Ένα modder ονόματι Serge χρειάστηκε λίγες ώρες για να δημιουργήσει ένα μικρό εργαλείο που επιτρέπει στη νέα συλλογή Metal Gear Solid: Master Collection να λειτουργεί σε αναλύσεις 4Κ και άλλες. Παρόλες τις μπερδεμένες ανακοινώσεις από την Konami τους τελευταίους μήνες, οι παίκτες έμαθαν σήμερα ότι οι emulated HD ανανεωμένες εκδόσεις του Metal Gear Solid 2 και 3 απεικονίζονται σε ανάλυση 720p στο PC, κάτι που δημιουργεί ιδιαίτερα ασάφεια σε οθόνες υψηλής ανάλυσης 1440p ή 4Κ. Αυτό το mod, που δημοσιεύτηκε περίπου 10 ώρες μετά την ξεκλείδωση των παιχνιδιών στο Steam, λύνει αυτό το πρόβλημα. Το μέγεθός του είναι 64,5 κιλομπαϊτ.
Είναι δυνατόν αυτή η αλλαγή στην ανάλυση να δημιουργήσει προβλήματα σε ορισμένα από τα οπτικά εφέ του παιχνιδιού, τα οποία σχεδιάστηκαν πολύ συγκεκριμένα γύρω από το hardware του PlayStation 2. Από τα πρώτα λεπτά, ωστόσο, φαίνεται ότι λειτουργεί άψογα.
Και όπως έχουν παρατηρήσει επιδέξιοι παίκτες του παιχνιδιού (στο Resetera, για παράδειγμα), μερικά από αυτά τα εφέ άλλαξαν ήδη στη διαδικασία μεταφοράς τους στο PlayStation 3 στη συλλογή HD του 2011, στην οποία βασίζεται αυτή η έκδοση. Το να παρέχεται μια επιλογή ανάλυσης στους παίκτες θα μπορούσε να αντιμετωπίσει σε μεγάλο βαθμό την αντίδραση για αυτό το remaster.
Φαίνεται ότι το MGSResolutionPath προκαλεί ορισμένα προβλήματα στο UI του Metal Gear Solid 2 (ή, γενικά, η αλλαγή της ανάλυσης προκαλεί αυτά τα προβλήματα), αλλά υποψιάζομαι ότι οι modders θα είναι γρήγοροι στο να λύσουν αυτό το πρόβλημα τις επόμενες ημέρες, πριν εξετάσουν τα δύο παιχνίδια για οποιεσδήποτε άλλες οπτικές παρανομίες που προκαλούνται από την απεικόνιση σε 4K.
Για να αλλάξετε την ανάλυση στο MGS2/3, ακολουθήστε απλά τις οδηγίες στη σελίδα του Github. Θα χρειαστεί να κατεβάσετε ένα αρχείο D3D11 και το patch ανάλυσης, και να τα εγκαταστήσετε και τα δύο στον φάκελο εγκατάστασης του παιχνιδιού. Στη συνέχεια, μπορείτε να ανοίξετε το αρχείο MGSResolutionPatch.ini για να ρυθμίσετε την ανάλυση (προεπιλέγεται το 4Κ).