί, ερωτεύεται. Ενας άνδρας που λέει ψέματα επειδή δεν τολμάει να εκφράσει αυτά που νιώθει, πρέπει τώρα να πει την αλήθεια. Κι ένα ζευγάρι που κανείς από τους δύο δεν πιστεύει στον έρωτα, δεν μπορούν να ζήσουν μακριά ο ένας από τον άλλο. Τρεις μικρές ιστορίες για τα εμπόδια του έρωτα. Αλλά και για την ομορφιά, τον ίλιγγο, τα μυστικά και τις αποκαλύψεις του. Τρεις ιστορίες για τον έρωτα που νικάει κάθε εμπόδιο. Στο τέλος.

Το Ελληνικό σινεμά είναι ολοφάνερο πως δεν εκμεταλλεύεται όλα εκείνα τα εφόδια που έχει παρά την οικονομική κρίση (δηλαδή το μεράκι κάποιων σκηνοθετών και σεναριογράφων και κάποιες πολύ έξυπνες ιδέες) και την αναγνωρισιμότητα που έχουν αποκτήσει αρκετές ταινίες στο εξωτερικό (με αποκορύφωμα τον Κυνόδοντα). Αντίθετα, οι συντελεστές καταλήγουν να φτιάχνουν ταινίες-κακέκτυπα ταινιών των 80’s και αντιγραφές αντίστοιχων Αμερικάνικων (όπως είναι η συγκεκριμμένη που αποτελεί πιστή αντιγραφή του Valentine’s Day). Σίγουρα, πρέπει να υπάρχει ποικιλία στα είδη ταινιών που βγαίνουν κάθε χρόνο, ωστόσο αυτό που ολοφάνερα λείπει είναι η έμπνευση και κυριαρχεί η προώθηση των λάθος ταινιών. Η Αγάπη έρχεται στο τέλος ολοφάνερα δημιουργήθηκε για λόγους marketing και με σκοπό να ενισχυθεί η… Lacta και το τραγούδι του Αντώνη Ρέμου. Απειροελάχιστα είναι τα θετικά στοιχεία της ταινίας (τα ψάχνεις με το κυάλι) και κυριαρχούν τα άπειρα βαρετά κλισέ, εντελώς προβλέψιμη, επίπεδη και χωρίς να κρατάει καθόλου το ενδιαφέρον. Οι ατάκες που εκστομίζουν οι πρωταγωνιστές είναι πιο cheesy και από Τούρκικο σήριαλ (ή Βραζιλιάνικο διαλέξτε), ενώ οι ηθοποιοί μην έχοντας και άλλη βοήθεια δίνουν εντελώς ξύλινες ερμηνείες. Η ιστορία της Θεσσαλονίκης είναι λίγο καλύτερη από τις υπόλοιπες, ωστόσο δεν είναι ικανή να αλλάξει το ρου της ταινίας. Πρόκειται για μια ακόμα ταινία του σωρού, από αυτές που βγαίνουν (και προβάλλονται περισσότερο) τα τελευταία χρόνια, η οποία την πρώτη της μέρα (Αγίου Βαλεντίνου) έκανε 20.000 εισιτήρια. Άβυσσος η ψυχή του Έλληνα θεατή. Το τέλειο μάρκετινγκ: από το μηδέν (σε budget αλλά και ποιότητα) σε κάμποσες χιλιάδες ευρώ εισπράξεις.


Cineramen

Νίκος Δρίβας

Facebook Twitter Google+

Δημιουργός και συντάκτης του www.cineramen.gr αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά

Share

Δείτε ακόμα στο Cineramen

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.