[line]
[dropcap]Ε[/dropcap]χουμε αναφέρει κατά καιρούς πως το Netflix από την καραντίνα και μετά ειδικά έχει καταφέρει να κάνει μεγάλα πράγματα, ωστόσο τα επίσημα νούμερα που βγήκαν στην δημοσιότητα δείχνουν άλλα πράγματα.
Η Netflix Inc έδωσε τα επίσημα νούμερα συνδρομητών και κερδών και σίγουρα τα τελευταία 4-5 χρόνια αυτά είναι τα χαμηλότερα ποσοστά. Μπορεί να πρόσθεσε 2,2 εκατομμύρια νέους συνδρομητές σε παγκόσμιο επίπεδο στη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάλυψε ούτε τον στόχο της Wall Street (3,4 εκατ. νέους συνδρομητές), ούτε και τη δική της πρόβλεψη.
Τα κέρδη ανά μετοχή, είναι εξίσου μικρότερα μιας και 1,74 δολάριο ανά μετοχή και όχι 2,14 δολαρίων και πλέον μια από τις πιο επικερδείς εταιρείες (όπως ήταν στην καραντίνα και γενικά το 2020) έχασε 6% κέρδη, αριθμός σαφώς μεγάλος.
Ο Ρος Μπένες, αναλυτής του eMarketer ανέφερε πως όσο η εγχώρια αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται, τόσο η αύξηση των εσόδων είναι πιθανό να προέλθει από την αύξηση των τιμών.
Το Netflix είχε αναφέρει ένα τρίμηνο εισπρακτικής επιτυχίας στην αρχή της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19, μέσω νέων συνδρομών 15,8 εκατομμυρίων συνδρομητών μεταξύ του Ιανουαρίου και του Μαρτίου.
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]