Αναμφίβολα τα trailer είναι σίγουρα με διαφορά το πιο δυνατό μέσο που χρησιμοποιούν οι ταινίες και έχουν προσφέρουν ως διαφήμιση στους θεατές τους. Και κυρίως η προσπάθεια να τους πείσουν, ότι το “προϊόν” τους έχει τα καλύτερα στοιχεία στο είδος της εκάστοτε ταινίας.
Μπορεί στην εποχή μας τα κινηματογραφικά trailer να μας φαίνονται κάτι συνηθισμένο, ωστόσο μόνο έτσι δεν είναι. Η ιστορία τους ξεκινάει από το 1913 όπου και προβλήθηκε το πρώτο πολύ μικρό απόσπασμα και μέχρι σήμερα όπως είναι λογικό έχει διαφοροποιηθεί σε τεράστιο βαθμό και πλέον η δημοτικότητα τους έχει εκτιναχθεί.
Ωστόσο μέσα στον καταιγισμό από ταινίες που ουσιαστικά είναι… ίδιες με remake, reboot, remakes, sequel και πάει λέγοντας δεν νιώθετε ότι βλέπετε συνεχώς το… ίδιο trailer όσο καλό και δείχνει σε κάποιες περιπτώσεις και ανεξάρτητα του είδους της ταινίας.
Σε ένα ακόμα εξαιρετικό βιντεάκι βλέπουμε, μια ανάλυση των κινηματογραφικών trailer και πως έχουν καταλήξει να είναι… ίδια. Αναλύονται όλες οι τεχνικές μάρκετινγκ, τα μέσα που χρησιμοποιούνται, καθώς και πολλα ενδιαφέροντα ακόμα.
Share